We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very good. Order delivered quickly. I just find the website very annoying. I get near constant popups on the website telling me what others have brought and what others have added to thier baskets! I... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First class service with very good prices. Ordered a UV replacement lamp always concerned about receiving this kind of product damaged. This isn't likely to happen with Hatton Koi, by far the best pac... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really oleased with my purchase it was a smooth transaction completed online ans I was informed every step of the way on my order progress which was brilliant. Certainly would not hesitate to deal wi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Vijverbenodigdheden
  2. Aquariumwinkel
  3. Goudviswinkel
  4. Dierenwinkel
  5. Dierenverzorgingswinkel
  6. Vijvervissen leverancier

Geschreven door het bedrijf

Hatton Koi is a family-owned company that sells elite koi pond accessories, koi fish food, filters, and other high-quality fish care essentials. We understand the joy that koi fish can bring, but we also understand the hard work and dedication it takes to maintain a healthy koi pond. Empowering others to enjoy koi fish without the burden of complicated maintenance routines, we sell premium-grade koi pond filters, heaters, pumps and more. From water treatments and koi food to koi pond filtration systems, we have everything you need to create the perfect environment for koi fish to thrive.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

131 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A very unpleasant experience

I ordered a 1"BSP valve from the Hatton Koi website after first confirming with them that the valve definitely had 1"BSP screw threads. What came was a valve with solvent weld fittings and no threads. This was hugely disappointing as I had taken the trouble to confirm the description with them. What followed was worse - they refused to refund postage costs so I ended up paying for their failure to properly describe the item, a contravention of the legal requirements concerning mis-described goods. So I advise to avoid this company unless you are sure you will receive the goods as described.

5 februari 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

Hi David,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that this is not in line with what you were expecting.

In our phone call and emails, we tried to best understand the product that you required, and clearly there was a misunderstanding and the product you ordered was not in line with our understanding.

We offered to pay for your return postage, Due to anti money laundering laws, we were unable to refund the postage to your card as it exceeded the original amount paid, as we had already refunded the full amount paid.

We emailed you on the 6th of March and requested details from you so we could refund your postage. Unfortunately, we didn't receive any response from you.

We have just resent you the email, If you would like to reply and provide your payment details, I will arrange for the refund to be made.

Kind regards, Paul

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hatton Koi

Excellent service A+++

26 april 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

Hi Barry, Thank you for the feedback, I just wanted to thank you personally for taking the time to give us such amazing feedback, We are really grateful. We take customer service and product satisfaction seriously so it means a lot to hear that we are getting it right. Kind regards, Paul

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent delivery time and product's…

Excellent delivery time and product's were very well packaged .

25 april 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

Hi Gavin, I just wanted to thank you personally for taking the time to give us such amazing feedback, We are really grateful. As a small family business, we take customer service and product satisfaction very seriously, so it means a lot to hear that we are getting it right. Kind regards, Paul

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ver good firm received my item on time…

Ver good firm received my item on time highly reccomended

8 april 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

Hi Alan. I just wanted to thank you personally for taking the time to give us such amazing feedback, we are really grateful. We take customer service and product satisfaction very seriously so it means such a lot to hear that we are getting it right. Kind regards, Paul

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery

Quick delivery

9 april 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

Hi Peter. I just wanted to thank you personally for taking the time to give us such amazing feedback, we are really grateful. As a small family business we take customer service and product satisfaction very seriously so it means such a lot to hear that we are getting it right. Kind regards, Paul

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to deal with kept me in the loop…

Easy to deal with kept me in the loop as to what was happening fast delivery faster than estimated

8 april 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

Hi Lee. I just wanted to thank you personally for taking the time to give us such amazing feedback, we are really grateful. As a small family business we take customer service and product satisfaction very seriously so it means such a lot to hear that we are getting it right. Kind regards, Paul

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

25kg pumice filter media

Price was the best I could find and really quite clean didn’t take a lot of washing delivery was quick as well

28 maart 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

Hi Stuart, Thank you for the feedback, I just wanted to thank you personally for taking the time to give us such amazing feedback, we are really grateful. We take customer service and product satisfaction seriously so it means such a lot to hear that we are getting it right. Kind regards, Paul

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 * service

5 * service , super fast delivery

25 maart 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

Thank you Richard for taking the time to give us your review. It means a lot to get feedback from our customers. Kind regards, Paul

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend

Fantastic service highly recommend would purchase from again

27 maart 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

Hi Jane, Thank you for the feedback, I just wanted to thank you personally for taking the time to give us such amazing feedback, we are really grateful. We take customer service and product satisfaction seriously so it means such a lot to hear that we are getting it right. Kind regards, Paul

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

GOOD SERVICE

GOOD SERVICE. REASONABLE PRICE. WELL PACKAGED AND SWIFT DELIVERY. THE AIR BLOWER WAS TO REPLACE ONE OF THE SAME MODEL WHICH WAS 6 YEARS OLD.

26 maart 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

Hi Patricia, thank you for your feed, it is very kind of you to take the time to provide feedback it is very much appreciated. Kind regards, Paul

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

box filter

first class service

15 maart 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

Hi David. I just wanted to thank you personally for taking the time to give us such amazing feedback, we are really grateful. As a small family business we take customer service and product satisfaction very seriously so it means such a lot to hear that we are getting it right. Kind regards, Paul

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Order came very quick great service

Order came very quick great service

6 maart 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

Hi Colin, Thank you for the feedback, I just wanted to thank you personally for taking the time to give us such amazing feedback, we are really grateful. We take customer service and product satisfaction seriously so it means such a lot to hear that we are getting it right. Kind regards, Paul

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good service fast delivery as…

Very good service fast delivery as described and the item fits really well thank you

6 maart 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

Hi Jeff, Thank you for the feedback, I just wanted to thank you personally for taking the time to give us such amazing feedback, we are really grateful. We take customer service and product satisfaction seriously so it means such a lot to hear that we are getting it right. Kind regards, Paul

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Filtration

arrived quick, item arrived in great condition, seller communication 👌
I recommend

4 maart 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

Hi Malgorzata, I just wanted to thank you for your kind review, we appreciate all feedback and are glad that we were able to meet your expectations. Kind regards, Paul

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

Great product. Great service! Ordered in the afternoon and it arrived the next morning.

7 maart 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

Hi Natalie. I just wanted to thank you personally for taking the time to give us such amazing feedback, we are really grateful. As a small family business we take customer service and product satisfaction very seriously so it means such a lot to hear that we are getting it right. Kind regards, Paul

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Igave my score because of the service…

I gave my score because of the service I received from your self's and a good quality products at a good price.

4 maart 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

Hi Colin, Thank you for the feedback, I just wanted to thank you personally for taking the time to give us such amazing feedback, we are really grateful. As a family business we take customer service and product satisfaction very seriously so it means such a lot to hear that we are getting it right. Kind regards, Paul

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service , great price and speedy delivery

26 februari 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

Thank you Robert for the feedback. We really appreciate you taking the time to give us your feedback. Kind regards, Paul

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery great food i would…

Fast delivery great food i would recommend them to anybody

22 februari 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

I just wanted to thank you personally for taking the time to give us such amazing feedback, we are really grateful. As a small family business we take customer service and product satisfaction very seriously so it means such a lot to hear that we are getting it right. Kind regards, Paul

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Speed

Quick in sending item

19 februari 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

Thank you very much for taking the time to leave a review. We really appreciate it, and we are glad you had a good experience with us. Kind regards, Paul

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor value for money

The site DID NOT make clear that there were no poles attached to the nets purchased. I have previously bought these nets from a different supplier and it came with the pole. Far too expensive for just the net . Would not use the company again. Nets alone are cheaper elsewhere.

1 februari 2024
Logo Hatton Koi

Antwoord van Hatton Koi

As a family business, we take customer care and product satisfaction very seriously. We have tried to make it clear what is and isn't included in each purchase on our site by providing information in bold to highlight these, and we have included item specifics in drop-down menus before items are added to baskets to try to make sure it is clear. We apologise that this wasn't as clear as you would have liked and will look at ways to try and improve it further. Kind regards, Paul

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer