Dit vraagt wat nadere toelichting.
De mevrouw die bovenstaande tekst schrijft heeft op 02-02-25 op https://keukendeurtjesaffabriek.nl een bestelling geplaatst die wij van de week hebben afgeleverd. Bestellen gaat eenvoudig: Je klikt op het deurtje van je keuze, je beantwoord de vragen en klikt op [bereken de prijs] , waarna de prijs direct online wordt berekend. Een van de vragen die wij stellen is: Wil je dat wij potboringen (dat zijn 35mm gaten waar scharnieren in passen) voor je boren en zo ja, aan welke kant moeten deze dan komen? Bij deze vraag zie je een tekening waarvan je ziet dat een keukendeurtje voor een keukenkastje is bevestigd en deels open staat. Het deurtje met de potboringen links, heeft dus de connectie aan de linkerzijde, en staat deels open aan de rechter zijde, en (je raadt het nooit), het deurtje met de potboringen rechts, heeft dus de connectie met het keukenkastje aan de rechterzijde, en staat deels open aan de linkerzijde. De potboringen zitten dus altijd aan de achterzijde en de tekening laat duidelijk zien waar de potboringen komen. Helaas kan ik hier geen tekening plakken, ga dus naar de site om het zelf te bekijken, of kijk op onze facebook pagina, daar heb ik deze review én gedocumenteerde uitleg staan.
De mevrouw die bovenstaande review schrijft, bestelt 10 deurtjes en een aantal ladefronten. Bij 9 deurtjes bestelt zij potboringen links en rechts, en tijdens de montage lijkt het goed te gaan. Tot dat ene deurtje. Bij dat deurtje waar de klacht over gaat, bestelt zij: "Potboringen links". Nog even de uitleg: Je kijkt naar het deurtje (terwijl dat nog bevestigd is aan je keukenkastje), en aan de achterzijde van dat deurtje zitten links(achter) de potboringen. Precies zoals op de tekening is aangegeven.
Mevrouw stuurt mij een foto waarop je ons deurtje ziet met de potboringen rechts. Je kijkt dus naar de achterzijde van de deur. Daar zie je duidelijk de potboringen zitten. Maar... conform de tekening op de website, bestel je potboringen op basis van de tekening en dus altijd zodat je naar de voorzijde kijkt. Als je het deurtje op de foto verticaal flipt (dus omdraait met de voorzijde naar voren) dan zitten de potboringen aan de linker (achter)kant. Precies zoals vele andere klanten iedere dag bestellen, en wij leveren. Als al die klanten (die enthousiaste reviews schrijven) dezelfde fout maken als deze '1-ster-review-schrijfster' dan had ik dat toch allang aangepast? Maar blijkbaar snapt (vrijwel) iedereen de tekening mbt de potboringen en bestelt het juiste. De enthousiaste reviews hieronder zijn ook van klanten die de tekening mbt de potboringen wél snapten. Het bijzonder van dit alles? Van de 10 deurtjes die wij hebben geleverd, zijn er 9 blijkbaar vlekkeloos gemonteerd, tot dat ene deurtje.
Daarnaast vind je op de site een enorme (was)lijst aan "Meest Gestelde Vragen".
Een van de vragen is: "Hoe moet ik de potboringen opgeven? Links/Rechts hoe zit dat?" Het antwoord op die vraag is zoals ik hiervoor heb aangegeven.
In de reviews (op de site) zal je ook lezen dat als wij iets fout doen, we dat herstellen. Alleen... Als iemand "potboringen links" bestelt, en wij leveren ook "potboringen links" dan hebben we geleverd conform bestelling. Toch?
Als je dan eigenlijk bedoelde dat de potboringen rechts hadden gemoeten, dan had je na het plaatsen van je bestelling, 24 uur de kans gehad om je bestelling nog te laten aanpassen. Maar daar is geen sprake van geweest.
Lang verhaal he?
Bovenstaand verhaal heb ik (voorzien van tekeningen en uitleg) aan de klaagster gemaild, en een half uur later stond bovenstaande review hier.
Als ik een fout maak los ik het op, maar als jij iets fout doet, moet je mij niet de schuld geven en overal gaan schrijven dat wij oplichters en schorem zijn. Dat is niet fair.
Heb je dit verhaal gelezen? Wat vind jij van mijn uitleg?