We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The WORST ever that I had come across! The quality standards team really need to visit the fraudulent company as they are defrauding people! What they advertise is false to what they deliver! They... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Totalnie nie polecsm i sugeruje omijac baaardzo szerokim lukiem. Oszusci do kwadratu to malo powiedziane. Towar zamowiony, nie zgadza sie z wymiarami - brak mozliwosci zwrotu, nie chca podac adresu zw... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Der Rückgabeprozess auf dieser Website funktioniert überhaupt nicht. Kunden haben das Recht, Artikel zurückzugeben – z. B. wenn sie nicht passen oder nicht wie erwartet sind. Aber Lynen Stylish akzept... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Se potessi dare ZERO STELLE lo farei! Vestiti di pessima qualità, pagati 3 volte tanto quello che valgono, sono meglio dal cinese sotto casa… sono anche bugiardi e scorretti perché nella descrizione d... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

1,1

Zeer slecht

TrustScore 1 uit 5

339 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,1

Alle reviews

(339)

38 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Huge scam!

Do not buy from them! Huge scam! The products have absolutely nothing in commun with the photos. Bad quality fabrics, horrible stitches, I can't really describe how bad they are. Tried to get a refund, they don't reply to my email. I wish I would have read the reviews here before ordering from them.

10 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't fall for this website; it is the worst of all....

I had a very bad experience with this website; the products don't even look like the photos and videos on the website, and the sizes make things worse.
When I contacted customer service to return some items, they suggested only 10% of what I paid, so I will get only $12 out of 117$ I paid for clothes I can't wear.
Don't fall for this website; it is the worst of all....

17 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Betrug

Betrug, und nichts anderes. Zwei Outfits für knapp USD 100 bestellt. 1. war die Qualität dermassen schlecht, dass man es direkt retournieren muss oder in den Müll schmeissen muss. Ich habe nie besonders hohe Qualitätsanforderungen bei solchen OnlineShops gehabt, aber so etwas schlechtes habe ich noch nie gesehen. 2. Sieht es auch KOMPLETT ANDERS aus, als auf der Homepage / Instagram. Natürlich sind es AUCH KEINE LEINEN, sondern billigster, stinkender Stoff.

Nun kommt der Oberhammer. Ich habe sie mehrfach wegen einer Retoure angeschrieben. Was als Antwort kam, kopiere ich 1:1 unten rein. Sie machen einen türkischen Bazar und wollen verhandeln. Sie haben mir angeboten, 10 USD (!!!) rückzuvergüten, ich solle doch die Ware behalten, da der Rückversand lang dauert. Ich habe 100 USD für Müll bezahlt, und sie bieten mir 10 USD Refund an. Als ich das nicht akzeptiert habe, haben sie mir "grosszügige" 20 USD angeboten). Seither reagieren sie nicht mehr auf meine Nachrichten. Echt krass. Betrug und unseriös.

Hier noch die Antwort (1)
Dear customer,

We are sorry that our products cannot satisfy you.
If you want to return the goods, I need to explain to you that you have to pay the freight and possible customs duties.
We have a suggestion, in order to avoid you paying expensive transportation and customs duties, we hope you keep these items, we are willing to compensate you $10.
What do you think?
We look forward to your reply.

Hier noch die Antwort (2):
Dear customers,

Do you want to keep the product if it takes a long time to send it back for replacement? We are willing to refund you 20 US dollars.

7 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could leave zero stars I would.

If I could leave zero stars I would.
Ordered a pants. The sizing is awfully wrong, color is wrong, cut / shape is wrong. They never respond to emails. And proposed me a $2 refund. What a joke. Don’t order from them, ever.

15 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Same here as everyone Else

Same here as everyone Else! I should have read Rhodes comments before! They don’t want their Shitty product back and if I want another size i should have to pay 20$ more!!! We should have the possibilitx to send your product and get our Money Back! You liars should get your online Shop Closed. Is there something we can do alltogether here ? Like signing a petion pr something against them? I think we should really do something here because no one is satisfied !!

25 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

REFUSE TO REFUND

Order 2 sets of clothing
Only receive “half set”
Shipped 1 set to me , but only the bottom without the top !
And the bottom size is terribly small, it’s not 24.8inch as per stated, it’s 22inch waist.
Find all kind of excuse not to refund.

25 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Si je pouvais mettre zéro étoiles je…

Si je pouvais mettre zéro étoiles je l’aurais fait une honte la qualité est inexistante aucune étiquette produit ni sur la taille (ce qui est au passage est totalement illégal en France au passage) ni sur la composition et surtout si vous voulez renvoyer le produit cela coûtera plus cher que le produit lui même … site à fuir d’urgence

19 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleading Product

Misleading Product, Refused Refund – Avoid This Store

I ordered clothing from LinenStylish.com that was advertised as being made of cotton and linen. When it arrived, it turned out to be made of 100% polyester, which I’m allergic to. This is not only false advertising, but also a serious health issue.

I contacted customer service immediately, and they kept offering me partial refunds — first $25, then $30, then $35 — instead of returning the full amount I paid, which was $80. They also asked me to return the item at my own expense, including shipping and customs fees, even though the mistake was theirs.

Under EU consumer law, this is completely unacceptable. I have now filed a complaint with ECC-Net Italy and contacted my bank to dispute the charge.

I strongly recommend avoiding this store — the product quality is poor, the materials are misrepresented, and they clearly rely on customers giving up rather than standing up for their rights.

20 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

One star because zero is not possible.

One star because zero is not possible.. Scam, scam, scam- first and last order- they charged me more than what you see on the web,one month later I received a pair of linen pants made from polyester and labeled-100% linen- outrageous!The first day I wear them- big crack open and I had to spent the rest of the day with shame.. never buy there people!

2 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TELAS MUY FEAS Y CORRIENTE

recibi mi paquete pero las telas son muy corrientes, no es lino, es polyster de muy mala calidad y el corte esta pesimo. Nunca mas vuelvo a comprar . Les envie un correo y no me han contestado.

2 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This website is a scam

This website is a scam. I've read other reviews re the refund/exchange and I'm having the same experience. This company wants me to pay $12 to exchange an item all the while I'm out $46 for a dress that I do not want and want to return. They will not take it back or refund me $46. Do not buy from this company!! I regret having purchased from these folks.

3 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible quality and the compensation is a joke

I ordered a dress for 57 USD, which took forever to arrive and then the quality was an absolute joke and nothing like on the pictures. When I contacted the customer service they just told me that I'd have to pay the expensive shipment back, instead they would offer me a refund of.. wait for it.. 7 Dollars !
This store is an absolute joke !

13 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute scam

Absolute scam!
Awful quality, the material is absolutely horrible and it irritates your skin. The clothes are not flattering and don’t look at all like in the pictures.
I have been disputing my return and refund for almost a year. It’s been months since they received the goods back (which I had to pay for shipping to China) and still haven’t received any money back. They keep going back and forth about the fact that they have registered a refund and will come back to me asap but they probably never will. I lost over £200 on this.
Please please please someone report them and I urge you to avoid purchasing any item from them

5 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam Website : Do not purchase from here

Ordered a jumpsuit for an event from here but unfortunately it did not arrive in time. When I reached out asking how to return the item I no longer needed (mind you I did not even take it out of the package when it arrived because the event had passed), they said the fees to ship back would be too much and they could offer me $7. $7 for the $65 item. When I declined and asked that they issue a refund, they offered me $12. After the same back and forth many others reported having, I finally said I would just unfortunately report them and never buy from them again. So, unless you know 100% that you are keeping the item, do not buy from this website.

20 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality, poor sizing and horrible return process

I have recently purchased from Linenstylish - 3 pieces. First of all the quality like all the other reviews was terible quality and not as advertised secondly the sizing is completely wrong. I am usually a size Large and the pants could barely fit me. The worst of all like many other reviews was the shocking return process or lack there of. When I asked for the full amount of 114 dollars back they had the audacity to tell me they would give me back 14 dollars. I was shocked and enraged and told them it is completely unacceptable. They then offered 30 dollars back and I said no once again. They then proceeded to say 38 dollars. I could see I was fighting a losing battle and told them to at least give me 50% of my purchase back. They said 45 dollars is there final offer. I felt like I was bargaining on the street and not what is supposed to be a high end clothing brand. Absolutely do not buy from them! Funny how all their review on their website is positive with zero bad reviews. I couldn’t leave a review on the actually website and then came across all these negative feedbacks on this platform.

18 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a scam

This is a scam, their clothes are not proportional , badly sewn. You will attempt to return and they will offer a ridiculous amount so you can keep the items. Returning is expensive. Do not buy …big scam!!!

10 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

Scam. Wrong size delivered - they don’t want to make exchange. Terrible material- they don’t want to make return. Lost money.

1 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst customer service of all time

The worst customer service of all time. They sent me the wrong size and wanted me to pay to return it for an exchange and when I declined that they offered me FIVE dollars. Shameful. I will never order from them again.

23 december 2024
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer