ik heb al redelijk lang mijn rijbewijs
ik heb al redelijk lang mijn rijbewijs, dacht het eens opnieuw te oefenen, deze website is prut, zegt dat ik gewoon met 50 door moet rijden in een situatie waar je geen zicht hebt op het kruispunt. Het is trouwens ook outdated








