Catch Reviews 

1.221
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy, hassle free booking for me and 2 friends. Select your venue and you can see how many people have also booked to fish during your selected time. Book your lake, start/finish times etc. Confirmat... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great smooth run easy to use and had great support of the team when needed to change somthing did it straight away very happy with the service

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very easy to search and find the venues that you want with the category searches. Too easy infact as I usually book a session for every month. This also make a Subscription more beneficial and there... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The booking wasn't clear . I rung to clarify , between us it still went wrong and the company offered a no refund policy as an excuse. The company did nothing to make amends and even said " oh we... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Online marktplaats
  2. ook in
  3. Hengelclub
  4. Hengelsportwinkel
  5. Visbootverhuur
  6. Vissportwinkel
  7. Visvijver

Geschreven door het bedrijf

Catch brings you convenience and certainty for your fishing trips, allowing you to plan and book in advance for your next sessions.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(1.221)

373 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Never been so easy to book online for a…

Never been so easy to book online for a days fishing. Great information on website regarding fishery. Knowing how many swims are available on the day is a big plus, especially if you can book your favourite spot.

24 augustus 2026
Logo Catch

Antwoord van Catch

Thanks Craig, really appreciate this. Great to hear the information on the fishery and being able to see swim availability makes planning your session that bit easier.

And getting your favourite spot booked before you arrive is always a bonus 🎣

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The extra charges that cost you and…

The extra charges that cost you and there is no concessions charges for retires on pensioner,s or veterans.

21 augustus 2026
Logo Catch

Antwoord van Catch

Thanks Andy, we appreciate the feedback.

Just to clarify, many fisheries on Catch do offer concessionary tickets, including options for pensioners and other groups, but all ticket types and prices are set directly by the individual venue rather than by Catch.

The additional booking fee is for using the Catch booking service, although anglers who book regularly can remove booking fees with a Catch subscription.

Thanks for raising it with us 🎣

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Marie made my booking easy and simple

Marie made my booking easy and simple. Always there for help when needed
Highly recommend 👌

Thanks go catch team. Keep up the hard work

23 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Catch

Antwoord van Catch

Thanks Stevie, really appreciate this. Great to hear Marie made everything easy and was there when you needed a hand.

We’ll make sure she sees your comments. Thanks for the support and recommendation 🎣

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best customer service I have received for years

Emailed on a Sunday night to explain I needed to cancel a trip upcoming in a few weeks time due to a heart operation and sandy emailed me back within minutes and wished me all the best and sorted my refund instantly , I wouldn’t hesitate to use catch over and over again, customer service is impeccable

Sandy many thanks for sorting my query and by far the best customer service I have received for a very long time !

23 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Catch

Antwoord van Catch

Thanks Mitchell, that’s incredibly kind of you to say. We’re really pleased Sandy was able to get everything sorted so quickly for you, especially on a Sunday evening.

We’ll make sure she sees your lovely comments. Wishing you all the very best with the operation and recovery, and hopefully it won’t be too long before you’re back on the bank 🎣

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Just the booking fee.

Just the booking fee.
Fishing is expensive enough without having to pay to pay to fish! Makes the whole sport more expensive!!

21 augustus 2026
Logo Catch

Antwoord van Catch

Thanks Jared, we understand where you’re coming from — nobody wants fishing to become more expensive.

The booking fee helps cover the cost of running the platform, payment processing and the support team that helps anglers when bookings need changing or sorting out. We also offer Catch Lite for anglers who book regularly, which removes booking fees altogether.

We do appreciate the honest feedback 🎣

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I want a refund

I want a refund

21 augustus 2026
Logo Catch

Antwoord van Catch

Hi Charlie, we’re sorry to see the 2-star review, but there isn’t enough information here for us to understand what has happened.

If the issue relates to the lake or your experience at the fishery, that wouldn’t be a fair reflection of the Catch booking service itself, as the venues are independently operated.

Please email support@gocatch.fish with your booking details and the reason you’re requesting a refund. Our team will look into it with the fishery and, if a refund is approved under the venue’s terms, they’ll get it sorted for you.

We’d really appreciate you reviewing your rating of Catch once we’ve had the opportunity to help 🎣

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

A few local lakes seemed to have…

A few local lakes seemed to have left.but easy to use and book as usual

20 augustus 2026
Logo Catch

Antwoord van Catch

Thanks Mark, glad to hear you’re still finding Catch easy to use and book through.

We’re always working to keep a strong choice of fisheries on the platform, so we appreciate the feedback about some local lakes no longer appearing.

Thanks for sticking with us 🎣

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Im staying on holiday caravan site…

Im staying on holiday caravan site with grand kids and booked a 24hr session at Chichester lakes through the go catch site as instructed on caravan site . Was approached by a old chap litter picking with a lad with him and told I shouldn't be fishing here with that gear If he was a bailiff he had no lanyard or asked for no proof of booking swim at £27 or rod licence both of wich I had he was rude and condescending infront of my grandsons great first time experience for future anglers feel it's a case of anglers snobbery was told there was 30lb carp in there and I should read the rules. Ive read the rules and clearly says what gear was need "IF" FISHING FOR CARP would need carp large landing net and ground pad however I was using three pocket rods with 4lb line size 3 hooks and float and sweetcorn 8foot from bank dont think it was going to happen 🙄 also noticed there were signs around the banks if the smaller tench caught net them as there being sold Just to let any other angler snobs out there know we caught or harmed no fish in this upsetting experience .I respectfully ask go catch inform the fishery to update there info as the lake we was on clearly states 2-4lb fish at moderate stock levels also if its there wish the fishery state on there site no inexperienced fisherman welcome only the elitist allowed . Unfortunately I've had to put this rewiew on go catch page it's the fishery I've had the problem with .The app worked and took fees fine

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Catch

Antwoord van Catch

Thanks for taking the time to explain what happened, Trevor. We’re sorry your visit was made uncomfortable, especially with your grandsons there.

From what you’ve described, your issue is with the fishery and how you were spoken to on the day rather than with Catch itself. The fishery controls its own rules, venue information and on-site management, so we’ll raise your comments with them and ask them to review the wording and information shown on their listing.

You’ve also mentioned that the Catch app worked and your booking went through correctly, so we would really appreciate it if you could reconsider the 1-star rating for Catch, as Trustpilot reviews here are specifically about your experience using our service.

Either way, we’ll make sure the fishery sees your feedback. Thanks again for raising it with us 🎣

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They were really helpful and…

They were really helpful and understanding, honestly saved me alot of time and they responded within minutes.if you find yourself struggling they are definitely going to be able to help you.

18 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Catch

Antwoord van Catch

Thanks Benjamin, really appreciate this. Great to hear the team were able to jump in quickly, understand what you needed and save you some hassle.

That’s exactly what our support team is there for. Thanks for the recommendation 🎣

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It was just complicated and difficult…

It was just complicated and difficult to use the booking system. It was also very annoying when on the chosen lake that there were several other lakes at the top of the page. I definitely won’t be using Catch again I’ll try and book direct and explain my reasoning.

16 augustus 2026
Logo Catch

Antwoord van Catch

Thanks for the feedback, Jono. Sorry to hear you found the booking process frustrating, especially when you’d already selected the lake you wanted.

Your point about the other lakes appearing at the top of the page is useful feedback, and we’ll take a look at how that journey can be made clearer. Catch should make booking fishing easier, not more complicated.

We appreciate you taking the time to explain what didn’t work for you 🎣

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Its not very often we big up customer…

Its not very often we big up customer service because normally its naff and spoke in a broken English we don't understand!!!!!!
So the customer service at catch especially Maria did an awesome job at helping me out . Trust them guys there an awesome team 👏👏👏👏

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Catch

Antwoord van Catch

Thanks Gary, really appreciate you taking the time to say this.

Marie and the rest of the team work hard to make sure anglers get clear, helpful support when they need it, so it’s great to hear she looked after you so well.

We’ll make sure your comments are passed on to her 🎣

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great App and provided useful insight…

Great App and provided useful insight and handy booking tool for my trips

10 mei 2026
Logo Catch

Antwoord van Catch

Thanks Al, great to hear you’re finding the app useful both for planning your trips and getting booked on.
Really appreciate the review 🎣

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a few problems initially with my…

I had a few problems initially with my booking but thanks to your team member Marie who spoke to me via phone and assisted on the completion of my booking along with another issue I had, without Marie's help I was about to give up.
Thanks again for your staff support.

13 augustus 2026
Logo Catch

Antwoord van Catch

Thanks Martyn, and especially for mentioning Marie. I’m really glad she was able to get everything sorted for you and help with the other issue before you gave up on the booking.

We’ll make sure your kind words are passed on to her. Really appreciate the review 🎣

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had to change a booking

Had to change a booking, I received a very quick response. Nothing was to much trouble. Great experience start to Finnish.

11 augustus 2026
Logo Catch

Antwoord van Catch

Thanks Dean, really appreciate this. Great to hear the team were able to get your booking changed so quickly and make the whole process easy for you.

Hope the session goes just as smoothly 🎣

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very easy to use!

10 augustus 2026
Logo Catch

Antwoord van Catch

Thanks Ed, great to hear you found Catch easy to use.

Really appreciate the 5-star review 🎣

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer