August Club Reviews 234

TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My first order came after two weeks with the Post office fiasco as it was in North Carolina all the way from Phoenix and then went to Tennessee and back to North Carolina. The PO apologized, The packa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

August ships fast. But what do they ship? Really awesome THCa products! I stopped buying locally a few years ago because August's product quality, wide selection and wallet-friendly offerings provide... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love this company, great deals, great schwag, very swift shipping, and the green itself! Well, so many novelties, so much variety, they are a wellspring of oldschool and new school. A truly one-sto... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve had a really good experience with August Club. The ordering process was simple, and everything arrived on time with no issues. I recently picked up the Dolce Gelato greenhouse smalls, and I wa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Coffeeshop

Geschreven door het bedrijf

August Club is a 100% family-run business dedicated to producing premium THCa products. We grow a portion of our flower menu in-house at our indoor facility in Flagstaff, Arizona. But we’re not in this alone. August is part of a guild of like-minded, independent THCa farmers who share our obsession with quality and our belief that this plant deserves respect. Some strains on our menu come from partner farms we’ve worked with for years—people we know personally, who are just as meticulous and purpose-driven as we are. Everything you see on our site is hand-selected, slow-cured, and never touched by synthetic cannabinoids. No mystery flower. Just clean, well-cared-for cannabis backed by real people who care.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

234 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 83% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

August Club Member for life!

I've ordered from August Club multiple times now, and have recommended them to many of my friends. Great quality, great products, and all around outstanding customer service. I haven't gotten something from them that I didn't enjoy. 10/10!

7 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo August Club

Antwoord van August Club

We really appreciate you spreading the word — referrals from customers like you keep us going. It’s awesome to hear you’ve enjoyed every order so far. Thanks for being part of the August family!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Space Junkie

August Club always comes right on time. Great value for the price. I even got a free samples!!! Green have a great treat and effect.I would recommend to everyone

7 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top Notch

After much trail and error, I finally found the company I was looking for, to satisfy my wants and needs. Everything has been on time, more than reasonable and exceptional quality. Cory has helped me personally to resolve a few minor issues. When friends ask where to go for their buzz, I tell them August club.

3 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo August Club

Antwoord van August Club

Love hearing this — glad you finally landed with us. Appreciate you trusting us (and Cory!) and for pointing your friends our way. We’ll keep making sure it’s worth it.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly Recommended

I've bought cannabis products online for the last few years. August is by far the best vendor for flower. They have high quality product for ridiculously low prices (I only shop their BOGOs). Also, the freebies included in every order are always a fun surprise.

7 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Repeat customer

Repeat customer, I've bought from many vendors, August cannabis is easily my favorite, I've placed about 6-7 orders over the laster year, all delivered without issues, always with excellent freebies and just outstanding customer service

30 juni 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products

Great products, great customer service, and timely delivery of product. Have been ordering from them for a while now and have never been disappointed.

7 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

August is a must try!!

I have ordered REPEATEDLY from August! Their products are my absolute favorite "gardening" products out there. I almost wait daily for their emails to let me know what new items they get in. They ship so quickly and I've never had a wrong or missing items in an order. I highly recommend everyone taking a peak and ordering from them. You won't be sorry!!

7 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

One of the best in the biz!

I have both worked in this industry and in purchasing from vendors since 2019. August has definitely stood out as one of the best vendors I have dealt with in that time. Have been really happy with my orders, but when there have been any issues their customer service has been extremely prompt in getting back with me. Cory has been great to work with, and I'm proud to support this family run operation! Viva la August Club!

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is my go to company for flower.

This is my go to company for flower.
They have the strains that I am interested in.
I usually buy the Smalls.
Last purchase I bought Blueberry (my favorite strain).
Big, dense buds.
I am very pleased with the August company.
I stick to Indica, sometimes Hybrids for flower.
The best deals so far is the BOGO + a discount code = a great deal!
As long as they offer me these deals I will continue to purchase.
Also, you get some freebies with every order. I really appreciate the one gram flower samples. That allows me to try different strains. Which is a really smart business idea to give to customers.
Gummies, matches, and papers are also sent as freebies.
Humidity packets are also inside each ounce of flower I buy. Also a smart idea.
No other company that I have purchased from before includes humidity packets in their flower.
Shipping arrives to me in five days.
Tracking information is provided.
August will also send you emails saying your order has shipped and when your order is delivered.
I am very pleased with this company!

7 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From my experience...

I placed an order with August and the items I received were delivered in a timely manner. Their packaging is A1 and their products are top tier. From appearance, smell, and taste you can tell they care. Their flower is high quality from my experience.

6 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

August A1…

August really changed the way I looked at purchasing Hemp online, I’ve had 2 orders and I’ve been completely satisfied and will keep returning. Favorite is BOGO’s and I’m a sucker for free samples . Needless to say the products are A1

7 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

August family.

First and foremost, great flower. The customer service is excellent and a great value. Reasonable prices and shipping. Nobody else gives you more freebies. Most companies you can one or more of these but not all. Try them and you will soon feel like an August family member.

19 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My honest opinion about my experience.

My honest opinion about my experience is that the product was satisfactory, and I truly appreciated the free gift. However, I was disappointed by the owner's lack of customer service skills when handling my order. I simply asked for an estimated delivery date because I needed someone available to pick it up.

Unfortunately, my order was canceled without any explanation until I reached out to him. He claimed the cancellation was due to a complaint I made about the shipping. In contrast, I am now working with another company that simplifies the process and provides me with an accurate delivery date right to my door. I am very pleased with my decision to switch.

I hope the owner improves his customer service skills, as he may lose more customers otherwise. I also requested that they close my account login, but they have not done that yet.
II want to start by thanking Janet for her response; I appreciate the effort and have read every word. However, I need to address a few concerns regarding my recent orders.

I noticed on your website that purchasing a certain amount qualifies me for a free upgrade to priority shipping. I did make that qualifying purchase, but since my first order was processed and my second order was canceled, I'm feeling confused about the shipping upgrade that should apply in this case.

This matter is important to me, and I believe it’s important to you as well. The representative I spoke with previously was different, and the email correspondence we shared did not pertain to the $1.99 charge. I also paid $4.99 for routing information, which I find acceptable.

I'm not trying to harm your business; rather, I'm here to bring these issues to your attention in hopes of facilitating improvements. I want to see your company succeed, as I am a committed customer who relies on this product for managing my PTSD and seizures. It is essential for my well-being.

Please remember that many customers, including myself, are not using this product for recreational purposes but rather as a necessary alternative to dispensaries. I would appreciate your prompt attention to this matter. Thank you!

27 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo August Club

Antwoord van August Club

Hi Ruby,

I'm sorry for the frustration. Looking at our previous communications with you it seems you expressed frustration over our delivery timelines. Our records indicate that we, (free of charge), had upgraded you to priority shipping (even though you purchased standard shipping) on your first order. We also got your order in the hands of USPS in just a few hours. It seems USPS may have had some delays on their end but with the upgraded shipping your order still arrived within the standard shipping window. Please understand that from our point of view we did all we could and your order did arrive within the estimated delivery timeline.

I see your second order was cancelled because you had left notes complaining about the frustrating shipping on the first order but had yet again purchased standard delivery which has a 5-8 business day delivery window displayed at checkout. I think there was some concern about your expectations and being able to meet them. I'm certain there was an opportunity for us to better communicate here.

Transparently, we upgrade a lot of first time customers to priority shipping on their first order because we want to ensure they get to try our products promptly. But our farms and processing facilities are centralized on the west coast. For east coast customers it can take 5-8 business days to reach the other coast with standard delivery. Unfortunately, we can't subsidize the cost of priority shipping on every order and we don't think it's fair to bake shipping fees into the cost of our products. We would prefer customer get priority shipping, this is why we only charge $1.99 to upgrade to priority. The $1.99 typically only covers a partial amount of the cost to upgrade to priority shipping (about 50% of the cost). But it helps us cover this cost, without raising our product prices and it also helps us understand what customers need their products right away and which customers are okay waiting the 5-8 business days displayed at checkout.

I hope this helps provide some transparency into things on our end. I do believe this situation could have been handled by our team. I see that your customer profile and account has been deleted from our Shopify records. Please reach out to me at janet@joinaugust.com - I would love to hop on a call with you, make things right & hopefully have you back sometime. All the best, Janet August

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer