Hawes & Curtis Reviews 

729
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst international shipping service ever, they don’t make the return policy clear on their website, happy to take your money and when enquire about return they give you the run around and palm you of... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As someone who is wearing RM Williams boots all the time, getting 2 pairs here, I was actually pleasantly surprised when the boots arrived. I didn't expect much, as I wasn't familiar with the bamrand... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I don't usually write reviews however, in this case, I really want to tell people about these amazing shirts! Ordering online from Australia can have it's challenges however my shirts arrive... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered two blouses, classic style with tie bow collar, I was unable to find anything similar in Australia in either style or quality. It took a little over a week from order to delivery and what a... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Winkelen en mode

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Hawes and Curtis is a Jermyn street luxury shirtmaker. We have a large range of luxury shirts and luxury accessories for both men and women. Visit our online store today!


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

729 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(729)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Satisfied customer

Ordering online is always problematic but, in this case, I am very happy with the results, the shirts arrived when expected and are exactly what I wanted, thank you.

7 februari 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Silk handkerchiefs

I was looking for real silk handkerchiefs not tiny fake ones men put in their top pockets for show.

8 december 2023
Logo Hawes & Curtis

Antwoord van Hawes & Curtis

Hi.

Thank you for contacting Hawes and Curtis.

We're sorry to hear that you are unhappy with your purchase.

We have taken a look and can confirm that this order was placed for a pocket square. Please note that this is just to compliment your suit.

We advise that customers check the full product details which can be found on the product page before completing orders at checkout.

Kind Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No communication can’t contact you

No communication can’t contact you. Ask for replacement only have a refund

20 december 2023
Logo Hawes & Curtis

Antwoord van Hawes & Curtis

Hi Mr Bill,

Thank you for your review.

Our phone lines are open from Monday - Friday 9:30am-5pm and our customer service agents aim to respond to all email queries within 48 hours. I have looked into this order however, I have been unable to find an email on our system relating to the above query I'm afraid.

I'm sorry for this inconvenience. As per our Returns Policy (https://help.hawesandcurtis.com/hc/en-us/articles/211204265-Return-Policy-Online-Purchases-), if your exchange size is not available, we will refund your items automatically.

We kindly ask all our customers to ensure they are familiar with our Returns Policy before placing their order. This information can be found in the help section of our website or in the link provided below.

Returns Policy: (https://help.hawesandcurtis.com/hc/en-us/articles/211204265-Return-Policy-Online-Purchases-)
How to get a refund/exchange (https://help.hawesandcurtis.com/hc/en-us/articles/115001775885-How-to-get-a-refund-or-exchange-UK)

I apologise for the inconvenience and I appreciate your understanding as this is a standard practice as per our Policy.

Should you need further assistance, please do not hesitate to contact us at customerservice@hawesandcurtis.com 

H&C CS

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Frustrated Ordering and Exchange process

I ordered two shirts (order # below) and returned both for exchange as sleeves being 34 were too short and asked for 36"
received the response below on 4/1/24 and also confirmation by separate email that $58.50 had been returned to my account

Hello ap r Sam Emerson,

We thought you'd like to know that we've received your returned item(s) related to your order 2723435 and your refund/exchange will now be processed.

If you have any questions about your order, please visit our help centre.
Refund:
• Blue Poplin Classic Shirt - Windsor Collar - Double Cuffs (16.5" collar, 34" sleeve)
WSPGA120-B01 - 5052361453860

Exchanges:
• Returning - Non-Iron Pink Pique Classic Shirt - Windsor Collar - Double Cuff (16.5" collar, 34" sleeve)
WSPRA163-J01 - 5063056333756
Processing - Non-Iron Pink Pique Classic Shirt - Windsor Collar - Double Cuff (16.5" collar, 36" sleeve)
WSPRA163-J01 - 5063056333749

With best regards from the Hawes & Curtis team

I can see on the web site that Blue Poplin Classics Shirts with 36" sleeves are available and for January purchase further discounts apply.
Customer service emails are now bouncing back !!
why can't I get my two shirts?
regards
Sam

27 november 2023
Logo Hawes & Curtis

Antwoord van Hawes & Curtis

Hi Sam

Thank you for your review.

I'm sorry to hear that. I have looked into this order and the emails between yourself and our customer service agent. I can see that a response was provided to your initial email offering more information.

As per our Returns Policy (https://help.hawesandcurtis.com/hc/en-us/articles/211204265-Return-Policy-Online-Purchases-), if your exchange size is not available, we will refund your items automatically.

Should you need further assistance, please do not hesitate to contact us at customerservice@hawesandcurtis.com (mailto:customerservice@hawesandcurtis.com).

H&C CS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Size was not a typical UK 16

Size was not a typical UK 16, to return from Australia the customer bears cost which is almost a third of products cost $45 plus, seems unfair to charge only Australian customers the return when free elsewhere ... If selling online to overseas market in today's day and age it would be approiate to have a paid for return label.

9 december 2023
Logo Hawes & Curtis

Antwoord van Hawes & Curtis

Hi Ms Diane,

Thank you for your review. 

We are sorry that the shirt you purchased did not fit as expected. 

We would recommend our customers check the size guide that is available for each product before making a purchase. Our Customer Service Team is also happy to provide advice if needed. We do appreciate your providing us with the feedback though. 

To return the shirt back to us, please kindly follow the instructions from the link below:
https://help.hawesandcurtis.com/hc/en-us/articles/115001738449-How-to-get-a-refund-or-exchange-Australia

We are currently able to provide free returns for UK and US customers only, however, your feedback will be passed onto the appropriate department for consideration. We apologise for any inconvenience caused and thank you for your understanding.

Should you have any further questions, please do not hesitate to contact us at customerservice@hawesandcurtis.com (mailto:customerservice@hawesandcurtis.com) 

H&C CS Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Happy enough

My experience was that it was quick and easy-the shirts were reasonably priced as well.This is my first purchase of shirts and look forward to seeing what the quality is like.

28 december 2023

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer