Afspraken worden altijd afgezegd en onvriendelijk
Afspraken worden altijd afgezegd. Op het moment dat je eindelijk aan de beurt ben word er op zeer onvriendelijke wijze geholpen. De massage wordt telkens onderbroken om de deur op te doen, telefoon op te nemen.. Ik ben geholpen door Kunya.







