Juliemay Lingerie Reviews 

36
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I highly recommend Julie May!! Amanda is quite knowledgeable and I was most pleased with the video call. I look forward to her recommendations and making a purchase through Julie May.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I cannot praise this company enough. Their underwear is a blessing for me, as I suffer with eczema. It is all beautifully made in luxurious fabrics. I now have 11 items and they all wash and wear... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As good or better than they say…. After years of hives and general irritation, trying cotton liners, etc, JulieMay is honestly life changing. I now have two items - the Fuschia, and Rosie. Both very s... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My only reason for not giving 5 ⭐️ is purely because the bras seem a bit outdated style wise and isn’t something I’d personally wear, however the fabric was extremely soft, the back strap was wide... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Lingeriewinkel
  2. ook in
  3. Ondergoedwinkel

Geschreven door het bedrijf

Certified by Allergy UK and endorsed by dermatologists, JulieMay Lingerie is a specialist brand addressing the needs of women with skin allergies, sensitivities, and unique comfort requirements. The company focuses on solving issues caused by eczema, contact dermatitis, menopause-related skin changes, and post-surgery recovery, offering lingerie that is both hypoallergenic and stylish. Unlike mainstream lingerie brands, JulieMay uses only organic Pima cotton and pure silk, naturally soft and breathable fabrics proven to protect sensitive skin. All designs are wire-free, tag-free, and crafted to minimise irritation. With sustainable production, ethically sourced materials, and worldwide delivery, JulieMay combines skin health, comfort, and elegance in every piece.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

36 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(36)

5 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As good or better than they say…

As good or better than they say…. After years of hives and general irritation, trying cotton liners, etc, JulieMay is honestly life changing. I now have two items - the Fuschia, and Rosie. Both very supportive and so comfortable. And no hives. I exchanged the second item for a better size, and even that promise is true - extra credit, free returns. It seems quite expensive on first sight, but they are worth every penny.

15 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Literally life-changing

I am in my mid 60s and haven't been able to wear a bra with pleasure for about three years. I thought sensitive skin was just one of those things that comes with ageing and so much worse in hot weather. Last week, I decided to Google 'bras for sensitive skin' and found Julie May. I bought two (with a welcome first-time buyer discount) and this week, a third. All previous bras have been binned (but not the happy memories). Thank you Julie May. I'd love a white one though.

25 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Incredibly comfortable and perfect for sensitive skin

This is one of the best bras I have ever worn, the fabric is soft & breathable.
It’s beautifully made and you can tell it’s high quality.

I am currently 3 weeks PP and although this isn’t a breast feeding bra, it is extremely supportive when using my breast pumps.

I will definitely purchase more!

18 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This bra is one of the most comfortable…

This bra is one of the most comfortable I’ve ever worn! The fit is great, but I do recommend sizing up one cup if you’re going down a band size for the best fit. The material is GOTS certified organic cotton, which makes it incredibly soft on the skin and perfect for anyone with allergies or sensitivities. It feels gentle, breathable, and supportive all day long. Highly recommend! Great communication from the team as I’d ordered my size and it was slightly too small they were fast and effective with sending out my corrected size.

11 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Incredibly soft

Incredibly soft!
I have very sensitive skin and struggle to find bras that are comfy and non wired. This one is perfect.
Really happy and will order more in the future 🩷

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bra of the year?!?

Absolutely amazing ! This has become my go to bra. The material is so so soft, it washes well, doesn’t go out of shape and the clasps are sturdy too. I love that it is accredited by allergy UK and that it’s ethically handmade, as not a lot of products are these days. Despite being a bit of an awkward size for some companies, I had no problem ordering my size (bonus points for being true to size)

31 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered my usual size and it is the…

I ordered my usual size and it is the perfect fit. I have fibromyalgia and several allergies. Since becoming a mum and becoming sick COMFORT has been my biggest priority.

I’ve tried a huge range of bras but this one is different. It’s the most delicate, silky fabric and the straps do not dig in. Yes say is louder. No rubbing, no red marks! As someone in constant pain I had given up on wearing bras but I never felt fully confident as I need a bit of lift and shape!

I’m dying to buy the butterfly print one but it’s currently out of stock in my size. I will definitely purchase when it’s back in stock!

24 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality product

I received one of their bras, the material is so soft and the fit is great. They’re at a higher price point, but I do feel that they are made of soft fabrics. The sizing for me was true to my usual size too, which was great.

31 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Returned some items 3 weeks ago and no…

Returned some items 3 weeks ago and no response or refund issued. Not good customer service and poor communication.

17 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Juliemay Lingerie

Antwoord van Juliemay Lingerie

We are very disappointed to see this dishonest review. You emailed us at 9:00 AM today, and we replied promptly at 10:53 AM—within 2 hours—asking for your return tracking number so we could trace the parcel and process your refund. You did not respond and instead chose to leave this unfair comment.

It’s not uncommon for couriers to lose return parcels, which is why we requested tracking details as part of our standard process. We take customer service very seriously and have acted swiftly at every step.

Please contact us with the tracking number so we can resolve this for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Relectant Refunds!

I've been kept waiting a good while for my promised refund and, despite receiving an email informing me that it has been refunded, I'm still waiting. I ordered one that wasn't quite right so reordered in a different size but still not right. They state that they don't mind how many times that customers need to change items until they're satisfied but it's not a simple process. Once that process has been completed though, collection/delivery was very prompt. Shame - gave up after the second time. All I wanted was to speak to a person - not a robot - and that shouldn't be too difficult a thing to achieve in this technological age. They have a place in Cwmbran and I live in the South Wales valleys but they just as well be on the moon. Worst customer service that I have received in years.

14 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Juliemay Lingerie

Antwoord van Juliemay Lingerie

Dear Sharon,
I want to clarify that your refund has already been processed THE NEXT DAY after it was delivered.

Our warehouse received and scanned your return parcel on THURSDAY, February 26, and the refund was issued the NEXT DAY, FRIDAY, February 27, at 12:07 pm.

I have already emailed you with a screenshot of our internal records, showing the refund transaction. Since today is MONDAY, please allow 3-5 working days for your bank to process the payment.

If you need to track it, you can use the reference number (ARN) ending in 6926 with your bank. More details are available in the screenshot attached to our email response.
If you need any assistance in communicating with your card provider, we are more than happy to help.

Secondly, we sincerely apologize for any miscommunication or frustration you’ve experienced. However, we DID NOT receive any customer inquiry from you via email. We have thoroughly searched our inbox, including our spam folder, and no emails from you were found. To clarify this, we have also provided a screenshot of our customer service inbox in our email response.

Our online chatbox is available to assist customers outside of working hours, and I can see from your chat conversation TODAY that it directed you to our email address, cs@juliemay.co.uk, for personalized support but we DID NOT get any emails from you.

If you have sent an email that we somehow failed to receive, please let us know immediately so we can investigate any potential technical issue. Typically, we respond to customer emails within 2-3 working days and always strive to resolve issues as quickly as possible.

Regarding our return policy, we absolutely stand by our commitment that customers can exchange as many times as needed to find the perfect fit.

Our unlimited return policy is designed to give you flexibility, and we also provide a detailed fitting guide on our website. We are always available to assist with sizing concerns and recommend the best styles for your needs. If you need further guidance, please don’t hesitate to ask—we are here to help.

Wishing you a lovely day,

Tiffany

JulieMay Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I PURCHASED FOUR BRAS IN THE LAST MONTH…

I PURCHASED FOUR BRAS IN THE LAST MONTH BECAUSE I LIKED THEM. THE BRAS ARE NICE AND ONCE YOU WEAR THEM YOU WON'T WANT TO WEAR ANYTHING ELSE.

They are a new level of bra. Silk lining is kind and organic cotton much softer. Underwires are not magnetic so you dont get 5G 24/7 buzzing round your boobs.

23 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juliemay Lingerie

Antwoord van Juliemay Lingerie

Hi, thank you for sharing your experience with us! We're thrilled to hear that you love our bras, and we're delighted that you've found our silk lining and organic cotton to be softer and more gentle on your skin. We understand the importance of using materials that feel good against the body, and it's wonderful to know that you've appreciated these aspects of our bras.

Thank you once again for your kind feedback. If you have any further comments or questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cannot recommend highly enough

Cannot recommend highly enough!

As someone with sensory issues, bras have always been a nightmare for me. Now that I've worn a JulieMay bra I don't think I'll ever go back to another brand.

100% worth the investment. Just make sure you measure yourself correctly and don't guess the sizing; but if you do get it wrong, they accept returns so you can always exchange :-)

17 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juliemay Lingerie

Antwoord van Juliemay Lingerie

Hi,

Thank you so much for sharing your experience. We're thrilled to hear that you love the bras!

We understand the challenges of finding the right bra, so we offer multiple exchanges and are always here to help with sizing!

Your satisfaction means the world to us, and we're honoured to have your support. If you ever need assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out.

Warm regards,
Tiffany
Director of JulieMay Lingerie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Watch out for returns policy

Watch out for returns policy. Deduction of £6 off the price I paid and you pay for postage return. The Bras are made of nice soft material but cup section is not supportive.

14 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Juliemay Lingerie

Antwoord van Juliemay Lingerie

Hi Debbie

Regarding your order KS1911, we have already explained to you on the 19th April 2022, the £6.00 amount “difference” shows on our return system is the 10% off discount you have received on your order.

So the bra is £52.00 and you paid £46.80 after the 10% discount, thats why you received the full amount of £46.80 for the refund.

I have also sent you a refund for the return postage £4.45. You have confirmed the receipt of the return postage refund on your email on the 20th April, 2022 as follows:

“Dear Tiffany,
I apologise for my error over the total amount. I have received the correct refund and postage with thanks.”

Please don’t hesitate to contact us if you have any further questions regarding your order. We are more than happy to help.

I wish you a lovely day 😊

Best Regards
Tiffany

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer