Van de website tot de levering top!En de smaak....hmmmm
Van de website tot de levering top!
Duidelijke mooie beschrijvingen met foto's van de producten, goede bereikbaarheid per telefoon en goede communicatie met, ondanks de Feestdagen drukte, geduldige en vriendelijke communicatie.
En de kazen, werkelijk top! Ook heel zorgvuldig verpakt, kwaliteit en smaak perfect! En goed lang te bewaren in de koelkast.
Ik woon in de achtertuin van Maastricht, bij wijze van spreken, en wij Limburgers zijn echt verwend en hebben heel wat delicatessen-en kaaswinkels, maar deze kazen waren super!

