The Healthy Mummy Reviews 

8.433
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been using Healthy Mummy products and their meal plans for a few years now and have found them be really good with a good variety of all products for health and wellness.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

My wife was losing weight due to their weight loss plans after pregnancy. She was reading different reviews on this services, was checking results of other moms who have eventually decided to use se... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I joined the Healthy Mummy program through an 28Day challenge and haven’t looked back! Amazing app with a library of recipes and workouts that are unmatched in other programs I’ve tried. The community... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I love the healthy mummy smoothies I have been using them for over 7 years, this would usually be a 5 star rating but I am beyond dissapointed that they have recently changed their speciality smoothie... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Fitness- en voedingsservice
  2. ook in
  3. Fitnessprogramma
  4. Gezondheids- en schoonheidsartikelen winkel
  5. Wellnessprogramma

Over The Healthy Mummy

Geschreven door het bedrijf

Take part in the mums only 28 Day Challenges today and lose 4-6kg every month and discover effective methods for losing weight. With real results from real mums just like you.

Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

8K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(8.433)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Healthy Mummy has everything u need…

The Healthy Mummy has everything u need to achieve your weight loss goals and keep it of its a lifestyle change not a diet like all the rest. Rhian and her team try there best to look after there customers the best way they can. The App has everything u need stay on track, from recipes to workouts and tips to help u, the Healthy Mummy products are amazing the active wear is great. I highly recommend the Healthy Mummy to any lady who wonts to change there life become healthier stronger cofident Verison of themselves. I've lost 14kgs and lost countless cms from my body have kept it of for nearly 3 years now. I've done it all by following the Healthy Mummy App recipes,workouts and using the products.

29 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the shakes and recipes

Love the shakes and recipes. Everything is real and achievable and actually works. Products are affordable, recipes are realistic and the while family can eat them so I'm not cooking separately for myself.

28 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The app is great to use!

I’ve been a customer on and off and have always find the app easy and amazing to use, with plenty of recipes for my family to use!

29 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I tried THM programme and absolutely…

I tried THM programme and absolutely loved it. The app was really easy to navigate and the recipes were simple to prepare. I enjoyed the smoothies and got them at a great price.

16 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lifetime member

I signed up to the platinum lifetime membership after a year of joining originally. I find the recipes great and the workout videos good to do in the comfort of my home.

29 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the app

I love the app. I had a couple of issues to start with but once i worked it out i think its great.
A huge variety of recipes and exercises and the support groups are hreat too.
Highly recommended 👌

29 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Day 2 of week 5 and going strong

Day 2 of week 5 and going strong! 5&1/2 kgs down on starting weight 😉
I am loving the varied food options/recipes on the app where I can choose something simple and straight forward to throw together or a more complex recipe that provides a tasty meal within my calorie range. The variety is great! The smoothies are a lifesaver for those moments I have limited time to grab breakfast or lunch.
Still a long way to go on my weight loss journey but I am feeling good! Thanks HM 💕

29 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sugar X didn’t work!

The shopping experience was fine and the price had the product worked was reasonable, sadly, however, Sugar X had absolutely zero effect on me.

I was extremely hopeful in regard to this product, I was hoping it might put an end to my late night sugar cravings. I tried it quite a few times, every time rigorously following the instructions, hoping that I had just missed something. Not only did it not work four hours later as it claimed, but I could still taste 100% sweetness 4 minutes later. Hopes dashed, very disappointed and $37 out of pocket :(

27 december 2023
Logo The Healthy Mummy

Antwoord van The Healthy Mummy

Hi Serena, thanks for leaving this review, sorry to read of your disappointment. We have received great feedback on this product, and do expect it to work. Please return to us within 30 days if you would like a refund, here are the steps on how to do that, I hope this helps, please reach out to our team for further support.
https://thehealthymummy.happyfox.com/kb/article/18-how-do-i-return-an-item/
Alex - Healthy Mummy team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tummy Smoothie Vanilla Powder tastes…

Tummy Smoothie Vanilla Powder tastes revolting. I couldn't drink it.

5 januari 2024
Logo The Healthy Mummy

Antwoord van The Healthy Mummy

Hi Lisa, sorry to read you didn't like the smoothie but thanks for taking the time to leave a review. Please return to us within 30 days if you would like a refund, here are the steps on how to do that, I hope this helps, please reach out to our team for further support.
https://thehealthymummy.happyfox.com/kb/article/18-how-do-i-return-an-item/
Alex - Healthy Mummy team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely appalling service

Absolutely appalling service. Still waiting on a delivery 25 days later…clearly delivery has gone missing team. Just send me a refund and stop mucking me around. So much for a New Year weight loss journey

4 januari 2024
Logo The Healthy Mummy

Antwoord van The Healthy Mummy

Hi, we are really sorry to see this, and after looking into it I can see where you are coming from. Unfortunately once your order leaves our warehouse we are at the mercy of the delivery companies, and our policy is to replace or refund once we've investigated with the courier. I can see our team has refunded this for you. We will review this for future reference, please reach out to me with any concerns, and I'll do my best.
Alex - THM Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Auto renewal a trap

I hadn't used the app for over 8 months and an email warning of its upcoming renewal would have been a useful reminder to cancel it before I got slugged another $100 for a product I don't use.

2 januari 2024
Logo The Healthy Mummy

Antwoord van The Healthy Mummy

Hi there, we are really sorry to see this. We do try to make it quite clear that the membership does renew, and the information is in your account. You can cancel anytime. I'll share this feedback with the team, but please do reach out to me on support@thehealthymummy.com and I'll do my best to help.
Alex - THM Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer