Bende vuile klootzakken en oplichters…
Bende vuile klootzakken en oplichters zelf geen 1 ster waard
Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Bende vuile klootzakken en oplichters zelf geen 1 ster waard
Bestelling gedaan, enkel update ontvangen van onderweg, bij navraag via e-mail niets gehoord of mogen ontvangen .
Besteld maar niets ontvangen
Opgelicht
oplichters, iets besteld betaald maar niet gekregen, zijn ook niet bereikbaar
Oplichters, betaald voor een lego set maar nooit ontvangen en ook geen antwoord gekregen op mijn mails. Ook aangegeven bij de FOD Economie maar site is nog steeds online. ONBEGRIJPELIJK !!!! (Fod Economie krijgt van mij ook 1 ster)
OPLICHTERS
ALS HET TE MOOI KLINKT DUBBEL CHECKEN IS MIJN ADVIES..KIJK NIEUWE SITES NA VIA HIER OF WAT OOK MAAR DIT ZIJN AFZETTERS
Oplichters , mijn bestelling is nooit geleverd , telefoonnr. bestaat niet en geen antwoord op mijn mails gekregen , schandalig
150 euro betaald en NOOIT ontvangen. Telefoon nummer bestaat niet en op mail geen antwoord OPLICHTERS
helaas ook opgelicht.
dan maar klacht indienen zeker .
165 euro kwijt
Beste, op woensdag 18 juni had ik de LEGO Technic Ferrari SF-24 F1 besteld en de 104,95 euro onmiddellijk overgeschreven. 10 minuten later kreeg ik een mail met track en trace waarop men bestelling werd bevestigd. Op donderdag 19 juni verscheen dan bij trac en trace bestelling is onderweg. En dan plots niets meer !!! Op zondag 22 juni stuurde ik dan een mail wanneer ik mijn bestelling mag verwachten, helaas geen antwoord. Maandag 23 opnieuw een mail met de zelfde vraag, weer geen antwoord. Daar wij dan een week op vakantie zijn geweest stuurde ik op dinsdag 01 juli opnieuw een mail met dezelfde vraag, weer geen antwoord. Vrijdag 04 juli stuurde ik beetje hopeloos alweer de zelfde mail, u mag het raden, opnieuw geen antwoord. Dus maandag 14 juli nu 26 DAGEN na “uw bestelling is onderweg” ben ik hier opnieuw met de vraag wanneer ik mijn bestelling mag verwachten. Hopelijk deze keer wel een antwoord waar men bestelling blijft, anders eis ik gewoon mijn geld terug in de toekomstige mails. Ik geef niet op tot ik een antwoord heb !!! Ondertussen zijn we 16 juli nog steeds geen antwoord MVG Walter Parmentier
Dit zijn alleen maar bedriegers. Lego set besteld 149,95 euro betaald en nooit mijn bestelling ontvangen.
Totaal geen ster waard, laat je niet misleiden door de goede reviews op de site zelf want deze zijn fake. Pure oplichterij. Bestel hier nooit!!!!
Heb op 28 april schoenen besteld en nooit niks aangekregen . ze zouden op 29 april verzonden zijn .
Heb geprobeerd de firma te bereiken maar telefoonnr is niet aangesloten en e mail adres bestaat niet .
pure oplichting
Opgelicht!!! Niet kopen!!! De 1+1 is fake!! Ongelofelijk dat dit bestaat, leek enorm echt maar bij verder zoeken staat er een fictief adres!!
Ik zou 0 sterren geven,wij zijn opgelicht!!
Mijn vrouw dacht 1+1gratis paar schoenen te kopen,na meermaals per mail contact opgenomen te hebben niets van antwoord!!
Wij zijn ons geld dus kwijt,zeker niets kopen hier.
Als je hun probeert op te zoeken op social media vind je niets terug en ook geen telefoonnummer.
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.