Levering van bestelde schoenen duurde erg lang. Product voldeed totaal niet aan het beloofde comfort. Retourbeleid is dramatisch. Je blijft maar mailen en uiteindelijk kan je voor eigen rekening retou... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Oplichters
Oplichters. Koop hier niet!!! Ze leveren goedkope rommel die niet overeenkomt met het afgebeelde product op hun website. Ze hanteren een schandalig retourbeleid waarbij de kosten hoger zijn dan het product zelf. Ze zijn misleidend in hun 2de optiebeleid waar je als compensatie voor de miskoop tegen een meerwaarde van 25% NOG MEER ROMMEL toegestuurd krijgt .Echt schandalig hoe je op deze manier de mensen die hier kopen oplicht op een manier waarbij de klant altijd de dupe is. Ik roep iedere gedupeerde op om hiertegen te procederen ter voorkoming dat anderen hier ook slachtoffer worden van deze misselijk makende praktijken!
Retourkosten zijn minimaal €56,-.
Retourkosten zijn minimaal €56,-.
Trap er niet in. Chinese rommel.
Never again!
Extreem teleurstellende ervaring met LaVie Amsterdam
Mijn ervaring met LaVie Amsterdam is ronduit beschamend. Het retourbeleid is niet alleen belachelijk, maar ook uiterst inefficiënt. Na meerdere e-mails heen en weer te hebben gestuurd, blijkt dat ik 56 euro aan verzendkosten moet betalen voor het retourneren van een product dat gewoonweg uit China komt. Dit is meer dan de aanschafprijs van de jas zelf, en wat nog erger is: deze kosten worden niet vergoed door LaVie Amsterdam.
Wat nog frustrerender is, is dat het land van herkomst en de verzendkosten voor retourneren absoluut niet vermeld stonden bij de aankoop van het product. Dit is een verborgen kostenpost die ik nooit had verwacht, en het is totaal niet transparant of eerlijk tegenover de klant.
Gezien de slechte kwaliteit van het product, de onduidelijke informatie en het feit dat ik meer betaal voor retourneren dan voor het product zelf, zal ik nooit meer iets bestellen bij LaVie Amsterdam. Ik raad iedereen ten zeerste af om hier te kopen, vooral als je niet voor verrassingen wilt komen te staan, zowel financieel als qua klantenservice.
Never again!
Oplichting; trap er niet in
Ben er ingetrapt, schoenen zagen er superleuk uit. Website niet gecheckt, stom. Lijkt dat er een winkel in Amsterdam zit, maar dat is schijn. De levertijd duurde al superlang en toen de schoenen eindelijk aankwamen (in een plastic zak) kwam de geur van goedkoop plastic je tegemoet. TRAP ER NIET IN, als iets te mooi lijkt om waar te zijn ………. Retour sturen moet naar CHINA 😡
Oeooei.
Oeooei.. koop niks bij dit bedrijf!!
Oversized gewatteerd jas gekocht, maar is echt SCHEIN kwaliteit, waarschijnlijk daar besteld of zo'n bedrijf.
50,- betaald voor iets wat echt slechter dan markt kwaliteit is!
Kijk uit met dit bedrijfje!!
Chinese brol tegen heel hoge prijzen
Chinese brol tegen zeer hoge prijzen
KOOP HIER NIET. SCAM
KOOP HIER NIET. Chinese scam!!!’ Ik kreeg een beschadigd product en ze verwachten dat ik retourkosten betaal. Dat druist volledig tegen de wet in. KOOP HIER NIET!!! Doen alsof ze een Nederlands based winkeltje zijn. Het is door JULLIE dat mensen NIKS meer kopen van kleine zelfstandigen en enkel van
Grote, erkende bedrijven.
Het is dat je tenminste 1 ster moet…
Het is dat je tenminste 1 ster moet kiezen. Maar dit bedrijf is echt een oplichtersbende.
Je koopt schoenen, krijgt ze in een plastic zak thuis. Maat 41 past niet. Zelfs niet bij iemand met mt. 38. Retourneren kan, maar pas na 10 x e-mail contact. Je krijgt dan een retouradres in China. Kosten €56,—.
Wat een stelletje oplichters. Nooit bij kopen.
Opgelicht! Vest is spuuglelijk en komt niet overeen met de werkelijkheid
Na weken eindelijk mijn bestelde artikelen ontvangen. Het vest is spuuglelijk! Het lijkt geprint en van kunststofmateriaal. Op het plaatje lijkt het een gebreid vest, het komt totaal niet overeen met de werkelijkheid.
Via post nl €12,95 teruggestuurd.
Het pakketje is nog steeds onderweg.....
De site is nep
De site is nep. Ze zeggen dat ze na al die jaren in pensioen gaan, maar in werkelijkheid is de site nog maar een paar maanden oud. De foto van de “eigenaars” is duidelijk AI. Er ging een belletje rinkelen toen ik zag dat de foto’s van de kleren in verschillende kleuren identiek zijn. De reviews kun je niet bekijken en zijn dus niet echt. Niet kopen.
Misleidend en van slechte kwaliteit – zeker niet zoals gepresenteerd
De La Vie d'Amsterdam | De Elara™ Orthopedische Mules die ik heb ontvangen, komen totaal niet overeen met wat de website belooft. Het materiaal is dun en goedkoop, de vorm slap, de afwerking slordig en er zijn duidelijk lijm- en productiefouten zichtbaar. Misleidend en van slechte kwaliteit – zeker niet zoals gepresenteerd en veel te duur. In werkelijkheid zijn dit schoenen van een paar euro uit China, verkocht voor een veelvoud van de prijs.
Na mijn klacht kreeg ik drie opties aangeboden:
Vervanging: een ander artikel uit de collectie kiezen ter waarde van €49,95 (met bijbetaling als het duurder was).
Cadeaubon: een waardebon van €49,95 zonder vervaldatum.
Gedeeltelijke terugbetaling: €30 terug op mijn rekening en de schoenen houden.
Ik heb voor optie 3 gekozen, want de producten op de website hebben niets te maken met wat daadwerkelijk geleverd wordt. Uiteindelijk €30 teruggekregen, maar alsnog tijd en geld verloren. Erg teleurstellend dat de webshop misleidende afbeeldingen en omschrijvingen gebruikt, waardoor je nooit krijgt wat je verwacht.
Heel slecht produkt
Dacht een paar chique schoenen te kopen.krijg ik.na lang wachten.een paar schoenen.a la China art.scheef op de leest gezet.zien er slecht uit.ONDEUGDELIJK.direct email gestuurd en kontakt opgenomen via hun site...niets gehoord.ik lees nu dat de eigenaren er mee stoppen.vandaar dit slechte produkt??
Hoop toch dat ik nog mijn geld terug krijg door ze te retourneren.
Zo jammer.je verliest langzaam vertrouwen om op internet te bestellen.dank aan dit soort mensen let op!!!schoenen komen uit CHINA.wil je retourneren dan moet JIJ de weg naar China betalen.gewoon oplichters.uiteindelijk na tig mailtjes kon ik kiezen.25% geld terug en behoud van die vreselijke schoenen.waar de afvalbak nog van gaat rammelen.of paar andere schoenen uit de collectie.en behoud van eerste produkt..gekozen voor t lastste.weinig vertrouwen.en...ja hoor paar schoenen.ook weer monsterlijk.china look en stank..ik ga nu mijn wonden likken en mijn verlies nemen..KOOP HIER NIET
Scam
Scam: geen telefoonnummer, geen website. Foto van de “winkel” komt talloze malen op internet voor met een andere naam er op.
FioraAmsterdam lijkt soortgelijke scam
Pas op! Website is nep!
Pas op! Deze website is nep!! Goed opgezet en ziet er geloofwaardig uit, maar bestaat niet!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







