JOCK Poppers Reviews 

54
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honestly cannot fault! Ordered a few bottles for myself and my partner, as this is the only reasonably priced store that carries the type we like. Delivery was fast! Although we had an issue with... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered and paid additional fee for guaranteed next day delivery. Item arrived 3 days later and sent messages all of which were ignored. Item leaking on delivery and given the lack of customer support... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing choice of products at great prices with super fast delivery service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

That was very smooth excellent and express service from Jock poppers! I bought super strong Highrise red and blue poppers .I can recommend to everybody those who likes long lasting super powerful... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Sexshop

Geschreven door het bedrijf

Online poppers store party of JOCK Party UK - Brought to you by MJ Aromas Limited


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

54 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(54)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely disappointed!!

Ordered and paid additional fee for guaranteed next day delivery. Item arrived 3 days later and sent messages all of which were ignored. Item leaking on delivery and given the lack of customer support to previous messages I've given up with this company completely. Never again will I buy from such a poor company which refutes to respond to messages sent and sends poor quality product. Let alone over charges for postage costs!!!.

8 februari 2023
Logo JOCK Poppers

Antwoord van JOCK Poppers

Your review deserves a response, which I’ll start in a way which might seem surprising, as I want to thank you.

There are many challenges that come with running a new, growing business, but one of the most important is to learn from mistakes that are made and improve – so that happy customers receive better and better service and so that we try to avoid disappointing customers who’s expectations we failed to meet.

While we clearly failed to meet your expectations, you took the time to let us know how that had happened, and rather than make excuses about mail strikes or suppliers who let us down, we’ll take your review right on the chin- as that’s how we will recognise what we did wrong, and identify why it happened so that we can avoid making the same mistake again.

We understand that we won’t get the chance to do better next time with you, which we understand. As the saying goes “actions have consequences” and we’re sorry that in this case the consequence was losing the chance to have you as a repeat customer. But for other new and repeat customers, we will take what this experience has allowed us to learn and serve them better as a result.

So again, thank you for taking the time to let us know about your experience, which we can assure you we have paid attention to. We firmly believe that in situations like this words of criticism can be as important as words of praise, so we must pay attention to both.

We have posted you a replacement along with a free gift as means of an apology, we hope this arrive to you safely

Regards

MJ
JOCK Poppers

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend.

I had a very convenient shopping experience with this site. A good selection of products to choose from with prompt delivery & very responsive customer service.

I was particularly impressed with the selection of European poppers that they carry - some of which, are brands I haven’t seen on other sites.

Would highly recommend this site and I plan on purchasing from them again in the future.

23 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best poppers Online!

These guys have the best poppers, without doubt, in the UK! Cant believe I have only just found this website now! Ordered, early in the week, two bottles of 'Jungle Juice' two 'Spunk' and two 'Fetish' poppers hoping they would come by the weekend and to my surprise they arrived next day!
Great service and have already put my second order in this evening!

20 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT USE

They take forever to deliver granted its over christmas i ordered them but ordered them a few days before christmas and should have been delivered, Also the website has seemingly disappeared to their popper website

28 december 2022
Logo JOCK Poppers

Antwoord van JOCK Poppers

We’re so sorry you had this experience with us. Unfortunately due to the Christmas Period combined with Royal Mail strikes there were sever delays with postage getting out over this period. This was out of our control but we sincerely apologise.

We can assure you our website is up and running and we aren’t aware of any time it has gone down

Many thanks for your custom

MJ - JOCK Poppers

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Never been disappointed!

Never been disappointed!! Amazing company and always been happy to help with any problems. Absolutely amazing!!

21 december 2022
Logo JOCK Poppers

Antwoord van JOCK Poppers

Thanks so much for the review

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Wish the process went smoothly

Ordered 10 days ago had confirmation of order. Messaged them to see where my order is but heard nothing. So the company have just reached out to me and it turns out there was a problem processing the payment on my card so the order was cancelled but I never got the email to say that. They apologise for that so I cannot fault their response in this case. I just wish they had responded to my first query.

15 november 2021
Logo JOCK Poppers

Antwoord van JOCK Poppers

Hi Shane,

We don’t have any order for you under that name or email address and all our orders are up to date. If you can email us your order confirmation, we can investigate further,

ON REVIEW - we’ve just found your order and we emailed you on the day of your purchase. You made payment with and expired card. We advised that the order had been cancelled and that you would need to make it again with an up to date card.

So so sorry if you didn’t get our mail. Have u checked your junk mail?

If you want to put the order through again we’d be happy to send it to you 24 hour tracked for free of charge

MJ

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good service

Good service. Product arrived quickly. Product could do with better packaging as some was leaking.

28 september 2021
Logo JOCK Poppers

Antwoord van JOCK Poppers

Thanks so much for your feedback. We have had an issue with 15ml Pentyl bottles which we have taken off sale. If you email us which it was we will replace with a larger bottle free of charge. So sorry for this

MJ

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never again

Pretty poor overall. First time I’d used theses, paid £5 for the 24 hour delivery option, turned up on the 4th working day after ordering. Emailed them, they don’t reply to you. When they were finally delivered one bottle was leaking and nothing left in it and was all over the others. Won’t be using again

24 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo JOCK Poppers

Antwoord van JOCK Poppers

Hi Aaron, Im so sorry you've had this experience with us. Its not how we like to treat cusomrers at all. Especially on your first visit with us

Regarding the late delivery, we hold our hands up and sincerely apologies. This was a simple processing oversight that shouldn't have effected you.

Regarding the spilt bottle. Im so sorry about this. We actually have had a couple of other people mention similar and after a brief inspection it appears to be a batch issue and we are returning them to the manufacturer

What we have done is refunded you for the postage and the spilt bottle. We've also posted you 4 x24ml (larger than previous bottles similar to your order

I really hope you'll consider using us again in the future and that this situation hasn't left to sour of a taste in your mouth

Have a great weekend

MJ X


Tracking number for your parcel will update in your email

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer