Vi var to som besøgte badehotellet torsdag d. 13.nov 2025. Maden var i top. Vi fik det lækreste mad , super velsmagende som var flot anrettet. Som altid nød vi de skønne omgivelser. Vi har været der f... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
To overnatninger med familien, 6 voksne og 4 meget livlige tøser, blev en absolut succes, takket være utroligt venlig personale og meget dygtige folk i køkkenet. Vi fik den ene aften en 5-retters men... Toon meer
Vi var 8 personer, som boede på Henne Mølle Å Badehotel, og man skal lede længe efter at finde et bedre sted at fejre sin fødselsdag på. Skøn beliggenhed lige ud til Vesterhavet, gode værelser, bet... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Spiste på Henne Mølleå badehotel d. 29 nov.2024 og det var en super fin oplevelse. Fik krondyr, var stegt helt perfekt, mørt som smør og en fantastisk smag. Dessert var en osteanretning med nogle læk... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Henne Mølle Å Badehotel er et hyggeligt lille badehotel ved Vesterhavet bygget af arkitekten Poul Henningsen (PH).
Contactgegevens
Hennemølleåvej 6, 6854, Henne, Denemarken
- +4576524000
- mail@hennemoelleaa.dk
- hennemoelleaa.dk
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Vi var to som besøgte badehotellet…
Vi var to som besøgte badehotellet torsdag d. 13.nov 2025. Maden var i top. Vi fik det lækreste mad , super velsmagende som var flot anrettet. Som altid nød vi de skønne omgivelser. Vi har været der før og kommer igen . Betjeningen var fisk og venlig.
To overnatninger med familien
To overnatninger med familien, 6 voksne og 4 meget livlige tøser, blev en absolut succes, takket være utroligt venlig personale og meget dygtige folk i køkkenet. Vi fik den ene aften en 5-retters menu med vinmenu. Fantastik oplevelse.
Alt i alt de helt rigtige rammer for vores lille fest, så stedet anbefales varmt.
Spiste på Henne Mølleå badehotel d
Spiste på Henne Mølleå badehotel d. 29 nov.2024 og det var en super fin oplevelse. Fik krondyr, var stegt helt perfekt, mørt som smør og en fantastisk smag. Dessert var en osteanretning med nogle lækre velsmagende oste, kan varmt anbefales. Hyggelige lokale og en god stemning. Betjeningen var helt i top.
Ikke første gang vi besøger badehotellet og heller ikke sidste gang.
Fantastisk hotel – mad, stemning og omgivelser i SÆRKLASSE
Min ægtefælle og jeg har netop haft et dejligt weekendophold på Hennemølleå Badehotel med gourmetmad – skøn oplevelse.
Lækker og veltilberedt mad, som smagte virkelig lækkert. Spændende retter med friske og gode råvarer. Helt igennem meget perfekt tilberedt og serveret.
Morgenmad serveret ved bordet var en ny udsøgt oplevelse. Dejligt at være fri for trængsel ved en overrendt buffet, og i stedet få serveret perfekt blødkogt æg, lækkert hjemmebagt brød, dejligt pålæg og skøn variation af oste. Oveni den lille ingefær-havtorn shot. Himmelsk.
Stemningsfulde lokaler med opmærksomt personale, der leverede top-service med smil og interesse for gæsternes velbefindende.
De fine rene værelser og den fantastiske uspolerede natur lige uden for døren var se’følig prikken over i’et.
Tak for en skøn oplevelse. Vi kommer helt sikkert igen :-)
For dyrt i forhold til kvalitet og…
For dyrt i forhold til kvalitet og smag.
Maden fejlede ikke noget, men var heller ikke fantastisk. Jævn smagsoplevelse uden noget Wow (på nær brødet… det var dæleme godt). Så alt i alt en lidt kedelig madoplevelse som er alt for dyr. Fedt sted iøvrigt.

Antwoord van Henne Mølleå Badehotel
Ekstremt usikker oplevelse
Gourmet dinner: i TOPKLASSE - Mad og betjening i absolut topklasse. Gode vine, behagelig konversation og etikette.
Hotellet: Spændende, små rene værelser og fin vedligeholdelse. Tv-stue etcetera
"Morgenmad": En katastrofe efter enhver standard, mavesure personaler, der fnyser og vender øjne af gæsterne. Gæsterne er sat under direkte administration, du modtager en "skovturs papirpose" med minimalt og trekvart dårligt / uspiselig brød. Specielt den ene bolle, var uspiselig, både tænder og savkniv måtte give op.
Ingen mælk, ingen rigtig yogurt, to gram smør pr næse (sure miner og EN micro mere, frossen!), 2 slags pålæg, men sørme kun en skive af hver, på samme måde hele vejen igennem denne bræk efterligning af et morgenbord.
Et lille glas pulver juice til hver og sandeligt også kun et æg! Ingen røræg, bacon eller andet RENESTE morgenmads fa-isme nogensinde set!
Peronale, uvillig, fjendtlig, nedladende (træder et skridt nærmere og kikker direkte ned på dig)
Så morgenmaden ER dårlig, spartansk,nærig, selv "kaffen en kønsløs sort væske uden smag og med masser af grums i stempelkanden.
INGEN - mælk, havregryn, cornflakes, yougurt, havregrød OG SLET INGEN VALGMULIGHEDER, DIREKTE RÅDDENT!
Betjeningen, uvenlig, irettesættende, nedladen og arrogant, kort sagt sjofel efter enhver ordentlig standard.
Gør som dem ved nabobordet, kør til et af hotellerne i Henne by og køb morgenmaden der.
Eller som en ligeledes utilfreds tredje morgenmads spiser, kør til mac d og få en latte der.
Samlende: Dette sted har potentiale, men misbruger det lodret. Dårlig ledelse og for få krav fra den betalende myndighed. Musene danser på bordet når chefen er ude af syne, mismanagement i fase tre.
O tempora o mores

Antwoord van Henne Mølleå Badehotel
Ganske udmærket
+++. Hyggelige omgivelser, gode vine.
---. Lidt pebrede priser i forhold til kvaliteten af maden.
Jeg forventer det er mere frisk og nylavet til de priser.
Jeg bestilte et glas bobler til min crustade og jeg nåede kun halvvejs i det glas inden jeg havde fået både crustaden, forret og hovedret.
Det gik simpelthen for hurtigt.

Antwoord van Henne Mølleå Badehotel
Kedeligt og meget dyrt mad
En crustade med creme angiveligt med jomfruhummer uden smag til 98kr. En helleflynder stegt i smør som desværre var branket, og som desværre var helt tør. Og med beurre blanc som var sød. Og et par rødspætter der var tørstegt og helt uden smag med kedelig sauce.
Dette serveret ved et firemandsbord, hvor vi sad seks og måtte skiftes til spise for ikke at støde ind i hinanden.
Vinen var god. Og omgivelserne og interiøret meget smukt.
Regningen var voldsom. Der kommer vi ikke igen.

Antwoord van Henne Mølleå Badehotel
Wauw - Sikke en fantastisk oplevelse
Vores 4 dages ophold har været helt perfekt, dejligt værelse og et køkken der i den grad ved hvad de laver. Vi fik som vanligt, en fantastisk god mad oplevelse, og vi vil gerne give en kæmpestor ros til køkkenet og serveringen - "Fra køkken til tjener det køre".
Kan stærkt anbefales og "Henne Mølle Å Badehotel" er stærkt vanedannende.

Antwoord van Henne Mølleå Badehotel
Fødselsdagsfejring 1.-2. juni 2024
Vi var 8 personer, som boede på Henne Mølle Å Badehotel, og man skal lede længe efter at finde et bedre sted at fejre sin fødselsdag på.
Skøn beliggenhed lige ud til Vesterhavet, gode værelser, betjening i topklasse og helt fantastisk lækker mad, som var en kulinarisk oplevelse og til rimelige priser.
Jeg kan varmt anbefale denne lille oase, og vi kommer helt sikkert tilbage hertil.
Else Thordal Jensen

Antwoord van Henne Mølleå Badehotel
Badehotellet kan anbefales
Badehotellet er med et blik langs åen, klitterne og stranden ud til Vesterhavet et besøg værdigt. Maden er også god og personalet behagelige. Af den grund er det en varm anbefaling.

Antwoord van Henne Mølleå Badehotel
En skøn lille oase gemt i klitterne
Vi har efterhånden besøgt Henne Mølle Å Badehotel af flere omgange. Og det skuffer aldrig!
Det lille badehotel ligger godt gemt i klitterne, og er en lille perle for dem, der søger fred og ro i smukke omgivelser. Beliggenheden er simpelthen uovertruffen!
Atmosfæren er afslappet, præcis som den skal være på et badehotel.
Personalet er venligt og opmærksomt, og madoplevelsen er en sand fornøjelse! Der er kræset for detaljen i både smag og sanseindtryk.
Vi kommer igen og deler gerne vores anbefaling !
: )

Antwoord van Henne Mølleå Badehotel
Vi kom forbi badehotellet en dejlig…
Vi kom forbi badehotellet en dejlig solskinseftermiddag i Kristihimmelfartferien for at nyde en kop kaffe.
Restauranten var åben, men personalet holdt synlig fælles pause og stemningen var ikke særlig gæstfri og specielt imødekommende.
Men vi fik to kopper god kaffe derfor 2 stjerner

Antwoord van Henne Mølleå Badehotel
Fantastisk sted
Fantastisk sted!
Uhøjtidelig og afslappende. Lækkert mad og humørfyldt personale! :-)

Antwoord van Henne Mølleå Badehotel
Lutter Lækkerier - Forkælelsesophold
Det kan være svært at beskrive alle de fine indtryk - stedet klitterne , og havet har givet os .
Det kan være svært at sætte ord på de mange fine smagsoplevelser vi fik - fuldstændig fantastisk -
Og når det hele er omgærdet af et dygtigt og virkelig hyggeligt personale - så er det bedste nydning .
Vi kommer tilbage .
Mette Langmach

Antwoord van Henne Mølleå Badehotel
Fremragende og hyggeligt
Vi blev mødt af et venligt personale som gjorde at vi følte os godt tilpas fra starten.
Vi fik en menu bestående af perfekt bagt torsk, fennikelsalat, sauce og smagfuldt brød til.
Hovedretten var perfekt braiseret andebryst og lår, brunede kartofler og tilbehør.
Desserten var citronfromage og sorbet-is.
Alle retterne var pyntet efter alle kunstens regler og de forskellige vine passede fint til retterne - fulgt op med personalets fortælling om maden og vinen.
Vi nød aftenen i fulde drag - en aften som sikkert ligger på linje med en nærliggende 2-stjernes Michelin-restautant.

Antwoord van Henne Mølleå Badehotel
Mangel på flexibilitet…
En oplevelse af manglende flexibilitet i forhold til et glemt/udløbet gavekort. Der var intet at stille op ud over, at vi kunne få lidt rabat på et ophold inden for en bestemt periode. Sammenlignet med et andet badehotel med samme historik - der blev gavekortet blot forlænget.

Antwoord van Henne Mølleå Badehotel
Sjældent har jeg dog følt mig så snydt
Sjældent har jeg dog følt mig så snydt. En forret så lille at den på andre restauranter ville bliv kaldt en snack. En anorektisk rødspætte med en tilhørende persillesovs lavet på dehydrerede persille blade, ingen smag af persille i sovsen overhovedet udelukkende smag af kogt mælk. Desserten tålelig med en mazarin et par cremer fra en sprøjtepose. Kaffen var bitter. Prissætningen helt og aldeles overdreven i forhold til oplevelsen der på alle måder var skuffende og en hån overfor os som gæster.

Antwoord van Henne Mølleå Badehotel
En stor skuffelse
Vi har været på badehotellet mange gang. Tidligere har det været en udsøgt fornøjelse både hvad angår betjening og maden. Men denne gang var det en stor skuffelse. Kaffen var bitter. Maden var dænget til med majonæse, som om den var en delikatesse i sig selv og æblegrøden smagte som moste abrikoser.
Det var slet ikke pengene værd. Tjeneren var letterefeaværende - og vi plejer at føles os forkælede

Antwoord van Henne Mølleå Badehotel
Stor skuffelse og dårlig betjening
Vi havde glædet os til at genopleve den skønne oplevelse vi havde forrige sommer (2022). Desværre levede restauranten slet ikke op til det vi havde håbet. Tjeneneren havde generelt en ligegyldig og lettere arrogant attitude og spurgte hverken ind til madoplevelsen eller ønske om dessert/kaffe. Vi måtte selv opsøge service og endte med at gå derfra meget skuffede og med en følelse af at have spildt en masse penge. Vi kommer ikke tilbage foreløbigt.

Antwoord van Henne Mølleå Badehotel
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







