Killer Candy Reviews 

91
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Reasonable price, decent quality, Royal Mail delivery was very swift with decent tracking. Sweets very tasty!

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered liquorice before Christmas and still not received it. However they have now come back to me and are delivering my order personally as I live quite close to their headquarters. You can't do bet... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely shocking avoid at all costs.. ordered 1kg of lyons fruit salad recieved something totally different. When emailed they were very apologetic and offered a replacement or refund. I took the r... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing sweets. Good quality, fast delivery. Would recommend to anyone looking to buy sweets and get them straight to your door. Got nothing but positive feedback and I’ll definitely be ordering again... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Snoepwinkel

Geschreven door het bedrijf

Killer Candy supply a huge range of sweets and candies. Our selection of British Sweets is huge, from retro favourites to TikTok trending and everything in between you’ll find it on our website. Killer Candy also stock a great range of candies from overseas, such as a great American range and treats from Japan and the Far East. Stuck for a gift? Check out Killer Candy’s amazing gift ranges, which include the famous Skull Jars.


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

91 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 80% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(91)

39 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Decent Service

Reasonable price, decent quality, Royal Mail delivery was very swift with decent tracking. Sweets very tasty!

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Killer Candy

Antwoord van Killer Candy

Thank you for your purchase and review, I am glad you are enjoying the sweets!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love these sweets ,very

Love these sweets ,very, very tasty . There consistency is also to be very much recommended.thank you.
David Wakefield.

27 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Killer Candy

Antwoord van Killer Candy

Thank you for your purchase and review. I hope you enjoy the sweets!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely sweets

Lovely sweets
Fast delivery
100%
Thankyou

17 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Killer Candy

Antwoord van Killer Candy

Thank you for your purchase and review. I hope you enjoy the sweets.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service. Good value for money and fast delivery.Always a little treat included with orders . Nice touch. 💜

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Killer Candy

Antwoord van Killer Candy

Thank you for your purchase and review. I hope you enjoy your sweets!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing sweets

Amazing sweets. Good quality, fast delivery. Would recommend to anyone looking to buy sweets and get them straight to your door. Got nothing but positive feedback and I’ll definitely be ordering again 👍

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service from start to finish

Excellent service from start to finish. The sweets were absolutely lovely, fresh and full of flavour. Delivery was very quick and everything arrived in perfect condition. Couldn’t be happier with my order and will definitely be ordering again. Highly recommended!

30 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Killer Candy

Antwoord van Killer Candy

Thank you for your purchase and review. I hope you enjoy the sweets.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing products and amazing prices

Amazing products and amazing prices. Great service arrived on time and in great condition. Sweet!

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Killer Candy

Antwoord van Killer Candy

Thank you for your purchase and review. I hope you enjoy the sweets!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Took money straightaway from my account…

Took money straightaway from my account after two weeks for waiting on my order I emailed asking where it was I never even received a email confirmation looking at the reviews here I think it’s the same for everyone. I am now waiting on my refund . Don’t bother ordering .

9 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Killer Candy

Antwoord van Killer Candy

I am not sure who you are so cannot find your order to assist you. Should you need assistance please email info@killercandy.co.uk.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute disgrace.

Absolute disgrace.

2 lost parcels, not acceptable excuses from customer service.

Chargeback done with my credit card company today (was suppose to be done 9 days ago)

BE VERY CAREFUL BUYING ANYTHING FROM THIS COMPANY.

1 star is far too generous

Here's my activity with them

17/1/26 purchase made

19/1/26 email from them, on its way.

24/1/26 I emailed to say where was the product

26/1/26 reply recv'd
I have checked on your order and unfortunately your parcel has been lost in transit, I am really sorry about this. Would you like me to re-send your order or would you prefer a refund?

26/1/26 I replied to resend

26/1/26
I will get your sweets re-sent to you.

I am sorry for the issue that we had with your order. Things like this happen very rarely so I would like to invite you to try us again by offering you 25% off your next order with us this expires on 26/03/2026.

26/1/26
They will be sent out to you tomorrow with Evri and will be delivered in 2-3 days. They will be in touch with your tracking information.

2/2/26 My email chasing it up

Good morning, another week has passed, still no sign of the sweets.

Last Monday, you was sending to Evri (next day) Evri was going to be in touch, and the delivery should be 2-3 days (Thu or Fri).

I've had no notification from Evri what so ever, which doesn't surprise me, they are one of the worst couriers around.

Please advise

2/2/26 reply
I am really sorry; I agree that Evri are terrible - we are actively looking for an alternative courier at the moment. In the meantime I can send your order with Royal Mail if you would like or I can refund you, which would you prefer?

2/2/26 refund requested

2/2/26
I have refunded you in full. Please note that refunds can take a few days to reach your account.

I am sorry that your sweets did not make it to you. Things like this happen very rarely so I would like to invite you to try us again by offering you 25% off your next order with us

10/2/26 my email re refund.
Good morning it's been 8 days now, the refund still hasn't hit my account.
If it's not in my account by the end of the day, I'll be asking my provider for a charge back, as this is completely unacceptable.

2 lots of missing sweets and now missing money 🤬

Don't offer me any more % to purchase from you, because it'll never happen.

10/2/26 reply
I have checked on your refund and it has been processed by us. Refunds can take a few days to reach your account so if you don't receive it in the next couple of days please let me know and I can look into it further for you.

If you look online you'll find loads of other people going through the same experience.

15/3/26 In reply to your message 🤣🤣 are you comedians? You replied direct to me last week asking me to take the review down, and if I took the review down, you'd offer me a FREE SWEETS.

10 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Killer Candy

Antwoord van Killer Candy

I am sorry for the issues that we had with your order. I have tried to find you as a customer of ours but I haven't been able to do so I can't contact you directly. If you need any assistance please email info@killercandy.co.uk and we will be happy to help.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First Class Customer Service

Ordered liquorice before Christmas and still not received it. However they have now come back to me and are delivering my order personally as I live quite close to their headquarters. You can't do better than that. Killer Candy are looking to change their delivery model to try and improve recent problems.

12 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Killer Candy

Antwoord van Killer Candy

Thank you for your purchase and review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do NOT recommend!!! Awful.

Do NOT recommend. I ordered sweets in mid November for Xmas and they didn’t arrive. I contacted them and was told my address wasn’t right so I sent it again and waited. Please note: the address was NOT incorrect! Then, I didn’t receive anything, again. They said, when contacted that the courier must’ve mislaid the item. They said they’d send again. Never came so I requested a refund. Said they’d refund. A month later and no refund. Chased again and they said it would take 3-5 days and when I reminded them it’s been a month and an issue for nearly 3 months - they finally refunded.
Absolutely awful experience. Would t recommend and would never use again!!

29 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Killer Candy

Antwoord van Killer Candy

I am sorry for the issue that we had with your order. Unfortunately you provided us with an incorrect address, which lead to delays with your order. I have checked on your order and it has been refunded.

Should you need anything further please email info@killercandy.co.uk.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good customer service

Order was lost in transit, company refunded the original item and offered free box of sweets to compensate. Small family run business

15 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Killer Candy

Antwoord van Killer Candy

Thank you for your review, I hope you enjoy your sweets.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would not recommend

Never received my order. No dispatch notification or anything but they took the money straight away. I had to constantly email them to try and get my money back. Even after they said they had issued a refund it still took over a week for the money to reach my bank.

20 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Killer Candy

Antwoord van Killer Candy

I am sorry that you had a bad experience with your order. The vast majority of our orders are delivered in a timely manner without incident. If you need any further assistance please email us at info@killercandy.co.uk.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered on the 18th and delivered 21st…

Ordered on the 18th and delivered 21st Jan, no problem,quick delivery and got what I ordered, no complaints ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

21 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Killer Candy

Antwoord van Killer Candy

Thank you for your purchase and review, I hope you enjoy the sweets.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered and was told the parcel was…

Ordered and was told the parcel was lost in the post asked to resend which still never came now in the process of trying to get my money back. Avoid this company there no good

22 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Killer Candy

Antwoord van Killer Candy

I am sorry for the issue that we had with your order. 99.9% of all orders there are no issues with but sometimes we can have the odd issue. If are still having issues please email us at info@killercandy.co.uk.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please do NOT order from this company

Please do NOT order from this company! Original item not received, offered a replacement but that never arrived and neither have I received a refund. Stopped replying to my emails so now I have had to escalate this to Trading Standards and start a Chargeback with my bank as Killer Candy have failed to send me my order or give me a full refund. They said they are changing courier companies but that isn’t the problem, the problem is with them not sending out the goods, not giving you tracking numbers of your parcels and not giving refunds!! Please do not be scammed by this company. I have given them 3 weeks to rectify this but they have failed to do anything and I am so disappointed I fell for there excuses and lies

27 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Killer Candy

Antwoord van Killer Candy

I am sorry that you have had issues with your order. We always send out orders, on a fully tracked service and you will receive your tracking details via email.

It is obvious that things cannot go swimmingly well with every order (they do with the vast majority) but we are certainly not scammers as you allege.

If you need any assistance with your order/refund please email us with your order number to info@killercandy.co.uk.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT ORDER FROM THIS SITE

DO NOT ORDER FROM THIS SITE

ordered sweets 2weeks before Xmas - DIDNT ARRIVE

Was promised delivery again after new year - DIDNT ARRIVE

15 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Killer Candy

Antwoord van Killer Candy

I am sorry for the issues that we had with your order with our old courier. We now have a new, more reliable courier so hope you choose to try us again. If you need any assistance please email us at info@killercandy.co.uk.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I ordered 2 items on the 4th of…

I ordered 2 items on the 4th of December I emailed them and they finally found my order, it took a while but I recieved one of two items on the 16th December and they said the second one wasn't in stock until after christmas I am still waiting *update almost 2 months later I recieved a refund for the item

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Killer Candy

Antwoord van Killer Candy

I am sorry for the issues that we had with your order. I can see that your order was delivered to you, except for one item that was out of stock, you have been refunded for this.

If you need any further assistance please email info@killercandy.co.uk.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer