Harron Homes Reviews 

1.655
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buying a harron home is hands down the single worst financial and emotional decision. Do not be fooled by almost perfect show homes or the slick sale pitches. The reality is a living nigh... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The whole experience from buying to actually moving in to my new home was professionally handled by your sales team at castle gardens, especially Nat, who guided us through the whole process.The build... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We spoke to Nicola on the Friday and AIP was done by Sunday that’s because 1 - we were ready to buy asap but 2 - NICOLA She was genuinely brilliant, like a serious asset to Harron Homes, needs a pay r... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I visited York Vale Gardens recently just walked in to have a look around and get an idea of what’s available, as I’m not quite ready to make a decision yet. I have to say, Nicola was outstanding... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Huizenbouwer
  2. ook in
  3. Makelaardij
  4. Woningbouwproject

Geschreven door het bedrijf

At Harron Homes, we always build homes with you in mind. We are dedicated to making your home move as smooth as possible. Our years of experience along with our focused approach to developing new homes has produced not only attractive environments, but also communities in which homeowners are proud to belong.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 95% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(1.655)

146 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Harron Homes: A Five-Month Debacle of Incompetence and Betrayal.

I am writing this not merely as feedback, but as a severe warning to any potential buyer considering a part-exchange deal with Harron Homes. My experience purchasing a four-bedroom property at Chariots Keep was not just disappointing—it was a systemic failure resulting in five months of my life being wasted and my family being left in limbo.

The process began with the smooth agreement of a full part-exchange, establishing an October completion date—a date we confidently relayed to the purchasers of our existing home. The machinery ground to a halt in September when our dedicated sales advisor vanished without notice. This was followed by a protracted, agonising six-week period of absolute corporate silence. No handover, no updates, just a blank wall of non-communication that left us bewildered.

When a new advisor finally surfaced in late October, the completion was abruptly pushed to December, forcing us to race against a new, imaginary deadline. The root cause of the slowdown quickly became apparent: Harron Homes’ internal legal team. Despite my solicitor aggressively chasing documents, the consistently glacial and unsatisfactory responses from Harron’s side became the primary bottleneck. The family buying our part-exchange property faced the exact same paralysis.

This corporate inertia had catastrophic consequences. Just two days before the scheduled exchange of contracts, our part-exchange buyers—exhausted and frustrated by the months of delay caused solely by Harron’s solicitor’s incompetence—pulled out. While immensely frustrating, this should have been a non-issue, as Harron had already contractually agreed to take our property in full part exchange.

The final act of utter corporate cynicism arrived today.

The newly appointed Sales Manager called to deliver the crushing news: the entire purchase was cancelled. Their official justification was a completely fabricated lie, citing vague “issues” with our property (a claim directly contradicted by our former buyers). The cruel reality was then laid bare: Harron Homes had simply found "another buyer who better suited their timeline and offer."

To be strung along for five months, invest significant time and legal fees, only to be tossed aside 48 hours before exchange because a "better offer" materialised, reveals a company that operates with zero ethical integrity and views customer agreements as entirely disposable.

This was not a simple delay; it was a devastating breach of trust and a showcase of staggering incompetence.

Any potential buyer needs to view Harron Homes as a cynical, unethical, and fundamentally incompetent builder whose written agreements hold no weight when a marginally better profit opportunity arises. You are better off dealing with virtually anyone else but these cowboy builders.

28 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Charlotte - Shipley Lakeside.

Charlotte was friendly and professional throughout our exchanges with her, and helped us efficiently secure our new house!

23 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Harron Homes

Antwoord van Harron Homes

Hi Daniel, thank you for your kind review. Wishing you all the best as you settle in! If you ever need anything in the future, we're always here to help!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

“Award Winning Homes” Not in our experience.

Regrettably purchased our home with Harron Homes, De Mauley Manor.

In summary:
We were mis-sold our property from the get go, with false promises being made by the HH sales representatives making promises on paying stamp duty and also mis-quoting the house price we purchased. We eventually had to compromise and pay the stamp duty ourselves as my partner was pregnant and needed to purchase a home we could move into quickly.

Their customer service post-purchase has been awful, inattentive and avoidant. For example, our bath tub cracked in the early months of us moving in, they sent someone to look at it who advised it was faulty and that it should be replaced, however they only ever offered a repair and the issue remains outstanding.

Months after moving in, we received a knock at the door to say they had made an error with the border line of the property and that our hedge row would need to be moved back, which had this been the aesthetic when purchasing the property, we would have thought again as it looks awful (see attached photos, initially the hedge row was adjacent to the path).

For two years running, we have had issues with our air source heat pumps. The first year as we approached the cold winter months, whilst my partner was heavily pregnant, we were without heating and hot water for several days due to a fault with our air source heat pump. HH reimbursed us the cost of two small heaters to heat our home over this period. In addition to this, we had multiple visits from an engineer / plumber who could not fully understand the issues, without several people on site admitting no one was adequately trained or qualified for the heat pumps (we even had workmen knock at our door to look at our install to see how to install the others on the site). Eventually, it transpired that they had configured the heat pump incorrectly, with upstairs heating downstairs, and downstairs heating upstairs. Fast forward one year, we still have issues with our hot water pressure, water heat and our radiators warm through thoroughly or evenly, with some radiators hotter than others, some not warming at all and none of the radiators warm all the way through, with the bottom of the radiator remaining cold.

Some additional minor issues which we haven’t bothered raising with HH due to poor customer service and little faith that they will care to advise us appropriately.

Numerous emails to their directors and managing director, without any acknowledgement or response.

The only positive is any site men, including the site managers have always been warm and positive, could be a little more helpful but I appreciate it’s their jobs to build the homes, not keep them functioning.

“Award winning homes” certainly not in our experience.

19 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Harron Homes

Antwoord van Harron Homes

Thank you for your review, we are disappointed that you have not been satisfied with the Harron Homes service provided to you, we pride ourselves on offering excellent customer service and we apologise if you feel we have fallen short in this regard.
 
Having reviewed your file, we note that the issues raised on your review go back to late 2024 which was 6 months after you completed the purchase of your home.  We inspected the defects raised with us swiftly and we assessed whether the issues were covered by our warranty.  We apologise if the responses you received did not align with your expectations, however, it was made clear at the time why some reported issues were not covered.  

With regards to the heating system we have responded to you directly on this point as the more recent issues may be related to be home maintenance issues, however, we have offered further inspections if required.

When reviewing the correspondence between us we consider that we have been attentive and reacted swiftly to all matters raised and once again we apologise if you consider we have fallen short of your expectations.
 
If you have any further queries or wish to report any defects please liaise with our customer service team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Huge Thank You to Nicola

We want to say a huge Thank You to Nicola for the excellent help and support she provided during the process of purchasing our new home. She was always available for us and provided expert and professional advice. We couldn't have expected more from anyone. Thank you Nicola.

23 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Harron Homes

Antwoord van Harron Homes

Hi Joe, thank you for your kind words! We’re delighted Nicola could make your home-buying experience so smooth.

Congratulations on your new home!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time buying a new build

First time buying a new build and huge thanks to Nicola for helping us with our part exchange. She is brilliant - very supportive and patient especially when dealing with all our queries/questions.

3 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Harron Homes

Antwoord van Harron Homes

Hi thanks for your review. We're delighted to hear that your first new-build experience was such a positive one. Nicola will be thrilled to know her support and patience made a difference.

Wishing you every happiness in your new home!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We just want to say a big thank you to PENNY RANDS from ALEX AND JUVY

We just want to say a big thank you to Mrs. Penny Rands from Haron Homes for all her amazing help and support. From the very beginning, Penny was so kind, approachable, and professional. She really took the time to understand what we were looking for and made the whole process smooth and stress-free.

Her communication was always clear and friendly, and she went above and beyond to make sure everything went perfectly. We truly felt cared for and supported every step of the way.

We’re so grateful for all her effort and would happily recommend Penny and Haron Homes to anyone looking for a warm, honest, and helpful experience.

3 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Harron Homes

Antwoord van Harron Homes

Hi Juvy, thank you for your lovely review! We’re thrilled to hear that Penny made your experience smooth and stress-free.

Wishing you all the best in your new home!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent process

Very helpful sales and 1st class service. Hassle free and proactive attitude.

24 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Harron Homes

Antwoord van Harron Homes

Hi Neil, thanks for your feedback. It's great to hear you had a smooth experience with us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service, especially from the site team

We bought a house with Harron Homes earlier this year. Initially things were a bit slower than we'd have liked, as so much of the building process depends on the weather. But once the roof was on and the inside completed things were able to move along more smoothly. Their sales manager was amazing, understood what we were looking for and got us a great deal.

After moving in, their site manager was fantastic at doing a thorough walk through with us and making notes of things to follow up on. They were very prompt the first two weeks in sorting anything out.
After that things slowed down a bit, as they are still building several more houses on the estate and need to balance those with taking care of those of us who have already moved in. However, they have made sure to touch base from time to time to let us know things are still on their radar (nothing major, just the usual move in snags).

We did have an issue with the garden as it was riddled with holes that were trip hazards; turns out the landscaping company they used hadn't been thorough when laying the grass, so as it rooted and settled down on all the rocks underneath it became very bumpy and a risk to anyone running outside.
When we told Harron this they sent someone to check, and arranged for the landscaping company to completely redo our lawn. An inconvenience to deal with after move in, but the customer service from Harron has been excellent.

We have no intention of moving anytime soon, but if/when we do, we wouldn't hesitate to buy with Harron again.

24 april 2025
Logo Harron Homes

Antwoord van Harron Homes

Hi, thank you for your thoughtful review! We're delighted you’re happy with your new home and the support from our sales and site teams.

We appreciate your patience during the process and are glad we could resolve everything to your satisfaction.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Friendly helpful staff highly…

Friendly helpful staff highly recommend. Nicky was very knowledgeable, willing to go that extra mile.

19 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Harron Homes

Antwoord van Harron Homes

Hi Kirsty, thanks for the lovely review! We’re delighted Nicky could make your experience such a positive one.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful - avoid at all costs

Awful, been in our house at Thorpe Meadows for just over a year and had nothing but trouble. Terrible developer, builders, after sales staff and very poor quality houses. Currently in process of submitting a formal complaint to the NSBC. They just aren’t bothered, we’ve had to have our garden ripped up by them because they couldn’t be bothered to lay it properly in the first place, for us to sort it out ourselves as the second attempt from them was so bad! We found hardcore, plastic and all sorts under the turf and a poorly laid patio. Leaking hot water cylinder from the cheap heat pump system and was left with no heating for a month! A sinking driveway, toilet not bolted down properly, poor drainage externally so rain was flooding our garden. The customer service team aren’t bothered at all, we’ve complained to them multiple times but get left hanging never to be contacted unless we ring up chasing. False promises when buying the house, don’t fall for it. Very very very poor from all aspects, amateur staff all round. Honestly if you could see the way our sinks and flooring was sealed, it would put you off buying these houses. Save money and go elsewhere, can’t wait to receive help from the NSBC and show these cowboys how serious this is.
Thanks to Natalie and Lyne in customer service… for nothing!

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Harron Homes

Antwoord van Harron Homes

Hi Jake, thank you for your feedback.

Having reviewed the issues raised in your review, we are disappointed to hear that you feel let down by our customer service team. We have reviewed your file, and we consider that we have inspected any reported defects swiftly and put proposals in place to resolve any reported matters within a timely manner. The recently reported driveway issue is currently under review, and we will liaise with you on resolving this matter as soon as possible.

Please continue to liaise with our customer care team who are always on hand to resolve any reported issues.

Harron Homes

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer Service a disgrace

We have had countless issues since moving into our property at Thorpe Meadows. The latest one being a mouldy en-suite floor from a leak back in April - the leak was fixed the floor wasn't even checked by Harron Operatives at the time resulting in lino lifting & bubbling. The current issue has been ongoing since September 19th - countless phone calls and emails to customer services to no avail - keep being fobbed off with excuses. All I want is an en-suite that we can use with replacement flooring! Will be making a formal complaint in due course.

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Harron Homes

Antwoord van Harron Homes

Hi Mary, thank you for your review. We are really disappointed to hear you are not satisfied with our customer service and please be assured we take these matters seriously.

We have encountered some delays with replacing the flooring due to some issues with our contractors. Please accept our sincere apologies for the delay in resolving this matter and we will review our processes to improve our service in the future. We will liaise with you directly to ensure this matter is resolved as swiftly as possible.

Harron Homes

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Buying our Home from Harron Homes

Ricky (Sales Executive) at the Sandlands Park development) has a great personality and an absolute pleasure to work with and we really enjoyed his company throughout the process. When we were presented with any challenge he was always calm, understanding, supportive and single minded about getting us through to having our dream home. Totally professional but also friendly too; responded promptly to our questions and also kept in touch with us throughout the entire process. He has some great properties so if you are considering your next home in Nottingham be sure to see him first. He's a joy to work with, knows his stuff, looks after you and will do a great job for you. He comes highly recommended from our experience buying our home from Harron Homes

6 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Harron Homes

Antwoord van Harron Homes

Hi Kofi, thanks for your review! We’re delighted to hear that Ricky made your home-buying journey such a positive experience.

Your kind words mean a lot, and we’re so pleased you’re happy in your new Harron home.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Shipley Lakeside PX

We are in the process of doing a part exchange for a plot on Shipley Lakeside. So far the process has been so straightforward thanks to Charlotte, she has explained the whole process in depth to us and really put our minds at ease. Charlotte is so approachable and knowledgeable we'd recommended booking a visit to anyone interested in Shipley Lakeside.

12 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Harron Homes

Antwoord van Harron Homes

Hi Chloe, thanks for your review. We’re so pleased to hear Charlotte has made the process smooth and reassuring for you.

We’ll pass on your kind words - we can’t wait to welcome you to Shipley Lakeside!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

delighted with our new Home

My husband and myself decided to move to Yorkshire from Kent to be near relatives. We looked at every development in the York area and ended up at the Harron homes development in Howden. We were immediately impressed with the houses and the whole site. We were also very impressed with the lady in the sales office, who introduced herself as Nicola, she was so helpful and friendly we felt perfectly as ease. Nicola sat us down and we chatted about what we were looking for and soon we were looking around the show homes.
After returning home we stayed in touch with Nicola and eventually we decided on the house we wanted, and as we started the process of selling our existing house and buying the new one, Nicola was always at the end of the phone advising and helping us. Altogether it was an enjoyable experience and now we have moved into our new home we are delighted with it .

4 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Harron Homes

Antwoord van Harron Homes

Hi Sanrita, thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that your move to Yorkshire and experience with Harron Homes has been such a positive one!

We’re thrilled that you’re so happy in your new home and wish you many years of comfort and happiness in Howden.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Laughton Gate Reservation

Our experience so far from our initial enquiry to reservation has been very positive.
From the very start Josh has made every stage stress free, he has been amazing, helpful, knowledgeable and above all patient with our many questions on many visits. He is always professional, polite, friendly and always happy to help.
Harron Homes are extremely lucky to employ such a personable, enthusiastic member of their team to promote the high standards of build, both inside & outside the homes.
Thank you Josh - nothing is ever too much trouble.
The reservation process was clear, informative and extremely thorough and much less daunting than expected.
We hope our journey in buying and moving in our new home continues to be a positive & enjoyable one.

11 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Harron Homes

Antwoord van Harron Homes

Hi Andrea, thank you for your lovely review! We’re delighted to hear your experience from enquiry to reservation has been so positive.

We truly appreciate your kind words and wish you all the best as you continue your new home journey with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely Homes and first class service

What first decided us to buy from Harron Homes was the location of the development at York Vale Gardens in Howden Yorkshire, then after calling in at the sales office and meeting the Harron Homes representative Nicola, who was so helpful without being pushy, just guided us through the various properties on the development and answering any questions we had. We eventually decided on the house we wanted to buy, and throughout the process of selling our existing property and buying the new home, Nicola was always on hand with advice and assistance.
We purchased Carpets and flooring through Harron Homes and when we moved in we were delighted with the standard of finish. Since moving in, everybody on site has been really helpful with any little jobs we wanted done. Overall my wife and myself would highly recommend Harron homes to anyone looking to buy a new home.

4 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Harron Homes

Antwoord van Harron Homes

Hi Gary, thank you for your wonderful review! We’re so pleased to hear that your experience at York Vale Gardens has been so positive.

Your recommendation means a lot to us — we wish you many happy years ahead in your new Harron home!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Lost Sale

Well I have shown interest in Chariots Keep since the day the site opened, particularly in plots 5 and 6. I attended the show home launch a couple of weeks ago and was so impressed but couldn’t commit as I wanted to research the water plant that was close to the properties, also recheck finances. I telephoned the site the following Sunday and left a voice mail as I wanted to go ahead with a reservation- I guess they didn’t want my business as to date no one has called me back- so sorry Harron Homes I have now been offered a great deal with another builder! What a shame as I loved the plot and the quality. You won’t sell houses if you don’t call your potential customers back!

27 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bilsthorpe Chase

We have been in our new home now for 6 weeks and have been so impressed with how we’ve been dealt with by everyone at Harron. Sarah from the sales office was amazing, she felt like a friend to us to be honest and was always on our side with every request we had. We fell in love with the countryside location and due to our chain situation we really had to push to get in but Sarah and Aaron the site manager and the team did everything to meet our date, with all hands on deck. As things were rushed through there have been a few cosmetic snags, but nothing we wouldn’t expect, particularly with how they did everything to meet our date. Aaron has always been top class, and gone out of his way to work his way through the snags we have, and every trade we have dealt with have been friendly and helpful. After we had a disaster of my own making after drilling through a radiator pipe, Aaron was on hand again and got his plumber round to us as soon as I told him what happened and even sorted the repair for us free of charge. We are currently in the thick of the building site, again we knew this, so while not ideal with the noise etc, all the site guys are really friendly and let me use their skips! They certainly don’t make excessive noise and are cracking on with the houses around us. We’re looking forward to getting some neighbours soon. A big thank you to Sarah, Aaron and everyone at Bilsthorpe Chase for getting us into our forever home and always being on hand to help. We would definitely recommend to friends and family.

29 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Harron Homes

Antwoord van Harron Homes

Hi Chris, thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear you’re so happy in your new home and that Sarah, Aaron, and the team at Bilsthorpe Chase made the process smooth and supportive.

We really appreciate your understanding and kind words, and we’ll be sure to share them with the team. Wishing you many happy years in your new home!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

New house move

From our very first visit to the showroom to the date moving in and and beyond I have nothing but praise for firstly Charlotte who guided us through the process,and her supporting team who have since visited us ,in our new home.
It has been a speedy process and we are currently in the early stages of enjoying a beautiful new home.
Haron homes along with their Solicitors and mortgage advisors made a daunting( from previous experience with unassociated house moves),a very easy and informative experience

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Harron Homes

Antwoord van Harron Homes

Hi Charlie, thank you for your kind words. Charlotte and the team will be thrilled to know their support made the process easy and reassuring.

Wishing you all the best in your new home!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I cannot say enough good things

I cannot say enough good things about Harron Homes. Having previously bought with another developer (Miller) I didn't have high expectations for my experience buying another new build. How wrong I was. From the moment I walked into the sales office at Shipley Lakeside, I was treated with respect, kindness and compassion. Nothing was too much trouble for Charlotte and it made the decision to reserve very easy. The communication was top notch every step of the way and I felt completely in the loop as my new home was being built. I even got weekly progress pics and nice videos of the site to keep me excited. The mortgage advisor and legal team that harron recommended were brilliant and even though there were a few hiccups with the sale of my old house, they dealt with these swiftly. When moving day came I was absolutely delighted with my house - the build quality is superb and the finishing is excellent. The few snags I had were dealt with in a matter of weeks and I genuinely felt cared for by Jamie and Richard. Honestly if you're in two minds about going with Harron, let me tell you, it will be the best decision you can make. The site is stunning, the homes are immaculate with every attention to detail catered for. I would a hundred percent buy another Harron home in a heartbeat.

18 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Harron Homes

Antwoord van Harron Homes

Hi Laura, thank you for your feedback. We're so glad to hear your experience at Shipley Lakeside was such a positive one. It’s great to know Charlotte, Jamie, Richard, and the team made the process smooth and enjoyable.

We’re delighted you love your new home and really appreciate you choosing Harron Homes.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer