Banner for L'Amour Brilliance

L'Amour Brilliance Reviews 

75
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered an engagement ring for my now wife, it was a great experience with personal support, a rare thing to get in retail currently. I was able to email back and forth and engage with an actual per... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very easy process ordering the beautiful ring and great peace of mind during the whole process because they send updates throughout !! Would highly reccomend !

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From the start I loved how easy it was to find exactly what I was looking for. (Pear shaped ring) the process was very smooth. Their communication was top tier and they made sure I was kept in the loo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful quality ring with excellent customer service. They sent updates at every step of the way. I absolutely love my ring!

Bedrijfsgegevens

  1. Sieradenwinkel

Over L'Amour Brilliance

Geschreven door het bedrijf

L’Amour Brilliance
Find your
forever ring.
EXPLORE RINGS →
Pear-shaped halo diamond engagement ring in yellow gold
Discover the collection
THE L’AMOUR DIFFERENCE
Brilliance, made honestly.

Every L'Amour Brilliance ring is designed and crafted in-house, by artisans who've spent over 10,000 hours perfecting the craft, for engagements, weddings, and the anniversaries after them. No middlemen, no inflated markup: just honest work, honestly priced.

Every stone is certified, and every ring comes with a lifetime warranty, free resizing, and a 30-day return, because a piece this meaningful should come with nothing to worry about.

EXPLORE L’AMOUR BRILLIANCE
The world of L’Amour

Discover our rings. Get to know our world.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

75 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(75)

36 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Was a scam

Was a scam. Paid for a usa base company, received my ring from Vietnam, filling a complaint.

17 juni 2025
Logo L'Amour Brilliance

Antwoord van L'Amour Brilliance

Dear Mr. Wilfried,

Thank you for sharing your feedback. We are truly sorry to hear that you feel disappointed, and we greatly appreciate the opportunity to clarify.

Our company is registered in the United States, with an office based in New York. To offer high-quality jewelry — crafted with IGI-certified lab-grown diamonds and genuine gold — at a fair and accessible price, we manufacture our pieces in our own dedicated workshop in Vietnam. This approach helps us reduce unnecessary operational costs while maintaining strict quality control standards, so customers receive finely handcrafted pieces at the best possible value.

Your ring was carefully made to the exact specifications you confirmed, using 14K gold and an IGI-certified lab-grown diamond. The diamond's certification number is laser-engraved and can be verified directly at www.igi.org.

We understand how important transparency is, and we always encourage our customers — including you — to have their pieces independently appraised. If there is any aspect that does not match our commitments, we are ready to offer a 100% refund without hesitation.

We hope this information clarifies your concerns, and we remain at your full disposal for any further questions or support you may need.

Sincerely,
The L’Amour Brilliance Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love my new 3ct princess cut pave ring.

I am thrilled with my ring and the buying experience with L'Amour Brilliance. First of all I looked at so many company's with the ring I wanted. I got the best price thru this company. The buying process was easy. Their communication was non stop. And finally when the ring arrived it surpassed my expectations. It was beautiful and was packaging was so impressive. I highly recommend.

14 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo L'Amour Brilliance

Antwoord van L'Amour Brilliance

We sincerely thank you for taking the time to share your wonderful feedback about the product and service from L'Amour Brilliance. We are truly delighted to know that the 3-carat princess-cut pave ring exceeded your expectations and brought you great satisfaction.

Your trust and support are the greatest motivation for us to continuously improve and enhance the quality of our products and services. The L'Amour Brilliance team is always committed to providing a seamless, transparent, and memorable shopping experience for every customer.

Once again, thank you so much, and we look forward to serving you again on your next special occasion.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The entire process was excellent!

The entire process was excellent! I was nervous at first with ordering a ring set that is hand designed and crafted, but the experience was great. They kept me informed every step of the way, from the design point, sending me the 3D images of the ring set, and even videos and pictures of the packing stage. I would say it was over-communication at some times (which is outstanding). The rings were gorgeous, and my wife is in love with the set.

11 juni 2025
Logo L'Amour Brilliance

Antwoord van L'Amour Brilliance

We sincerely thank you for trusting and choosing L'Amour Brilliance for your special ring set. We are truly delighted to know that your ordering experience — from the design process and 3D renderings to the packaging stage — brought you satisfaction and peace of mind.

Receiving such positive feedback is a tremendous motivation for our team to continue delivering dedication and transparency at every step. We are even more thrilled to hear that your wife loves the ring set — that is the most meaningful gift to us.

Once again, thank you for choosing L'Amour Brilliance. We look forward to serving you again on your next special occasion.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great communication throughout the…

Great communication throughout the process.

5 juni 2025
Logo L'Amour Brilliance

Antwoord van L'Amour Brilliance

Thank you so much for your kind words! We’re delighted to have supported you throughout the process. We look forward to providing you with another great experience in your future purchases!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Asked for a radiant cut solitaire

Asked for a radiant cut solitaire, final result was more like princess cut and then they suggested a smaller carat size in order to achieve the radiant look. We declined and asked for a refund since what we ordered wasn’t delivered or made. Website misleading and communications was difficult and we requested refund multiple time and since they couldn’t deliver on what we had ordered and since it was custom piece they are trying to charge 20%. Do not waste your time. Ordered may 10 and it’s now 06/04 and still problem mot resolved.

10 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo L'Amour Brilliance

Antwoord van L'Amour Brilliance

Thank you for sharing your experience. We’re truly sorry to hear that you weren’t fully satisfied with the custom-made ring — the 5ct radiant-cut solitaire — due to the stone not appearing as slim and elongated as you had hoped.

As soon as we received your feedback, we proactively offered alternative options to better meet your expectations:
• A 3.5ct stone with a more elongated shape for a slimmer look.
• A different 5ct stone with a stretched ratio, allowing the size to remain the same while enhancing the elegance and slim appearance.

All these options were presented in good faith, with the hope of keeping your order and ensuring your satisfaction.

Should you still wish to proceed with a cancellation, we would like to clarify:
• This is a made-to-order item with specific customizations:
• Band width adjusted to 2.5mm
• Redesigned into a double-prong setting
• As per L’Amour Brilliance’s refund policy, custom-designed pieces are non-refundable. However, in our most recent exchange, we made an exception by offering a refund with a 20% craftsmanship fee to help offset the production costs already incurred.

We understand this may cause frustration, and that is certainly not our intention. If this situation still leaves you unsatisfied, we are open to proceeding in whichever way you prefer — with the sincere hope of earning your understanding and a fair review from you.

Please kindly check your email and confirm with us at your earliest convenience.

Sincerely,
The L’Amour Brilliance Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have never felt so taken advantage of…

I have never felt so taken advantage of by a company until now. Customer service is terrible. I waited weeks to hear from them after inquiring about shipment. Before shipping I confirmed returj policy in the event it was not as expected. It wss confirmed I had 30 days if not satisfied. When I received ring the center stone was not 1.5 ct as expected. It was smaller . I requested a refund or exchange but they refused to allow a return and would not communicate with me. Very frustrating. Now Im trying to dispute with my cc company. Why state you allow a full refund and then refuse. What a scam. Made and shipped overseas. I would not trust them . Terrible communication and poor business practice not allowing a return.

12 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo L'Amour Brilliance

Antwoord van L'Amour Brilliance

Dear Alison!

We would like to clarify several important points regarding your recent review.

The ring you received was crafted and delivered exactly according to the specifications you confirmed—most notably, the 1.5 ct center stone, as verified in the official GRA certificate included with your order. Before shipment, we also shared detailed photos and a video of the finished piece for your review and approval.

Throughout the process, we maintained clear and timely communication and responded to all of your inquiries. However, the order was repeatedly confirmed, canceled, reopened, and followed by multiple disputes—even after the matter had already been thoroughly reviewed and resolved by Affirm, the payment provider selected at checkout. On both occasions, Affirm carefully reviewed the case and ruled in our favor, confirming that the order was fulfilled as requested.

We understand that expectations can vary from person to person, and we truly value every customer’s experience. However, when a product is custom-made to match all confirmed details, returning it based solely on personal preference can be difficult to accommodate. We always strive to listen, support, and work with our customers—and we sincerely hope for understanding and fairness in return.

Should you have any additional questions, we remain available and are more than willing to assist with care and respect.

Best regards,
Kim
The L'Amour Brilliance Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Caught her off guard in the best way

I am not the most romantic guy, but I knew I had to get this right. I nervously ordered the ring and kept second-guessing everything. But when it arrived... man, the shine was unreal.

I proposed during a simple dinner, nothing fancy, but the second she saw the ring, she teared up. Totally caught her off guard. Best surprise I've ever pulled off!

20 maart 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I kept sneaking peeks before proposing

I’ll admit, I was so obsessed with how the ring looked that I kept opening the box to stare at it before the big day 😂. Couldn’t help myself. The cut, the sparkle, the feel—it was all so spot on. When she finally saw it, she had that “OMG” face. Mission accomplished.

3 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Amazing ring! Ring box too big!

Absolutely loved the ring! I have zero complaints with the ring it was perfect. The box it comes in is not my favorite. It’s big and ugly in my opinion. If you are going to bid the ring in your pocket for a proposal you’ll probably want to buy a new box for it

23 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Proposal saved at the last minutes!

If I'm honest, I was completely lost when picking a ring. But they made it so easy! The moment I popped the question, her reaction said it all. The ring looked absolutely flawless, and now she won't stop showing it off. TY for making my proposal perfect!

3 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A little help goes a long way

I was clueless about rings, but their advice? Spot on. They helped me pick something that suits her style perfectly. When she saw it, her face lit up like I had just gifted her the moon. Safe to say, I'm in her good books forever, :)

27 januari 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful purchasing experience

Wonderful purchasing experience! They send emails to keep you informed every step of the way. You’re definitely apart of the custom process it’s very exciting. It’s kinda crazy cause yesterday it was in Vietnam and today it’s on my finger in southern Cali. The shipping speed was unbelievable. Thanks so much for the positive experience!

16 januari 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer