Heat Treats Reviews 

321
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hot water bottle bear was exactly as shown from pictures. Ordered from SG, item arrived in good condition.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A great company with fantastic customer service. There was a slight fault with one of the products when it arrived but Janine did everything she could to sort it out and it was very clear that this is... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service! We had a very minor issue and were required to email our issue in order to request a replacement. We received a prompt and very lovely reply from an actual person, Janine!... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful customer care. I live in Australia and wanted to send a gift to my mum in Scotland, a new hot water bottle with a beautiful cover for her holiday next month…. October in Scotland will be... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Online marktplaats

Geschreven door het bedrijf

Think Cosy - Think Heat Treats! We're a small independent family run business here to provide you with all things snuggly. We do our very best to give you a personal service & are always here to help in any way we can.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

321 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(321)

50 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

A simple purchase of a hot water stomach wrap turned into a bit of a nightmare thanks to Royal Mail losing the package. Janine was outstanding throughout and once Royal Mail admitted their failure, she quickly sent out a replacement using Tracked which came the next day. An excellent professional service from Heat Treats and I will definitely be buying more items in the future.

7 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Heat Treats

Antwoord van Heat Treats

We're delighted to hear that you finally & promptly received your parcel following our intervention GB, it was our pleasure to help resolve the calamitous postal situation. We really appreciate your feedback, and we'd love to serve you again in the future, hopefully without any issues next time 🐻

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First class!

Speedy delivery of delightful products. Efficient and wonderfully friendly customer service. All in all first class! Highly recommended company 😊

21 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Heat Treats

Antwoord van Heat Treats

We're very grateful to you for taking a moment to leave us this fantastic review and recommendation Sharon. It's wonderful to hear how pleased you were with both the products ordered and our service - thanks so much for your custom 🍄‍🟫🐦😍

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Most efficient and friendly response…

Most efficient and friendly response from Janine regarding an issue with Royal Mail delivery (nothing to do with Heat Treats service) which resolved the problem immediately.
Very happy with the products and the price. Thank you

24 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Heat Treats

Antwoord van Heat Treats

We really appreciate you taking time to share your recent interaction with our customer service team Mrs Renwick, and very pleased to hear how happy you are with teh help we provided and with the products. Thanks so much 🙏🏼🥰

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Reliable

Following a hiccup with my recent order, which was down to my own error, the customer service team were so helpful, going over and above to sort things out. So nice to receive a friendly call and chat. Highly recommend this company.

18 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Heat Treats

Antwoord van Heat Treats

Aww, thank you Sally, it's so kind of you to leave us this great review 🥰 it was our pleasure to sort out your order, and it was lovely to chat to you on the phone too; hope you're happy with the items when they arrive 🦔🧋🦔

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Socks arrived promptly and as…

Socks arrived promptly and as advertised.

20 oktober 2025
Logo Heat Treats

Antwoord van Heat Treats

Thank you for taking time to leave a review of your recent purchase from heat-traets.co.uk John, it's much appreciated. We're pleased to hear everything met your expectations 🧦

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very friendly customer service from a…

Very friendly customer service from a small family run business who went above and beyond to fulfil my order. Thank you so much for all your help, I'm sure my Brownie pack will be thrilled with their Grey Owl Furry Friends Hot Water Bottle!

10 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Heat Treats

Antwoord van Heat Treats

Huge thanks for taking a moment to share your feedback Nicky, we're very grateful for the 5 stars - it was our pleasure to 'lend a hand' and help you get the Christmas gifts you wanted for the girls. We hope they love them 🦉

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hot purchase!

Great service and the cosiest slippers I've ever had!

7 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Heat Treats

Antwoord van Heat Treats

Thanks Hanif, we appreciate you sharing your positive feedback and glad to hear how cosy your new slippers are - just what you need at this time of year - enjoy 🥶🦶🏼

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely recommend this buisness!

Absolutely recommend this buisness!! They have gone above and beyond any other customer service I have ever experienced.
A slight error error in my order had occurred and within a couple of hours of emailing, the error was resolved and Janine has been so kind to send out the new item with fast delivery and even added in a little extra as she knew it was for an elderly relative. It was so kind to hear such care and attentiveness towards my family member and this has truely made me so happy. I cannot recommend this business enough and will definitely be using them again!!

6 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Heat Treats

Antwoord van Heat Treats

We're thrilled to receive this amazing review Rachel - thank you so much; it means a lot to us, as does the whole experience of our customers enjoying our products beyond the transaction itself, which we were more than happy to demonstrate for you on this occasion. Very best and warmest wishes 🥰

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lost bobcat found his way home

I ordered the lavender scented plush bobcat from Heat Treats on 21st October 20205.

However, I did not locate this until Monday 3rd November due to Royal Mail placing it in an undisclosed, “safe place” which did not belong to me.

I emailed Heat Treats and Janine was prompt in replying and incredibly helpful in assisting me with locating my parcel.

Janine provided the Royal Mail tracking link and even Googled the rough area, the parcel may have been located. I eventually found the parcel.

The bobcat is even more beautiful in person. He is incredibly soft and smells amazing upon being heated in the microwave. He is also a very good size and little’un loves snuggling up to him at night.

I have noticed that he does appear to hold his heat well after little’un has fallen asleep too.

Thank you Team.

3 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Heat Treats

Antwoord van Heat Treats

Thanks so much for this wonderful review Angie, we really appreciate it 🙏🏼 It was our pleasure to help you find your stray bobcat, and happy he's now enjoying lovely, warm cuddles at home after his week out in the cold xx 💞 xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely range of products and fast…

Lovely range of products and fast delivery. I would definitely buy from them again

20 oktober 2025
Logo Heat Treats

Antwoord van Heat Treats

Thank you for taking time to leave us a great review Clair - we're delighted you're happy with the overall experience and we look forward to welcoming you back soon x 😊x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful customer service

My item was damaged in transit and they sent a replacement instantly, lovely customer service and very lovely products. Can’t recommend enough.

30 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Heat Treats

Antwoord van Heat Treats

Hi Leah, thanks so much for taking time to leave us this great review - we really appreciate your recommendation and are glad we were able to resolve the problem with your product 🥰

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic customer service

Fantastic customer service - Janine helped me out with a last minute request to get a present to my daughter.

Great service + great products!

26 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Heat Treats

Antwoord van Heat Treats

Thanks so much for this fabulous review Gordon, we really appreciate it! 🙏🏼 It's always a pleasure to try to take the stress out of online shopping for our customers; we're glad we were able to help out when you needed it. Hope your daughter loves her gift 💞

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

I stupidly ordered to my old address, I emailed as soon as I realised and Janine managed to get it all sorted and changed to the correct delivery address even though it had already been packaged and was ready to be shipped. I don’t have the item yet so cant comment on that but 10/10 for customer service.

27 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Heat Treats

Antwoord van Heat Treats

Thanks for this great review Sam - it's never a problem to try and facilitate a request like yours - if the parcel is in the building, we'll find it and make the necessary changes. We hope you're just as happy with the product when it arrives 👍🏼

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful customer service

They emailed quickly and fixed a shipping issue for me -- very happy!!

21 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Heat Treats

Antwoord van Heat Treats

Hey Mel, thank you for your kind review - it's great to know that how we resolved the shipping dilemma left you feeling happy, although it was joint effort, so 5 stars for you too 🌟😀🍉

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super kind and helpful!

I had a issue with shipping, which wasnt on their part at all, however the guidance and the communication was amazing ^_^ I am very happy with the service!

15 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Heat Treats

Antwoord van Heat Treats

Many thanks for sharing this review Sophie - we're glad we were able to offer the assistance you needed to resolve a delivery issue and so pleased to hear how happy you were with our service - love your smiley ^_^ with warmest wishes, the team @heat-treats

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everything you could hope for from a small business

Excellent range of stock, quick shipping and communications when needed, repeatedly made orders with no issues.

When I had a faulty item it was clearly a manufacturer defect, no fault of the shop. Refunded with no nonsense, plenty of confidence for any future purchases.

Everything you could hope for from a small business.

13 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Heat Treats

Antwoord van Heat Treats

Many thanks for your honest appraisal of heat-treats Jack; we're thrilled that you've been satisfied with our service, past and present, and would be happy to order from us again despite the defect with your most recent purchase - we really appreciate you sharing your thoughts and your continued custom 🥰

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Incredibly comforting products 🌱🫶🏼🦋

I bought hot water bottles and they are brilliant!! Make my life in the autumn much easier 💙

17 september 2025
Logo Heat Treats

Antwoord van Heat Treats

We're so pleased to hear how happy you are with your recent order from heat-treats and also very grateful for you sharing this lovely review - thank you 🙏🏼 Keep cosy x

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service is a disgrace

i informed the company by email I hadn't recieve the item nor was the photo by royal mail showing a safe place their response was the company would raise this with royal mail. I rang the company to ask them to do this as a photo in a garden isnt proof of a safe place. I was told it wasnt their problem even though the company had stated in the email they said they could raise it with royal mail I was accused of not letting them speak eveb though i had and was trying to get the issue resolved amicably I was screamed at oh my God shut up multiple times accused of shouting even though i was the one being shouted at and i was speaking at a respectful level then a man was handed the phone whom then stated he was the owner and I was asked to explain what language I deemed inappropriate I think oh my God and screaming isnt good customer service which to my shock he then started to mock my words and how I spoke. Never again will I use this company judging by the barking dogs in the back ground and very unprofessional language and tone used by both members of the business il assume its small company with no customer service I will be making sure to avoid them like the plague, I did record some of the phone call after the way I was screamed at i hope they have recorded it so they can play it back and get some training on customer service. It was made clear to me im not the first customer to be treated in this way its how a company deal with things when they go wrong that shows their value.

In response to the companies reply people can read other 1 star reviews which correspond with how I was spoken to by this company, you also reply to other low star reviews with the same attitude there's no accountability for how you treat customers and unless you state at the start of a phone call that it is being recorded it is actually against the law. If it was recorded and this company had any self respect id be receiving an apology.

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Heat Treats

Antwoord van Heat Treats

Dear Amy, we were expecting this review from you, as you said you would be leaving it - it's a shame that it is not entirely truthful.

Having read the email correspondence and listened to the telephone call, there are few facts that you've conveniently omitted from your account of events and some statements you've made that are shall we say 'far from the truth' - pity we can't share the recording as evidence.

1 - you emailed saying " Item was delivered to a random garden ive not received it" - we agree that we said we would have to report this to Royal Mail, even though they had provided proof of delivery, including a photograph & GPS map location, and we advised you to check again before we contacted them because they require the recipient to sign a declaration for us to make a claim & making false claims of non delivery is deemed an offence.

2 - you phoned our offices and from the very start of the call you were ranting at a staff member about a missing parcel but told her that YOU HAD GIVEN THE WRONG ADDRESS. The staff member didn't know anything about the original email so was unaware of the reply you'd had about reporting this to Royal Mail. She was trying to speak back to you, but clearly on the recording, you hardly stopped for breath and had a very aggressive, hostile tone. She admits she became exasperated with trying to be heard and did say 'oh my god', but as teh recording demonstrates NEVER said 'shut up'.

3 - after admitting it had gone to your old address, you said you had been round there and nobody was there, then a few moments later said that the people there didn't have it - how do you know they don't have it if when you went there nobody was there??

4 - the phone was then passed to the owner of the company who had been listening to the call from the next office - again you made accusations to him that the staff member had cursed at you - UNTRUE - and then continued to rant at him and refused to answer his question 'did you give us the wrong address'.

5 - there was a dog barking in the background - we're on a small industrial estate right next to residential gardens and we had our shutter doors open to take in a delivery, so that may have triggered a dog to bark as people were milling about and school students walking past as it was just after 3pm.

With the greatest of respect Amy, we deal with a lot of customers and always treat them with kindness and courtesy and go out of our way to resolve any problems we can - hence why we have had so many positive reviews about resolving issues people have experienced.

The fact of the matter is, that you placed an order and didn't check the address details - the parcel was delivered to the address we were asked to send it to; this is not our mistake so we don't feel we deserve to be treated with the level of hostility and contempt you displayed in your communication with us or to be lied about publicly.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ginger cat

Nice product

21 augustus 2025
Logo Heat Treats

Antwoord van Heat Treats

Thank you Lesley - great to know you're happy with your purchase from heat-treats 😄

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer