K2 Industries Reviews 

176
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was told up front my order was custom order. I selected the cheaper shipping time and a 3 month wait. That given,bi was still nervous as this was my first time ordering from K2. That said, they p... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service. I ordered some headlights and they arrived surprisingly fast. Unfortunately, one came with a defect. I emailed customer support and they were more than helpful and quickly re... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hood I purchased was advertised as a functional cowl induction hood with 3" of more clearance, it is not. This hood retains the factory under structure and provides no additional clearance. Back side... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Instead of acting like you are interested in my situation maybe you should check your own tracking before you send cute and friendly emails because you might see if the customer has even received wh... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Auto-accessoire winkel
  2. Automaterialenwinkel

Geschreven door het bedrijf

K2 Industries is an automotive parts and lifestyle brand built for car enthusiasts who love to modify and personalize their cars. We specialize in high-quality aftermarket parts and accessorie: from body kits and lighting to performance and styling upgrades, all backed by hands-on testing and a passion for car culture. Our goal is simple: make car modification easier, more accessible, and more enjoyable for every enthusiast. We focus on fast service, clear communication, and products that meet real fitment and quality standards. Founded by car enthusiasts, K2 Industries is more than a parts store — it’s a growing community built around style, performance, and creativity on the road.


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

176 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 23% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(176)

169 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product arrive damaged

Product arrive damaged, and is unusable.

Received reply from support, after they reviewed my pictures they sent a replacement out immediately. Much appreciated.

28 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo K2 Industries

Antwoord van K2 Industries

Hi Ben,

We’re sorry the original mirror arrived damaged. After reviewing the photos you sent over, we shipped a replacement on August 31.

That replacement was delivered on September 9. We’re glad we were able to get a new one out and get this taken care of.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

dont buy. broke in 3 days.

product was grest worked fine for 3 days. now the half the strip is out. NO ONE is answering my emails calls, anything. i want a refund or a way to fix it. I was being nice but now i’m annoyed and angry. FULLY INSTALLED FOR IT TO BREAK IN 3 DAYS. i don’t drive with them on. i don’t know why half stopped working. i would like a reply at least oh my.

25 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo K2 Industries

Antwoord van K2 Industries

Hi Harmonee,

We understand why you’re frustrated, especially after having an issue so soon after installation. We’ve been in direct contact with you and are continuing to work through this with you.

Our goal is to get this resolved properly, and we’ll continue following up with you directly until we get there.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast shipping

Fast shipping. Great quality. Thank you

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo K2 Industries

Antwoord van K2 Industries

Thank you for the review! Glad to hear everything arrived quickly and you’re happy with the quality. We really appreciate the support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product and fast shipping

Great product and fast shipping. Good follow up. Thanks.

23 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo K2 Industries

Antwoord van K2 Industries

Thank you, Ben! Glad to hear you’re happy with the product, shipping, and follow up.

We really appreciate the support!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Overall the duck bill looks and fits…

Overall the duck bill looks and fits great the only issue I ran into is the mounting surfaces on the bottom corners are too steep of an angle to actually secure in the 2 spots so for me they’re decorative.

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo K2 Industries

Antwoord van K2 Industries

Thank you, Justin! Glad to hear the duckbill looks and fits great overall.

We appreciate you pointing out the issue with the lower mounting points as well. That kind of feedback is helpful for us to pass along and review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered Shakotan Style rear…

Ordered Shakotan Style rear wing/spoiler for 1978 Datsun 280 Z resto-mod build for 2027 SEMA show. Part arrived, and after several hours of attempting to install, Body Shop determined that parts were so badly mis-aligned that their was no way to modify or make the part fit. Contacted K2, to ask for return shipping label/refund. They asked for pictures of part on the car. Sent those and then K-2 responded with " To undergo a review with MFG, and a claims review meeting" before handling my claim. Their website makes the promise " Wrong fit or Damaged? Free replacement or refund"
I have worked with Credit Card company to charge back
Still have plenty of parts to order for my build, but will not be ordering anything else form K1 Industries

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This real spolior doe not fit a camaro 6 ge n covertable. thers an extra hole on both sides for the AM/FM wires to connect to the preamps in the trunk lid.

Your advertisement for this product/ is misleading. This product is not meant to fit a 6 gen camaro convertible. There's an extra hole in the trunk for an antenna that the spoiler supports do not cover. I would like a refund based on inaccurate intimation on your part

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Overpriced and Underdelivered

Shipping times were kind of ridiculous. I ordered the visors on July 12th and didn’t receive them until August 18th (the website stated a 2-5 day ship time, I was later told they were made to order and they were delayed multiple times). The quality of the suede is good although it is fairly loose on the visor. The quality of the visor itself self is honestly sub par for a $250 price tag. The glass for the mirrors is fogged/ weathered and the plastic bits look like they were coming apart but put back together misaligned and in a hurry with glue.

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

“NOT SATISFIED “

I Returned Item Today. August 17,2026.At A “ SHIPPING “ Cost Of “ $8.15 “ “ PLEASE “ REIMBURSE “ ETA: 8/19/26. Thanking You In Advance!! SINCERELY,

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

M2- Style Bumper The product was…

M2- Style Bumper The product was terrible. And no it wasn’t cause of the shipment. Every edge wasn’t straight nor correct. Won’t fit either unless you can weld fiber glass. Don’t recommend.

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Looking like a scam site

Looking like a scam site. Ordered 2 simple emblems 2 weeks ago. I get an email, part should be on the car, how's it look??????
Still no package. If they're legit, they need to do something. K2 where you at????

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer