16 Count Florida Peaches

16 Count Florida Peaches Reviews

De sterrenscore van een product wordt berekend door het gemiddelde te nemen van alle reviews.


Logo Hale Groves

Verkocht door Hale Groves

www.halegroves.com

•

29,5K Reviews

4,4

De informatie op deze pagina is uitsluitend gebaseerd op productreviews op Trustpilot die zijn achtergelaten door klanten van Hale Groves.


Wat klanten hebben benadrukt

Kwaliteit

3,5

11 beoordelingen

Prijs-kwaliteitverhouding

3,2

11 beoordelingen

Productdetails

Alle reviews


Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I was not impressed with this order. I hope my cherries will be sweeter

Logo Hale Groves

Antwoord van Hale Groves

Thank you for your feedback. We will reach out to you directly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The peaches came hard and never ripened! They just started to rot and had to throw them all out! An incredible waste of money!!!

Logo Hale Groves

Antwoord van Hale Groves

Thank you for your feedback. We will reach out to you directly.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I ordered the petite peaches for Mothers Day. My Mom just loves peaches and she looks forward to them being in season every year. The peaches had several positive reviews. Unfortunately, my mom told me that, although the peaches looked and smelled very good, she was unable to remove the stone without hacking them up even after letting them ripen They had even started to look wrinkled. This is a little disappointing because they were not inexpensive. I didn't get to try them myself because I live in another state.

Logo Hale Groves

Antwoord van Hale Groves

Thank you for your feedback. We will reach out to you directly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They was not good at all

Logo Hale Groves

Antwoord van Hale Groves

Thank you for your feedback. We have reached out to you directly.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The packaging was very protective of the product. Half of the peaches arrived overripe though & therefore experienced bruising on those pieces. The half that did make it intact were tasty & enjoyed. We feel that perhaps this type of fruit is too delicate for delivery to our state, and we are opting to only order hardier fruits from Hales grove. We have had better experience with previous orders arriving in great condition & enjoyable taste.

Logo Hale Groves

Antwoord van Hale Groves

Thank you for your feedback. We have reached out to you directly.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Juicy peaches... great tasting..

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Logo Hale Groves

Antwoord van Hale Groves

Thank you for your positive feedback. We are delighted that you have enjoyed our Florida peaches. Thank you for your kind words and for choosing us; we appreciate your business and look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My relatives enjoyed these and said they were very cute. It was a surprise for them to receive these in April when peaches are not available.

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Logo Hale Groves

Antwoord van Hale Groves

We are so happy to hear that your family enjoyed the peaches! It's wonderful to know that our products bring joy to those you care about. Thank you for your kind words and for choosing us; we appreciate your business and look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Discussed in previous review

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 3
Logo Hale Groves

Antwoord van Hale Groves

Thank you for your positive feedback. We are so pleased that you enjoyed the Florida peaches. We do value you as our customer and appreciate your business.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not a good value! Cost too much for peaches that were too small!

Kwaliteit: 3
Prijs-kwaliteitverhouding: 1
Logo Hale Groves

Antwoord van Hale Groves

Thank you for your feedback. We have reached out to you directly.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delicious!! I ordered more after my first one.

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Logo Hale Groves

Antwoord van Hale Groves

Thank you for your wonderful feedback. We're so happy to hear you enjoyed the Florida peaches and we are thrilled you ordered more. Thank you for your kind words!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not any good! Hard as a rock. Several bruised. Rotted within 3-4 days

Kwaliteit: 1
Prijs-kwaliteitverhouding: 1
Logo Hale Groves

Antwoord van Hale Groves

Thank you for your feedback, and we apologize that you were disappointed with the Florida peaches. We are glad that we submitted a refund for you. We greatly appreciate your business.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Arrived overripe and ridiculously small

Kwaliteit: 1
Prijs-kwaliteitverhouding: 1
Logo Hale Groves

Antwoord van Hale Groves

Thank you for your feedback, and we apologize that you were disappointed with the peaches. We are glad that we submitted a refund for you. If you are satisfied with our customer service, please consider amending your review. We greatly appreciate your business.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Unfortunately not good.

Kwaliteit: 3
Prijs-kwaliteitverhouding: 3
Logo Hale Groves

Antwoord van Hale Groves

We would like to extend our sincere apologies to you regarding your dissatisfaction with our fruit. We are disappointed that it did not meet our standards and your expectations. We have sent a replacement with an estimated arrival week of 5/5-5/11. We value you as a customer and appreciate your business.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recipients said they were good.

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Logo Hale Groves

Antwoord van Hale Groves

Thank you for your feedback. We are delighted that your recipients enjoyed our Florida Peaches. Thanks for your kind words and for being a fantastic customer.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Arrived hard and tasteless. Kept them out for several days to soften/ ripen. Still not good. very disappointing.

Kwaliteit: 1
Prijs-kwaliteitverhouding: 1
Logo Hale Groves

Antwoord van Hale Groves

Thank you for your feedback, and we apologize that you were disappointed with the Florida peaches. We are glad that we submitted a refund for you. If you are satisfied with our customer service, please consider amending your review. We greatly appreciate your business.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I was refunded

Logo Hale Groves

Antwoord van Hale Groves

Thank you for your feedback, and we apologize that you were disappointed with the Florida peaches. We are glad that you contacted us for a refund. We greatly appreciate your business.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The peaches were great

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Logo Hale Groves

Antwoord van Hale Groves

Thank you for your feedback. We are delighted you enjoyed our Florida peaches. We absolutely value you as our customer and look forward to continuing business with you in the future.