Ik heb aangegeven dat ik niet meer kon…
Ik heb aangegeven dat ik niet meer kon golfen. Ik heb artrose in mijn handen zodat het niet meer mogelijk is mijn club goed vast te houden. Ik heb gemeld dat het niet meer mogelijk was voor mij om te golfen. Daarop kreeg ik het antwoord, dat ik een contract had voor een jaar. En dat ik de resterende maanden die ik niet kan golfen gewoon door moet betalen. Ik had me daar maar voor moeten verzekeren? Het is bij deze golfclub zwart of wit, wie verzint zoiets. Let op als je vroegtijdig iets mankeert, de vereniging heeft geen medelijden met je


