HB Sports Reviews 

7.969
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My son’s travel team did a Bat Demo at HBS. The facility is beautiful and fully stocked with bats, batting gloves, clothing etc. a dream for every young ball player! The team was fantastic and we will... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service I received was fantastic. Billy was knowledgeable and accommodating, even when I screwed up and didn’t double check my invoice to confirm the correct product was there. Billy over... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service!! Needed cleats asap....within 1 hour, we were picking them up!! Best service, friendly, helpful employees! Will definitely purchase from this company again! Very clean warehous... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service was top notch. Nick went above and beyond to get us the gear my daughter needed in time for her 1st college game. Will definitely recommend HBS to everybody I know!

Bedrijfsgegevens

  1. Sportwinkel
  2. ook in
  3. Honkbal
  4. Honkbalwinkel

Geschreven door het bedrijf

We are an eCommerce Baseball and Softball Retail Company who specializes in our Customers Overall Experience and Customer Service while supplying amazing prices on Bats and Equipment. We're professional and fun, all of us have a passion for what we sell. We also try our best to not forget about those who helped get us here. We enjoy treating our customers, employees, and people around us like family. This business has enabled us to Donate to Local Leagues and Organizations, and we search daily for the next way to improve someones life for the better. Yes we sell Baseball & Softball Bats and Equipment but there's so much more to it.

Lowest Price Guarantee

Geschreven door het bedrijf

Find it Cheaper Somewhere Else?
We will price match - call us at 888-540-2287 and we'll match a competitors price for the same in-stock product you're looking for.

Fast Free Shipping

We Ship Everything Fast and Free!

All Baseball and Softball Bats & Gear Ship Same Business Day by 3pm EST. We offer free shipping on all items with affordable expedited options at checkout!

Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

8K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 80% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(7.969)

1.019 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Best Customer Service

The customer service I received was fantastic. Billy was knowledgeable and accommodating, even when I screwed up and didn’t double check my invoice to confirm the correct product was there. Billy overnighted me a new bat the very next day. These guys are awesome!

15 september 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick responses and fast delivery

Quick responses and fast delivery! Newly dropped equipment available with not back order. I’m currently still waiting for my monsta bat! 8 months with no follow up!

Thank you again!!!

21 september 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome facility and customer service

Awesome facility and customer service. We bought a new bat and after seeing the collection from the glove room my daughter can’t wait to go back! Plus they ship products if you can’t make it to stop in.

19 september 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

1st pair of Kanes

Nice display of items to choose from. Very friendly. Not pushy. Open to explaining any and all questions asked. Laid back and easy going.

19 september 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Staff is amazing

Staff is amazing! They are always polite, and very knowledgeable. The players love the glove room just as much as the hitting bays.

15 september 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I reached out to see how to make a…

I reached out to see how to make a return on the shoes I purchased and i’ve gotten no response.

15 september 2026
Logo HB Sports

Antwoord van HB Sports

Good morning Will,

We sincerely apologize that you did not receive a response from us. That is not the experience we want any customer to have, and we are sorry for the frustration this caused.

After reviewing the order, it looks like we sent a return label and accepted the return on these items.

If we missed something or there is still an unresolved issue, please do not hesitate to reach out and let us know. We would be happy to review it and get it fixed.

Thank you,
Headbanger Sports
888-540-2287
info@headbangersports.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a bat which was delivered with…

Ordered a bat which was delivered with a noticeable rattle and needed to immediately be sent back to the manufacturer. Manufacturer then said needs to be sent back to actual store. Would give 0 stars if it was an option.

7 september 2026
Logo HB Sports

Antwoord van HB Sports

Good morning Brandon,

We’re sorry to hear that you received the bat with a rattle.

After reviewing our records, it does not look like we received any communication from you letting us know there was an issue. If we had known the bat arrived with a rattle, we would have been happy to help replace it without you having to go through the manufacturer.

We’re sorry you had to go that route. Please do not hesitate to reach out to us if there is anything we can do to help make this right.

Thank you,
Headbanger Sports
888-540-2287

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer