We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a Mac miller all albums T shirt for my boyfriend for his birthday and he absolutely loved it! great quality shirt and very well printed of his favorite artist albums definitely did him justi... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic shirt. Unlike a lot other sellers of this type of shirt that had the shirt labeled 'retro', this shirt DID have the Feathered color to achieve the'retro' appearance. Arrived in time allott... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I looked everywhere for a specific band tee for my son. Unfortunately not a lot of 3 year olds listen to Metallica! 😂I finally found it here on keeptee! We were so excited! But go figure I gave them... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a T-Shirt thru their website on 06/09/2025. It showed a preliminary shipment label created when using their internal tracking feature. This was shown on 6/12. It has never been updated and p... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Winkel voor zelfontworpen T-shirts

Geschreven door het bedrijf

Welcome to KeepTee – online shirt shop, where love and passion for personal expression in fashion live. We find at KeepTee.com that fashion is much more than just clothes; it’s an opportunity to show the world who you really are. That’s why we work to provide you with the most fashionable and comfortable clothes from comfortable sweatshirts to stylish shirts.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

126 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 83% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great shirt, great customer service, but stick with unisex shirts for accurate sizing...

I was wary of purchasing from a company I'd never heard of before, but I really liked the great band shirt they had that was exactly what I had been searching for. I received unbelievably wonderful customer service from Sophia when the Bella Canvas women's cut t-shirt I ordered arrived with a serious sizing discrepancy; I reached out to the company via email, and Sophia was extremely responsive messaging me back and forth to let me know my options, and then immediately remade me a shirt that more than exceeded my expectations. And she sent it super fast, and allowed me to donate the original one that was too small. I would ABSOLUTELY order from them again, I'll just stick to the unisex shirts, they are very accurately sized... The iron-on seems like really good quality, and I always wash in cold water inside out and hang to dry, so hopefully it'll last a long time. I removed one star due to the sizing discrepancy, but I am still very satisfied. Thanks so much, Sophia for taking such good care of this customer!

2 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Fine with purchase

The shirt was fine except for me not liking the neck being a little too high and neck opening being on the smaller side. Purchase time to delivery, almost 1.5 weeks.

14 februari 2025
Logo KeepTee

Antwoord van KeepTee

Thank you for taking the time to share your experience. We always collect customer feedback to improve and enhance our store's services.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Quality & Service

REALLY excellent quality shirt! I was surprised at the wide variety of colors, and was SUPER impressed that there were a variety of shirt shapes. I have so many cool t-shirts that I NEVER wear because they only came in one shape (a standard men's T-shirt), which is uncomfortable and unflattering. So having options really makes a difference! Plus I like that a large amount of the proceeds go to the actual artist! And I believe that they make each shirt to order, so it takes a little longer to receive, but the quality (and knowing there aren't 10,000 cheap shirts sitting in a warehouse somewhere) makes me feel better about it. Thank you!

14 februari 2025
Logo KeepTee

Antwoord van KeepTee

Thank you for taking the time to share your experience. We always collect customer feedback to improve and enhance our store's services.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service

Horrible customer service. Will never use this company again or recommend to others. Use TeePublic. Much better quality and customer service! Updated 3/7: The companies response is not a true representation of the situation that occurred. I reached out to them again after their response and they will still not resolve the situation. Just a continuation of their horrible customer service!

2 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo KeepTee

Antwoord van KeepTee

We are responding to assist you in resolving the order 1634129 you placed at our store. First of all, we are very sorry to hear that your shopping experience at our store did not meet your expectations. We always prioritize product quality and customer satisfaction, and we regret that the situation has led to your dissatisfaction.

Regarding the issue you encountered, the t-shirt with the printing error (size XL) that you received has been immediately processed and sent back as per your request. However, after you received the replacement t-shirt, we were informed that there was a mistake in the size you selected for the replacement shirt, and you would like us to exchange it for a size 2XL. We completely understand that sometimes such mix-ups can happen unintentionally.

Please contact us again at contact24h@keeptee.com for assistance in resolving this issue. We look forward to hearing from you so that we can improve our services and ensure customer satisfaction. We hope that you will continue to support our store in the future.

Best regards.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently bough 2 Hoodies from Keeptee…

I recently bough 2 Hoodies from Keeptee and i just really like them the quality was Great and my friend just loved them. But what was really nice about the experience was that i was in contact with Sophie a really nice lady who took the time to contact me to make sure everything in my order was good. I really appreciate that, that is Great customer service. Thank you Sophie, your the BEST.

12 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I have been trying to chat with KeepTee…

I have been trying to chat with KeepTee before placing my order to ensure our tshirts would arrive before the Toby Mac concert. I’ve been waiting over 24 hours for a reply, but I have received nothing since the initial “how can we help” message, even though I have sent several other messages. This is what makes me wonder is they are really there. I’m glad the reviews basically show they are legit, but I have my doubts about the shirts arriving before the event. I’ll make one more attempt through email then move on.

27 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was a gift

It was a gift. It was made exactly the way I asked them to make it. They received the order pretty quickly after I submitted

23 september 2024
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My initial order came in incorrect

My initial order came in incorrect. I emailed them with pictures and without hesitation (because it was wrong) they shipped a new one immediately. I knocked one star down because the design on the sweatshirt was smaller than the website pictures. On the website the design is large and fills the space nicely. They should show what it would look like better and then this would be fine because expectations won’t be different. Overall the quality is nice though! Great customer service.

24 september 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

INLOVE!!

INLOVE!!! Was a bit skeptical when i bought this but my hoodie arrived much better than expected. Customer service was so helpful and kind. I got a gildan hoodie with a print, and the quality is great. Doesnt feel cheap at all. Shipped in a good amount of time too. Overall 10/10 experience i reccomend buying from here.

2 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Runs a little small.

The print on the t-shirt was great. However, there's no stretch to the t-shirt. It fit in the waist but across the chest is tight. I would recommend a larger size if you are larger in the chest area. I'm going to wash it and stretch it out to see if that helps. It is a thicker t-shirt. For reference, ordered the size small women's v-neck.

7 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Down bad t-shirt

Down bad t-shirt
The shirt I ordered was supposed to have a faded look to it but it honestly just looked black. The design was cute tho.

20 augustus 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service and…

Amazing customer service and communication. I spotted an error on my order. I contacted them right away and without any hesitation they apologized and sent me a replacement with the corrected error. Great price as well. I would definitely recommend them to anyone.

19 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received item then seller refused…

Never received item then seller refused to issue me a refund. Filed dispute with PayPal then the seller said he would refund me if I dropped the dispute. I didn’t and a month later got my refund through PayPal. Don’t buy from this site unless you want to get ripped off!

31 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo KeepTee

Antwoord van KeepTee

Sincerely apologize for the issue with your order. After contacting the shipping carrier, we regret to inform you that your package was lost during transit. To resolve this, we have processed a full refund for you.

We understand that this experience may not have met your expectations, and we sincerely hope for your understanding. If you have any questions or need further assistance, please feel free to contact us via email at contact24h@gmail.com or by phone at +1 805-556-7192. We are always here to assist you.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer