Green Fleets Reviews 

95
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The taste isn't ideal but I love this product! I've used the fast detox kit two times and passed my test both times. This time around I was only toxin free for two days. It's worth mentioning that I a... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was very skeptical about this first. Here's what I did and it worked for me. I abstained for about 42 days, I drank the bottle at 7:10am there was some immediate stomach reaction that had me occupie... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't buy this product. I used the extra strength detox kit for same day testing (for reference I am 5'5" and 135 lbs but a very heavy user). Stopped using marijuana a few days before and upped my wat... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Needed this for an employment screen. I was so nervous. I smoke everyday , I stopped smoking 7 days before the screen. Started going to hot yoga, eating clean, and took 5 days worth of weedout thc det... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Drugstore

Geschreven door het bedrijf

We provide same-day and permanent detoxification programs that have been tested over time with proven results to remove all drug metabolites and unwanted toxins from your system. We understand how important it is to pass your drug test.


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

95 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(95)

7 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible shipping and customer support!

I ordered the Fast Detox Kit for over 200lb people and the 7-day Total Detox Kit. Paid for expedited shipping. Got only the 7-day kit. No response from Customer Support and the help number they listed on the order says “Your call cannot be completed at this time. Call back later.” Called # 6 times, got the same response! Sent 2 emails to Support-no response. I’ve got an employment drug screen on Monday 11/25. I need the Fast Kit, fast!

20 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Green Fleets

Antwoord van Green Fleets

I sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced.

That’s completely on us.

We had an issue with receiving emails from certain domains, which is why your messages didn’t get through. We’ve fixed the problem now and are taking steps to make sure this doesn’t happen again.

As for your order, we’ll send out the Fast Detox Kit right away and make sure it gets to you in time for your test on Monday, 11/25. Again, I’m really sorry for the inconvenience and appreciate your patience.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I did not receive a confirmation email…

I did not receive a confirmation email nor did I receive a response to contacting them, however I did get charged.

19 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Green Fleets

Antwoord van Green Fleets

Hi Michael,

It looks like our support team responded to you the same day and sent you a confirmation email again.

Please check your spam folder.

The last four digits of your order number are 3360, which you can use to search for it in your inbox.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They have horrible customer service

They have horrible customer service. When I had a package that was lost I asked if there’s anything they could do and they would not respond back at all.

5 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Green Fleets

Antwoord van Green Fleets

Hello Aiden,

I’m sorry to hear that you are not satisfied with our service.

I’ve reviewed your order, and it looks like you selected Standard Ground Shipping with an estimated delivery date of Friday, August 30th.

According to USPS tracking, your package was delivered ahead of schedule on August 28th.

When you initially reached out to us, one of our support team members responded, asking you to confirm your shipping address, but it seems we haven’t received a reply yet.

Could you kindly check your spam or junk folder, as sometimes our messages may end up there due to strict filters?

Once you respond with your shipping address, we’ll be more than happy to assist you in locating your package.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered and paid for 2 day shipping!!

I ordered and paid for 2 day shipping!!
Today is day 7 and NO PRODUCT
AND NO RESPONSE FROM CUSTOMER SUPPORT AND NO PHONE NUMBER TO CALL ANYONE 🐂💩🐂💩🐂💩
I’ll call my card company tomorrow to get my money back!!!!

28 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Green Fleets

Antwoord van Green Fleets

Hello Greg,

We sincerely apologize for the delay in your package.

Right after your order, we sent you an email with your account details and tracking information, which you can always find in your account.

After reviewing the tracking number, it shows that your package has been delivered, but we understand that it arrived late, which is completely unacceptable, and for that, we deeply apologize.

Our team is currently investigating the cause of the delay, and we will issue a refund for the shipping difference.

Thank you for your understanding and patience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I never received the product

I never received the product. Paid for overnight shipping and reached out to customer support and never heard anything back. I wanted a refund for shipping at the minimum since I didn’t receive the product. And now I don’t even need the product anymore but hopefully it will arrive one day so I won’t lose my money completely.

18 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Green Fleets

Antwoord van Green Fleets

Hello Tabria,

We sincerely apologize for the delay in delivering your package.

I see that our support team responded to your inquiry as soon as possible during business hours.

We are currently working to locate your package and will provide you with an update as soon as possible.

Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Passed with flying colors

Passed with flying colors. Abstained for five dats before test. Urinated three times after drinking per instructions. Took test about two hours after drinking product and water.

5 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just random detox items put together

Got the package and it was not as advertised. I ordered the extra strength package and all there was was a detox drink, a “test pass” chewable tablet and a cheap weed test. No sign of any extra strength anything in the package I’m over 220 and paid almost $70 and it looks like I could of got all of it myself for half very disappointing in this company and will get the word out.

3 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Green Fleets

Antwoord van Green Fleets

We are sorry to hear that you're not satisfied with our product.
All the details about the product are clearly written on the product description page. If you're not happy with what you received, you are welcome to return the product to us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This works

This works. Use as directed. Removes cannabinoids from urine temporarily. Don't know if it removes anything else.

29 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Worked great fr my husband

Worked great fr my husband. Has a very low fat content so of course he didn't harbor too much thc in his system but he took it 3 hours before test and passed. He also said his body felt amazing but that the drink itself didn't taste too great.

22 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This product is excellent

This product is excellent! Been using for the past decade or so, never failed me. Just make sure to abstain for 24-48hrs. Prior and follow product directions to the letter.

20 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyer beware I did everything as it was…

Buyer beware I did everything as it was directed and still getting a positive test! I haven’t used in 2 weeks either. I paid 96$ for overnight got here late etc. so not buy this!

3 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Green Fleets

Antwoord van Green Fleets

Hello Lori,

We apologize for the inconvenience caused by the one-day delay in your order due to the weather. We are also sorry that the product didn't work as expected.

It's crucial to select the correct product based on individual usage. If you are a heavy user, we recommend using the "extra strong" version and carefully following the provided instructions.

If you're not satisfied with the results, you can apply for a refund according to the terms on our website.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I don't feel confident about my purchase.

I ordered a product "Fast THC Marijuana Detox Kit for People Over 200 Lbs" from Green Fleets which was meant to be Extra Strength since I am a heavy user in addition to weighing 220lbs and paid extra for it. I ordered priority shipping and they sent me the Regular strength product. The products sent to me look nothing like the photos on the website and when I posted a 1 star review it did not show up on their website. I reached out to them via email, but this entire experience makes me feel insecure about my purchase and the services they offer.

30 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Green Fleets

Antwoord van Green Fleets

Hey Emily,

I'm really sorry to hear you're not happy with what you got.

1. I got back to your email personally, just 5 minutes after you sent it our way.

2. One of our support team members also got back to you within working hours.

3. You did get the right product – take another look at the product description and pictures. This kit is the "extra strong" version. The items in this kit are designed to be used together for the best effect, especially for heavy users.

4. Regardless, if you're still not satisfied with the product, you're welcome to return it. Just reach out to our support team if you decide to go through with the return.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought after a long research

Bought after a long research. Daily smoker of oils and bud 7+ years. job of a lifetime UA. Stopped all use for 4 days. 195lbs, 6’0” —Did Not pre cleanse besides upping water intake and cranberry juice for the 4 days. I recommend purchasing some at home panels. Day of test Tested positive for THC at home 9am, Drank cleanse at 1pm (chugged quickly under 5min), refilled & drank after 15 min, pee'd twice, 3rd pee at home THC test resulted in negative!!! Drove straight to testing center 4th pee was at 3:20pm. It was sent to a lab and results were clear.

14 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought this for a drug test at my doctor's office.

Bought this for a drug test at my doctor's office. Stopped smoking 56 hours before the drug test. I'm 5'9" 155 pound male with an average amount of body fat. Drank 64 ounces of water the day before. Took it 2.5 hours before my test, followed the directions exactly as the kit stated. Peed 2-3 times before I went to the doctor's office. Gave them the middle of my pee stream. Just received my results and there was ZERO the in my system!! Seriously impressed.

8 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Came in here to write a good review

Came in here to write a good review. Partook in drug activities on a Sunday in which I probably shouldn’t have ; Not just weed. Had a drug test on a Wednesday. I drank 2 of these and followed the directions like it says. A few hours later I had my 9 panel drug test & I passed. This drink masks your urine, not completely cleanses it. I’m not a heavy smoker or drug user, but did go a little wild that Sunday. Like I said, I tested on Wednesday after using fast marijuana detox kit and following the directions. Peed 4-5 times then went and tested.

6 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ok,I have been reading every single reviews

Ok, I have been reading every single reviews that's this product has, half gave me that creeps and the other half was tempting me to try it. So I bought it, because I had a meeting for a drug test with my P. O today, I was nervous because I try 3 different things and I fail three different times. Let me tell to all you folks, THIS THING WORKS ! read my reviews. IT WORKS! just abstain as much as you can, drink lots of water the day before and follow the instructions as it is. Thanks greenfleets.

29 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Heavy smoker for years.

Heavy smoker for years. Weight 190. 5"10. Stop making for a month. Still tested positive after 30+ with working out and change in diet. Have alot of smokers around, would sometimes inhaled second hand smoke unintentionally if at an event or by someone else's home. Took 1/4 of the detox drink with light meal and alot of water. First time using the bathroom after taking detox urine was yellow. Second time was clear. Third time was clear, collected mid stream and tested. Came back negative. It does work!!!

16 februari 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer