22 mei een bestelling gedaan (visjes en…
22 mei een bestelling gedaan (visjes en voer), nu 17 juni nog altijd niks binnen gekregen. Meerdere malen een mail gestuurd, maar hier geen reactie op gehad! Pakket is wel aangemeld bij dhl maar verder gebeurd er helemaal niks. Heb nu een mail gestuurd waarin ik mijn geld terug wil. Heel jammer dit, want een eerdere bestelling verliep juist heel erg goed.






