Kersenbedrijfschaepkens Reviews 55

TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We komen uit Ter Apel mijn vriend komt uit het zuiden gaat speciaal naar jullie om kersen te kopen waren 2 week terug nog in het zuiden dus dan moeten we echt langs om die heerlijke kersen mee te nem... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

De kersen sijn heel lekker en fris. Ik heb de 2.plukdag mitgedaan, dat was en leuke actie met nette mensen en lekker kersen. De bedrijf hebt tolle medewerkers met en glimlach.Adiee de kersenfriendin

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Al jaren vaste prik: kersen van de firma Schaepkens uit Klimmen. En niet alleen de kersen, ook kersensap en -saus. Altijd even goed. De keuze is reuze….wat een verschillende soorten! Zelfs de kleink... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Op de eerste plaats heerlijke kersen , en voor ons een leuk uitje van uit Someren al voor de 4'e keer. Het is goed georganiseerd ,en alles ligt er keurig en netjes bij tot volgend jaar, Groetjes Sj... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

55 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

De kersen sijn heel lekker en fris

De kersen sijn heel lekker en fris. Ik heb de 2.plukdag mitgedaan, dat was en leuke actie met nette mensen en lekker kersen. De bedrijf hebt tolle medewerkers met en glimlach.Adiee de kersenfriendin

26 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kersenliefde uit Klimmen

🍒 Kersenliefde uit Klimmen .

In het zonnige Klimmen, daar bloeit iets fijns,
Niet rozen of tulpen, maar kersen zo rein.
Bij Jo en Monica, recht van de bron,
Groeit het geluk aan een tak in de zon.

Een hap van hun kersen, zo sappig, zo zoet,
Je voelt het meteen: dit fruit doet je goed.
Ze glanzen en lachen je vrolijk toe,
En zeggen als’t ware: “Proef mij maar nu!”

Ze zijn rond en robijnrood, met pit en met trots,
Verleidelijk, vlezig, en nergens zo bots.
Geen supermarktprutje of slappe hap,
Maar Limburgs geluk... in een kersenklap!

De plukdag is feest, een zomers festijn,
Met lachen, proeven en pittengevein.
Van klein tot groot, men staat in de rij,
Want Jo’s kersen maken je simpelweg blij!

Ze zorgen met liefde, met zorg en geduld,
Dat elke kers in je mond zachtjes hult.
Een smaakexplosie die niemand verwacht,
Een zomerse kus... door de zon zelf gebracht.

Dus wil je wat zoets, oprecht en gemeend?
Waar smaak, sfeer en liefde wordt gecombineerd?
Rijd naar Klimmen, laat alles maar staan, en proef daar de liefde… van een kersenboom aan.

31 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ga er lekker plukken ,een ervaring rijker

Op de eerste plaats heerlijke kersen , en voor ons een leuk uitje van uit Someren al voor de 4'e keer.
Het is goed georganiseerd ,en alles ligt er keurig en netjes bij tot volgend jaar,
Groetjes Sjaak Ad en Sonja.

19 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We komen uit Ter Apel mijn vriend gaat…

We komen uit Ter Apel mijn vriend komt uit het zuiden gaat speciaal naar jullie om kersen te kopen waren 2 week terug nog in het zuiden dus dan moeten we echt langs om die heerlijke kersen mee te nemen

14 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kersenparadijs

Al jaren vaste prik: kersen van de firma Schaepkens uit Klimmen. En niet alleen de kersen, ook kersensap en -saus. Altijd even goed.
De keuze is reuze….wat een verschillende soorten!
Zelfs de kleinkinderen vragen er naar, dus wat wil je nog meer…

30 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top kwaliteit 🍒

Top kwaliteit 🍒
Wat ‘n beleving ze smaken niet alleen lekker maar zien er ook top uit. Bij mijn nagerecht de kers op de taart letterlijk en figuurlijk. Nu nog 2 weken smullen. Weet je ook dat we steeds niet kunnen wachten tot het kersen seizoen weer begint. Wat ‘n verlangen ieder jaar weer 🍒

31 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Fans van de kersen van Schaepkens

Wij zijn fans,
van de kersen van Schaepkens.
Altijd gezellig op de kersenplukdag,
En je wordt geholpen met een lach.
Ze zijn niet alleen heel lekker maar ook na het eten van deze kersen,
hoef je op de wc niet meer zo hard te persen ;)!

14 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Na jaren kersen te hebben gekocht op…

Na jaren kersen te hebben gekocht op markten en supermarkten, waar ik steeds weer teleurgesteld in was. Die kersen hadden niet de zoete smaak. Tot ik een paar weken geleden in Klimmen kwam, bij de familie Schaepkens, die een kersenbedrijf runnen. Daar dacht ik probeer het nog eens en kij hoe de kersen smaken. Mensen ik kan alleen maar zeggen, top top en nog eens top. Hier heb je de keus uit 20 soorten kersen. En als je de zoete soorten hebt geproefd ben je verkocht voor altijd. TOP dat ik jullie kersen heb mogen proeven. Ik heb mijn plekje gevonden wat de kersen betreft.

26 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Genieten van kilo's Kordia kersen uit Klimmen

Een paar jaar geleden kregen we een flyer in de bus van Kersenbedrijf Jo & Monica Schaepkens. Ik ben echt een kersenmeisje dus zijn we snel naar Klimmen gereden. De vriendelijke man achter de balie liet ons verschillende soorten proeven, al snel hadden we een duidelijke winnaar: de Kordia! We namen een kilo mee en kwamen er meteen achter dat we de volgende dag weer terug zouden gaan voor meer.
Sinds die tijd kijken we elk jaar hals reikend uit naar het kersenseizoen, zodat we weer kunnen genieten van kilo's superlekkere Kordia-kersen uit Klimmen.

16 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kwaliteit en aanbod.

Met een goed gevoel kun je bij Kersenbedrijf Schaepkens je kersen kopen. Welke soort dat je ook koopt: iedere soort wordt met een constante kwaliteit geleverd. Echt genieten!!
Verder kun je ook eens een andere soort proeven die ze op dat moment aanbieden. Ze liggen klaar in testbakjes of je vraagt ernaar. Top consument gericht kersenbedrijf en echt de moeite waard om er ieder jaar weer voor naar terug te gaan om je favoriete kersen te kopen.

28 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Kersenbedrijfschaepkens

Antwoord van Kersenbedrijfschaepkens

Hallo Thero! Zou je ons eens een berichtje kunnen sturen op info@kersenbedrijfschaepkens.nl zodat we je contactgegevens hebben? We willen graag even in contact komen 😉

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Theunissen Schoemode

Al heel wat jaren hebben wij heerlijke kersen mogen eten van Jo & Monica. Schaepkens uit klimmen
Altijd leuke.heel vriendelijk personeel die toch maar ff de hele morgen en middag aanwezig zijn en blijven lachen en soms een grapje mogen maken
Maar de kersen van Jo zijn toch de lekkerste uit de omgeving Wij komen helemaal van Heerlerbaan. Maar dan krijg je ook hele verse en bijzonder van smaak. Je proeft het verschil. Jo & Monica. Bedankt

28 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Kersenbedrijfschaepkens

Antwoord van Kersenbedrijfschaepkens

Wat een prachtige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat jullie al zo lang van onze kersen genieten en de moeite nemen om helemaal vanuit Heerlerbaan naar ons toe te komen. Ons team doet altijd hun best om iedereen met een glimlach te helpen, en het is fijn om te weten dat dit gewaardeerd wordt. Jullie positieve woorden en waardering voor de smaak van onze kersen betekenen heel veel voor ons. Hartelijk dank en we kijken ernaar uit om jullie snel weer te zien! 🍒♥️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wij van de familie Kersbergen konden…

Wij van de familie Kersbergen konden genieten van de kersen van Schaepkens. We hoefden geen bergen te klimmen want wij van Kersbergen kregen de kersen per post uit klimmen!

27 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Kersenbedrijfschaepkens

Antwoord van Kersenbedrijfschaepkens

Wat een leuke en creatieve recensie, familie Kersbergen! We zijn blij om te horen dat jullie van onze kersen hebben genoten, zonder zelfs maar een berg te hoeven beklimmen. Hartelijk dank voor jullie bericht en hopelijk tot de volgende keer! 🍒♥️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Een kersen genot,elk jaar weer.

Een kersen genot,elk jaar weer.
Met de auto of fiets,vanuit geleen.
Daar liggen ze weer te pronken,lekker rood ,fris zoet sappig.
Een waar genot,een streling voor de mond.
Lieve mensen ga zo door,laat ons nog vele jaren genieten,van deze mooie vrucht.

27 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Kersenbedrijfschaepkens

Antwoord van Kersenbedrijfschaepkens

Wat een prachtige recensie! We zijn blij om te horen dat onze kersen elk jaar weer een genot zijn voor jullie. Of je nu met de auto of fiets komt, het is geweldig om te weten dat jullie de moeite nemen om onze rode, frisse, zoete en sappige kersen te halen. Hartelijk dank voor de warme woorden en we hopen jullie nog vele jaren te mogen laten genieten van deze mooie vrucht. 🍒♥️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Het kersenseizoen duurt altijd te kort

Het kersenseizoen, je kijkt er naar uit en het duurt altijd te kort. Het is n plezier om met de fiets vanuit heerlen naar Klimmen te gaan voor heerlijke kersen. Altijd blij naar huis

20 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Kersenbedrijfschaepkens

Antwoord van Kersenbedrijfschaepkens

Wat een mooie recensie! We zijn blij te horen dat jullie zo genieten van het kersenseizoen, ook al is het altijd te kort. Het is geweldig dat jullie de fietstocht vanuit Heerlen maken om bij ons langs te komen voor de heerlijke kersen. We doen ons best om jullie altijd met een glimlach naar huis te laten gaan. Hartelijk dank voor de lieve woorden! 🍒♥️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Heerlijke kersen

Heerlijke kersen en vlotte bediening

27 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Kersenbedrijfschaepkens

Antwoord van Kersenbedrijfschaepkens

Bedankt voor je recensie! We zijn blij dat je onze kersen heerlijk vindt en de bediening vlot. We doen ons best om jullie altijd de beste service te bieden. Tot de volgende keer! 🍒😊

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer