Plan geen afspraak via de digitale agenda, kijken ze toch niet naar.
In augustus via social deal met korting een gezichtsbehandeling geboekt. Op 23 augustus heb ik een afspraak ingepland in hun digitale agenda, op hun eigen website, om op 4 september de gezichtsbehandeling te laten plaats vinden. Hierna kreeg ik een appje (deels verouderd geautomatiseerd over gesloten ivm een vakantie in augustus) dat deze dag helaas al vol was geboekt, dat 10, 11 en 12 september nog vrij waren, dat de behandeling dan wel plaats zou kunnen vinden. Hierop heb ik terug geappt dat ik 11 september graag een afspraak in zou willen plannen, maar ik heb hier geen reactie op gehad. Ik heb vervolgens op 11 september via hun digitale agenda opnieuw een afspraak ingepland voor vandaag 9 oktober om 10 uur, waar ik nooit een bevestiging van heb gekregen. Omdat ik nooit een bevestiging heb gehad, heb ik gisteren de salon maar eens gebeld onder het mom dat ik het afgesproken tijdstip vergeten ben. Toen kreeg ik een medewerkster aan de lijn die mij in gebrekkig Nederlands te woord stond. Als eerste gaf ze aan dat er helemaal geen gezichtsbehandeling gepland stond op 9 oktober. Vervolgens heeft ze drie keer gevraagd op welk tijdstip ik een afspraak dacht te hebben, hierop heb ik tot drie keer toe moeten antwoorden dat ik vermoedde dat het om 10 uur was. Daarna gaf ze aan dat er helemaal geen plek was op 9 oktober. Ik gaf aan dat ik dit een slechte zaak vond, ik had notabene de afspraak een maand van te voren gemaakt. Als reactie daarop zei ze “fijne dag nog” en verbrak ze de verbinding. Na dit telefoongesprek heb ik maar contact opgenomen met social deal om mijn geld terug te vragen.
Nog geen uur later kreeg ik uit het niets een afspraak bevestiging in mijn mail. Voor een gezichtsbehandeling op 9 oktober van 10:00 tot 11:20. Of ze nou wel of geen plek hadden, ik was in ieder geval niet langer van plan om te gaan, mijn geld had ik toch al terug.
‘S middags kreeg ik ineens een appje van het bedrijf, dat ze helaas vol zitten maar dat er volgende week nog wel een plekje vrij zou zijn…
Hieronder staat het volledige whatsapp gesprek:
23-08-2025 11:05 - W: Goedemorgen,
Ik wil graag een afspraak maken voor een gezichtsbehandeling met lichttherapie op een donderdag of vrijdag. Wanneer heeft u nog plek?
Groetjes W
23-08-2025 11:05 - +31 6 57896879: Bedankt dat je contact opneemt met Hollywood Beauty. Momenteel zijn we heel druk en doen we onze best om op iedereen zsm te reageren.
Heeft u een afspraak staan bij ons kom dan a.u.b. alleen. Zo voorkomen we onnodige drukte.
Kom a.u.b. 10 min of op de afgesproken tijd naar uw afspraak.
31 juli tot 18 augustus zijn we gesloten ivm vakantie !
Vanaf 18 augustus kunt u dan weer een afspraak inplannen bij ons.
Met vriendelijke groeten
Hollywood beauty
31-08-2025 17:50 - +31 6 57896879: Goedeavond ik zag dat u een afspraak haf gemaakt online voor 4 sep helaas zitten we deze week vol voor volgende week kan ik wel eventueel kijken voor een datum
31-08-2025 17:51 - +31: 10 sep 11 sep en 12 sep hebben we plek
31-08-2025 19:30 - W: Kan het op 11 september 's middags? Dat zou mij het beste uitkomen.
08-10-2025 15:51 - +31: Goedemorgen ik zag dat u een reservering had gemaakt voor morgen dan zitten we vol het kan wel volgende week donderdag of vrijdag
08-10-2025 16:00 - W: Serieus? Ik heb deze afspraak op 11 september gemaakt! Kijk ook even naar het bericht hierboven. Ik probeer al vanaf augustus een afspraak te plannen, zo ga je toch niet met mensen om?Slechte zaak dit!
08-10-2025 16:49 - +31: Dat snap ik maar we hebben het enorm druk en ik zie uw reservering nu pas
08-10-2025 16:53 - W: Toch blijf ik het een slechte zaak vinden, 11 september heb ik dit geboekt en ook ik houd hier rekening mee door geen andere afspraken te plannen. Jullie vinden het ook niet fijn als een klant de middag voor de afspraak afzegt.
08-10-2025 16:56 - +31: Nee dat snap ik en onze excuus hiervoor
08-10-2025 16:56 - +31: Als u uw geld liever terug wilt dan kunt u dat terug vragen via social deal
08-10-2025 16:58 - W: Dat is al geregeld nadat ik vanmorgen een medewerker heb gesproken die gewoon de verbinding heeft verbroken tijdens het gesprek!
08-10-2025 17:24 - +31: Maar waarom zegt u dan dit als u al een medewerker heeft gepsproken die al heeft aangegeven dat u uw geld moet terug vragen
08-10-2025 17:28 - W: Omdat alles schijnbaar langs elkaar heen loopt bij jullie... Ik heb ook een mail gekregen dat ik morgen om 10.00 uur verwacht wordt bij jullie. Daarbij vind ik het niet netjes dat de verbinding wordt verbroken tijdens het gesprek.
08-10-2025 18:01 - +31: Dat is een automatische bericht wat is verzonden vandaar
08-10-2025 18:01 - +31: Mân collega heeft vaak genoeg aangegeven dat het al vol zit morgen aan de telefoon
08-10-2025 18:01 - +31: U kunt gewoon het beste uw geld terug v vragen ga niet meer verder in discussie
08-10-2025 18:06 - Je hebt dit bedrijf geblokkeerd.
9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging