We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Хочу залишити відгук про курс по фейс фітнесу. Два роки тому я купила курс із пожиттєвий доступом. Робила вправи, була вражена результатом і простотою подачі інформації. Але, на 2 роки повністю... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a $9 course expecting a one-time payment. Three days later, I was charged $69 for a subscription. In my account, it showed no active subscription, and there was no option to ca... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Хочу поблагодарить менеджера Софию за помощь и оперативную поддержку. У меня возник вопрос по подписке, не сразу разобралась с условиями, но София всё подробно и спокойно объяснила, без давления. Р... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This iz scam. There are manj similar pages gurugo. They offer you one cheap item. Once you buy it, they Ask you to continue to register. But every click to continue add some expensive item (which... Toon meer


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

56 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 29% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sell 1 Course for 0,99$ - Charge 60$ for a monthly subscription

They offer 1 course at 0,99$ to check it out, and do not announce clearly (as in the best scam practices it is buried in a long T&C document), that this 0,99$ is a a trial cost, and in 3 days you will be charged 59,99$ monthly for a subscription you never asked for. And once you try to cancel it - they will make it almost impossible to get your money back after false advertisement.

23 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Gurugo

Stay away from this company I tried a trail for think about £4 and within three days they charged me approx £70 when I said I didn't want the subscription and don't remember the subscription using support they would not refund. All other apps give you grace time to get refund. This company will not give you a refund be careful so I now have a app paid for that I do not use.

24 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company will charge you 60 euro…

This company will charge you 60 euro per month subscription after 3 days trial.
It is a common dark pattern in marketing. Any company that uses such a dirty way getting into your pocket and take your money at any cost without any remorse after contacting them and explaining that you did not intend to purchase it. That speaks for itself that it is a scam company. Your karma is on your way. Do not trust them when they trying to convince you to stay. You are eligible to get your money back under EU consumer protection law. So contact your bank and start a dispute and you get your money back.

8 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sophia Bennett

Sophia Bennett, Very pleasantly surprised by how much it helped me and solved my problem. I didn’t expect such an ideal outcome. Thank you very much, and I’m truly grateful for the help.

27 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Хочу залишити відгук про курс по фейс…

Хочу залишити відгук про курс по фейс фітнесу.
Два роки тому я купила курс із пожиттєвий доступом.
Робила вправи, була вражена результатом і простотою подачі інформації.
Але, на 2 роки повністю випала з ритму і не могла знайти доступ за яким заходила.
Мені миттєво відновили доступ без зайвих запитань.
Щиро Вам дякую за сучасний підхід 🫶🫶🫶.
Рекомендую!

31 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Gurugo

Antwoord van Gurugo

Дуже дякуємо вам за такий теплий і щирий відгук! 💛

Нам надзвичайно приємно чути, що курс з фейсфітнесу приніс вам помітні результати й був зручним та зрозумілим у подачі. Окремо раді, що змогли швидко відновити доступ і зробити це без зайвих труднощів — для нас важливо, щоб ви почувалися впевнено й комфортно в будь-який момент, навіть після паузи.

Щиро дякуємо за довіру, рекомендацію та добрі слова. Бажаємо вам натхнення, задоволення від занять і нових чудових результатів! 🫶

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Быстра реакция на обращение и решение…

Быстра реакция на обращение и решение проблемы, благодарю Софию за помощь)

28 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Gurugo

Antwoord van Gurugo

Спасибо вам за отзыв! 😊
Очень рады, что вопрос был решён быстро и эффективно. Для нас важно, чтобы поддержка была не только оперативной, но и по-человечески приятной.

Спасибо, что поделились своим опытом!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I like a quick and efficient respond to…

I like a quick and efficient respond to my problem, exceptional customer care from Sophia.

26 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Gurugo

Antwoord van Gurugo

Hello Natalia,

Thank you for your lovely feedback! 🌸
We’re delighted to hear that you appreciated the quick and efficient response, and that Sophia’s support made a positive impression. Exceptional customer care is something we truly strive for.

If you ever need assistance again, we’re always happy to help. Thank you for being with us!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We bought a course $4.97

We bought a course $4.97, was charged, a day later was charged $99
Tryingo to dispute the card
Stay alert, seems like a fraud

22 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Gurugo

Antwoord van Gurugo

Hello,

We’re sorry to hear about your experience and understand your concern.

We’d like to clarify that all charges on our platform are linked to confirmed purchases and subscriptions that are shown during checkout before payment is completed. No payments are processed without user confirmation.

If you noticed a charge you did not expect or believe there has been a misunderstanding, we encourage you to contact our support team so we can review your case in detail. Please write to info@gurugo.pro
with the email used for purchase, the dates and amounts charged, and any additional details. We will carefully investigate and provide clarification or assistance.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I really liked the manager's work

I really liked the manager's work. My issue was resolved in a pleasant and unexpected way. Now I'll be getting to know the platform and products. Thank you so much for your help.

21 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Gurugo

Antwoord van Gurugo

Hello Karina,

Thank you very much for your kind feedback! 🌸
We’re happy to hear that your issue was resolved in a pleasant and unexpected way, and that the manager’s support made a positive impression.

We hope you enjoy exploring the platform and our products, and that they bring you real value and great results. If you have any questions along the way, our team is always here to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammer!

Scammer!! Be Alert !!

17 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gurugo

Antwoord van Gurugo

We’re sorry to hear about your experience and understand how upsetting unexpected charges can be. All payments on our platform are made only after user confirmation, and information about available options and subscription terms is shown during the checkout process. Charges are not processed without authorization.

If you believe there has been a misunderstanding or an error, we would like to review your case in detail. Please contact our support team at info@gurugo.pro and include the email used for purchase, the dates and amounts charged, and any relevant details. Our team will carefully check the situation and provide clarification or assistance.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bough a course for $0.99

I bough a course for $0.99, after that they charged me $5 dollars, and now $100 without My permission, I haven't even Open the website, so, no, they don't ask for your permission to charge You more and more! Never Buy any course with them! It's a SCAM!!

17 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Gurugo

Antwoord van Gurugo

Hello,

We’re sorry to hear about your experience and understand how upsetting unexpected charges can be. All payments on our platform are made only after user confirmation, and information about available options and subscription terms is shown during the checkout process. Charges are not processed without authorization.

If you believe there has been a misunderstanding or an error, we would like to review your case in detail. Please contact our support team at info@gurugo.pro and include the email used for purchase, the dates and amounts charged, and any relevant details. Our team will carefully check the situation and provide clarification or assistance.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Вежливость и быстрые ответы

София, добрый день!
Хочу сказать вам большое спасибо за вашу помощь и поддержку 🙏
Вы ответили очень быстро, подробно и с большим вниманием ко всем вопросам, которые у меня возникли. Общение с вами было невероятно приятным — чувствуется искреннее желание помочь и забота о каждом ученике.
Отдельно хочется отметить вашу вежливость, доброжелательность и профессионализм. Благодаря вам все вопросы решились легко и без лишних переживаний, а доступ к платформе стал настоящим подарком.
Спасибо вам за ваш труд, терпение и человеческое отношение. С такими специалистами обучение действительно приносит удовольствие и вдохновение ✨
С радостью буду рекомендовать вас и платформу!
С уважением и теплом,

18 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Gurugo

Antwoord van Gurugo

Спасибо вам за такие тёплые и искренние слова! 💙

Нам безумно приятно читать ваш отзыв — он действительно вдохновляет. Мы очень рады, что поддержка помогла вам почувствовать заботу, спокойствие и уверенность, а все вопросы удалось решить легко и комфортно. Именно такое отношение к каждому ученику для нас принципиально важно.

Спасибо, что рекомендуете платформу и делитесь своим опытом. Желаем вам вдохновляющего обучения, приятных открытий и отличных результатов ✨

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I signed up for a trial on Multiple unauthorized charges after trial

I signed up for a trial on this platform and was later charged five times without clear or explicit consent.

These were recurring charges that I did not authorize. The information about billing was not transparent.

I did not use the service, cancelled the subscription as soon as I noticed the charges, and contacted support requesting a refund.

The company refused to refund the money, referring to their internal policies.

After researching, I found many similar complaints from other users describing the same pattern.

I have reported all charges to my bank and initiated chargebacks.

Be extremely careful with trial offers and subscriptions on this website.

3 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Gurugo

Antwoord van Gurugo

Hello,

We are very sorry to hear about your experience and understand how concerning this situation must have been. Please know that all payments and subscriptions on our platform require explicit confirmation from the user, and pricing and subscription terms are displayed before completing a purchase. No charges are made without consent.

If you experienced unexpected charges or have concerns about a subscription, we are happy to review your case individually. Please contact us at info@gurugo.pro
, providing the email used for the purchase, the dates, and the amounts charged. We will carefully investigate and provide clarification or assistance.

Our goal is to ensure a safe, transparent, and fair experience for all users.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

I wrote a frustrated message to the gurugo.pro support team because I could not find some of the courses I was looking for and did not see an option to manage my subscription.

I was contacted by a manager, Sophia Bennett, who calmly, kindly, and very professionally answered all my questions. I was also offered additional options beyond what I had originally requested in order to correct my initial impression.

This approach made a strong impression on me and earned my respect for the level of customer care demonstrated by gurugo.pro. I remain a loyal user and hope to gain maximum value from the materials generously provided on the website.

6 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Gurugo

Antwoord van Gurugo

Hello,

Thank you so much for your kind words! 💜
We’re delighted to hear that Sophia Bennett was able to assist you professionally and that her support left a positive impression. Our team strives to provide attentive, helpful, and transparent service to every user, and it’s wonderful to know that our efforts are appreciated.

We’re happy to have you as a loyal user and hope you continue to enjoy and benefit from all the courses and materials available on our platform.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Помощь

Мне очень нравится, как работает поддержка.
Мои вопросы были решены оперативно.
Спасибо!

29 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gurugo

Antwoord van Gurugo

Здравствуйте!

Большое спасибо за ваши тёплые слова! 💜
Мы рады, что смогли помочь и оперативно решить ваши вопросы. Для нас важно, чтобы каждый пользователь чувствовал поддержку и внимание.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer