Niet te vertrouwen!!
In dec 2024 met deze man in zee gegaan samen met twee buren. Bij het eerste huis heeft hij bijna alles afgemaakt, maar niet naar behoren. Het tweede huis heeft hij vier maanden met een lege tuin laten zitten, alleen maar zand. Hij stelde continue alles uit, niet betrouwbaar. Wij waren het derde huis en hebben afgezien van zijn diensten. Helaas wachten we nog steeds op onze aanbetaling van 3500 euro. Ook een incassobureau kreeg het niet voor elkaar. Leveranciers doen geen zaken meer met hem omdat hij niet betaald. GA NIET MET GS Tuinaanleg IN ZEE!!







