LineaModern Reviews 

11
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel

Geschreven door het bedrijf

LineaModern is a UK-based online furniture store specialising in modern, Scandinavian-inspired and Japandi-style furniture designed for contemporary homes. Our collections focus on clean lines, natural materials and timeless design — pieces that bring calm, balance and functionality to everyday living. We carefully curate our range of dining tables, sideboards, TV units, bar stools, chairs and home accessories from trusted furniture manufacturers and suppliers across the UK and Europe. Every product is selected with an emphasis on quality craftsmanship, thoughtful design and long-lasting materials. At LineaModern we aim to make modern interior design accessible and easy to shop online. Our team invests significant effort into product imagery, detailed descriptions and inspiration to help customers visualise how each piece will look in their home. Orders are delivered across the UK through reliable delivery partners, ensuring furniture arrives safely and efficiently. As an independent business, we focus on building long-term relationships with our customers by providing honest service, carefully selected products and continuous improvements to our collections. Our goal is simple: to help customers create beautiful, modern spaces that feel calm, functional and effortlessly stylish.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

11 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(11)

11 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Lovely table, poor delivery service.

The table I ordered is perfect and exactly as pictured. Very happy with purchase and price. My only issue was the delivery, tracking info is very basic and completely in accurate. I recieved an email with a delivery date 4/9/26 as you cannot choose when placing the order. I had to take a day off work, tracking showed scanned / on vehicle waited all day and nothing was delivered. As it was a Friday and no weekend deliveries it rolled over to Monday 7/9/26 yet another day off work . Again waited all day for it to arrive at 17.45 . On vehicle / out for delivery was no help at all. Even an A.M / P.M would be helpful. The table was well priced but taking into account the lost wages it wasnt. I would not order again because of this cost and issue.

3 september 2026
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Product is well made but delivery &…

Product is well made but delivery & packaging was awful. How we received the item not damaged is beyond me. It came a day later than advised. Then it was left in the alley way all day in. The box was in bits and parts falling out. Wouldn’t order again.

5 augustus 2026
Logo LineaModern

Antwoord van LineaModern

Thank you for your feedback. We’re very sorry about your delivery experience.
This is certainly not the standard of service we expect from our courier, particularly regarding the condition of the packaging and where the parcel was left. We will raise your feedback with our delivery partner.
We apologise for the inconvenience and disappointment this caused, and appreciate you bringing it to our attention.
Kind regards,
The LineaModern Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered an item of furniture but…

Ordered an item of furniture but according to the couriers tracking system it never was dispatched to me. Took the matter up with the retailer but didn’t get an update after the original referral to them. Now involving the credit card company.

18 mei 2026
Logo LineaModern

Antwoord van LineaModern

Thank you for your feedback, Frank. We’re sorry for the inconvenience caused when your original order was lost in transit.
We contacted the courier to investigate and, once they confirmed on 1 June that the parcel had been lost, we updated you the same day and offered either an immediate replacement or a full refund. You chose a replacement, which was arranged and dispatched the following day, 2 June, with new tracking details provided.
We appreciate that the courier investigation took longer than either of us would have liked, and we apologise for the frustration this caused.
Kind regards,
The LineaModern Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Should clearly say it is flatpack furniture

I recently ordered the Oslo Shoe Cabinet from LineaModern. The cost was £299. I am happy with it and it is very stylish - but I am disappointed that it came in flatpack form. Nowhere in the advert did it say this (I've double-checked since delivery). Indeed, I was led to believe that this was a 'superior' product and would be delivered ready assembled as it was "Signature design by Lasse Cha Pedersen". However, it took me over an hour to put it all together, with various screwdrivers and allen keys, making me feel that I'd just bought a slightly superior version of Ikea, rather than a piece of designer furniture.

27 april 2026
Logo LineaModern

Antwoord van LineaModern

Thank you for your feedback. We’re pleased to hear that you are happy with the Oslo Shoe Cabinet and its design, but we’re sorry that the assembly requirement wasn’t clear before you ordered.
We completely understand your disappointment, particularly when this was not stated clearly enough on the product page. We have taken your feedback on board and will review the listing to ensure the assembly information is more prominent for future customers.
Thank you for bringing this to our attention, and we hope you enjoy your new shoe cabinet.
Kind regards,
The LineaModern Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Cabinet and the service is excellent

The service is excellent, particularly regarding delivering of your furniture.

My drinks cabinet is a dream, well worth the money. Love it.

9 april 2026
Logo LineaModern

Antwoord van LineaModern

Hi Annie, thank you so much for the 5-star review! We're delighted to hear you love your new drinks cabinet and that you had a great experience with our delivery service. We appreciate your support!

Best regards,

LineaModern team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt delivery

Prompt delivery , as described, looks gorgeous so happy with it

19 maart 2026
Logo LineaModern

Antwoord van LineaModern

Thank you for your kind feedback — we’re delighted to hear you’re happy with your order and that everything arrived promptly.
We really appreciate you taking the time to share your experience.
Best regards,
LineaModern

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer