livelusso.com Reviews 

256
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

"Do not be fooled by the 'Lusso' branding; this is a textbook operation in financial misconduct. After 14 months of waiting for a sofa that never arrived, Furniture Trade Ltd (LiveLusso) is now at... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Thankfully my bank refunded me and will now pursue matter . As other reviews state avoid this company no showrooms no stock just a registered address at 85 Great Portland St London . First floor left... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Sofa was massively delayed. Terrible communication from company - I had to ask where the sofa was at all times, was never informed of delays. Responses from customer support were slow. Was offered 2 l... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

There are quite a few reviews on here stating that these guys are scammers. I can safely say that’s not the case. I cant speak on behalf of everyones experiences, but I can say that Tom was a delight... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel
  2. ook in
  3. Zitbankenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Welcome to Furniture depo where luxury meets bespoke craftsmanship in the world of sofas. At furniture depo, we redefine the art of lounging with our exclusive range of made-to-order luxury sofas. Our commitment to excellence lies in offering a curated collection of unique designs that blend sophistication, comfort, and style. What sets us apart is the ability to personalize your sofa, making it uniquely yours. With an extensive array of customization options, you have the freedom to choose from a palette of over 100 colors across three luxurious fabric types: sumptuous velvet, timeless leather, and breezy linen. Whether you're envisioning a statement piece for your living room or seeking the perfect fit for your cozy corner, our bespoke approach ensures that your sofa reflects your individual taste and lifestyle. Immerse yourself in the world of Furniture Depo and discover the seamless harmony of aesthetics and functionality. Elevate your living space with our handcrafted luxury sofas, where each piece tells a story of refined design and unparalleled comfort.


Contactgegevens

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

256 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,5

Alle reviews

(256)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Trustpilot begins by asking what made

Trustpilot begins by asking what made your experience great ? In 1 word, Sara. Now let me explain. I was taking a look around the site not entirely sure upon which specific design to choose from and whilst browsing Sara popped up on the livechat asking if we needed help. It has been a long time since I have met such a professional and friendly livechat. She honestly made it a pleasure to browse around the site and helped me every step of the way. She outlined all the ways we could purchase the sofas and was incredibly helpful. I ended up ordering 2 sofas and a chair from the Columbia and Pomezia range. I normally buy sofas once every 10 years or so, so I’ll be back in 10 years livelusso ( if im still around )

7 mei 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent and proactive customer service

Unfortunately, the sofa wouldn't fit up our staircase, so had to refuse delivery.
LIVELUSSO.COM emailed us within 15 minutes to say that the refund was being processed.
It's very rare these days that one doesn't have to chase a company up, and for them to be so prompt and proactive in processing.

I guess next time I’ve learnt my lesson, get everything measured well in advance!
I might take a look at some of their in stock options as I honestly cba waiting another 10 weeks.

30 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Definitely Scammers,don’t order anything from them!!!

Definitely Scammers. Ordered a sofa then got email from them saying we need to wait 16 weeks,I can’t wait that long so I emailed them to cancel my order after 4 days.But got email said if want to cancel have to cancel it within 48 hours, try to phone them never got through.so email them to cancel my order again ,no response,Still waiting for the refund if not received the full refund I think I have to seek the legal advice .
Don’t order anything from them.

10 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo livelusso.com

Antwoord van livelusso.com

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback. We would like to clarify the situation regarding your order and address your concerns.

At the time of your purchase, we informed all customers about the temporary extended 16-week lead time due to unforeseen shipping delays caused by the Suez Canal incident. You placed your order with this understanding.

Regarding your cancellation request, our policy typically requires cancellations within 48 hours to avoid any fees, as production begins shortly after the order is confirmed. However, in your case, we made an exception and processed your cancellation without applying any fees. We can confirm that a full refund was issued within 7 days of your request.

We regret any confusion or frustration this situation may have caused. Our team strives to maintain transparency and provide timely service, even when facing challenges beyond our control.

We value all feedback and are committed to continuously improving our services. Should you have any further concerns or questions, please do not hesitate to reach out to us directly.

Best regards,
Ellie
Live Lusso

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers

Scammers. Still waiting for the refund they promised me . I have emailed them so many times they don't answer .
They wanted me to take down my review down to get all of my money back.
I said no . So now they haven't given me any of my money back. I have all the evidence of this .

1 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID AT ALL COST - DO NOT TRUST THE POSITIVE REVIEWS

Do not believe the 5* ratings as they are fake! They intentionally told trust pilot to remove this review before so I had to re-review again.

I ordered a sofa for delivery December 2023 however the day I was supposed to receive my order I received an email stating that my order got damaged during transportation and this was after 3months of waiting. I contacted them after several emails and they eventually offered me a 20% discount and apologised so I gave them a benefit of a doubt to wait for my sofa to be reordered and redelivered.
Few days before January 30th, I received an email stating that my order should arrive my January 30th. On the day I was expecting this order I received another email stating that there has been delays with my order. At this point my frustrating has reached its limit, I phoned the company on 5th February and I was informed that they have now changed a delivery company so the other delivery company they are using now should receive my order on 6th February and they will contact me to arrange for delivery. I did not trust them anymore after long wait and inconsistent stories so I asked for them to give the delivery company contact number so I can contact them on 6th February 2024. I contacted this delivery company on 6th and they said they have not received any order from LIVELUSSO. I then attempted to contact the company but no one picked up the call. After a day, I received an email with apologies and sweet talk, stating that the delivery company should receive my order on Wednesday the 7th or 8th. On Thursday the 8th I again called the delivery company and they did not have my order. I then called LIVELUSSO again several times but again no one picked up. After a while I received a phone call from stating that they cannot give me a date for when I will receive my sofa as it was going through quality checks. Quality checks only takes few minutes to check so why a date could not be set. I then informed them that if I don’t get a date and receive my order my that week I want a full refund of my money back. I received an email that evening stating that they can offer me £75 discount for the inconvenience and the quality checks have given them a deadline of 22nd February however they cannot give me an exact date of when my sofa will be delivered. At this point, I asked for a full refund of the money back which they eventually refunded.

Believe the negative reviews below because this company is a lie!

I waited 6months for my sofa and it never arrived! They wasted my time 6 MONTHS!!! and caused me soo much stress. LIVELUSSO is a disgrace!

I believe that they will send a generic responds to this making it seem as if they are professional but it’s completely fake!

8 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo livelusso.com

Antwoord van livelusso.com

Dear Esiaba,

Thank you for bringing your concerns to our attention, and we sincerely apologize for any inconvenience or frustration you experienced with your sofa order. Your feedback is incredibly valuable to us, and we appreciate the opportunity to address your concerns.

We want to assure you that your refund was promptly processed upon your request, and we sincerely regret any delays or inconvenience you experienced throughout this process. We understand the frustration caused by the extended wait time for delivery, and we want to clarify that the delays were beyond our control and were due to disruptions in the shipping industry, particularly the widely reported Suez Canal disruptions.

Regarding your concerns about the authenticity of our reviews, we want to strongly dispute this allegation. Our reviews on Trustpilot are genuine and verified by the platform to ensure transparency and authenticity. Any suggestion otherwise is simply untrue, and we take the integrity of our reviews very seriously.

We sincerely apologize for any miscommunication or inconsistency you experienced with regard to the delivery updates. Our team is committed to providing clear and accurate information to our customers, and we are continually working to improve our processes to prevent similar issues in the future.

We understand that this experience has been frustrating for you, and we apologize for any stress or inconvenience caused. We value your feedback and take it seriously as we strive to improve our services and customer experience.

If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us directly. We are here to assist you in any way we can.

Thank you for your understanding.

Warm regards,

Live Lusso Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dreadful Company - Steer Clear

Order number 793121
My sofa arrived a month ago and had to be returned as they sent the incorrect sofa! The full refund requested has still not been paid - 25 days after the sofa being returned! Email and numerous voicemails are not being responded to - I so wish I had read the lesser reviews and would have surely stayed well clear! From day one it has been a catalogue one thing after another - too many to go into detail. One example - my request to move the delivery date I was told was not a problem but Live Lusso did not process my request and I had to deal with the Courier direct myself to resolve and no white glove service either as promised. I was offered a discount to keep the sofa I did not order. I did not order so why would I want to keep it! I was told that the sofa I ordered they do not stock and it should not have been on their website. Why was I not informed when I placed my order that this was the case. The sofa in question is still active on their website when apparently, they do not stock it!! I now have had no sofa for a month and cannot fund a new one until I get my owed funds. I am now in the process of seeking legal advice. The amount of stress this has caused and the frustration of being ignored is adding to that. Steer well clear of this Company - One star.... I would rate it zero if Trust Pilot allowed. Think twice before purchasing and if in doubt, read the lesser reviews!

11 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo livelusso.com

Antwoord van livelusso.com

Dear Customer,

Thank you for bringing this matter to our attention.

We want to confirm that your refund was processed in mid-April, as you mentioned. We understand that there was a slight variation in the seating composition of the sofa initially delivered to you. Despite this, we are grateful for your understanding during the extended wait time for delivery.

As a gesture of goodwill for the inconvenience caused, we offered you a significant discount on your order. We hoped that this would help alleviate any disappointment and allow you to keep the sofa if you chose to do so. However, we completely respect your decision not to accept the discount and to return the sofa instead.

We sincerely apologize for any miscommunication or inconvenience you experienced throughout this process. Our team is committed to providing the best possible customer experience, and we are continually working to improve our processes to prevent similar issues in the future.

If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us directly. We are here to assist you in any way we can.

Thank you for your patience and understanding.

Warm regards,

Live Lusso Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered sofa December Doubled delivery time no contact

Ordered sofa December. Received email stating 10-14 weeks. no contact for months when I did get in touch to chase I was told that they had changed their terms on the website and was now looking at 20 weeks (double) I've chased for updates and nothing. Called the only number on their website and voice mail to say they can take the call. I've no idea whether this will ever arrive. Weeks with no response. It's not worth the stress tbh. This is still in Sales stage so god knows how after care would be! Really disappointing and quite stressful

11 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo livelusso.com

Antwoord van livelusso.com

Dear Lynsey,

We regret to learn of your dissatisfaction with the service you've experienced. Upon reviewing our records, we note numerous email correspondences and several telephone discussions between our team and yourself. This morning, you spoke with Sofia, and our team remains available should you wish to continue this dialogue further.

In response to increased demand, our website was updated in early December to reflect an extended delivery time of 16-20 weeks. Given that your order was placed at the end of December, we trust you were aware of this lead time at the time of your purchase. While we have provided you with an approximate delivery date, please note that the exact date will be confirmed one week prior, as a third party is responsible for managing our deliveries.

We understand that the process may have been stressful for you, and we sincerely apologise for any inconvenience caused. Our team has made every effort to keep you informed and provide updates throughout this period. Rest assured, we are committed to delivering your sofa as promptly as possible and remain available to address any further inquiries or concerns you may have.

Best regards,
Live Lusso

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Customer Service

I haven’t actually purchased from this company but their furniture looks stunning!
I had some questions and was dealing with a lovely lady called Kate, who was very helpful and prompt in her replies to me.
Great customer service! 😃

12 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Pretty good experience overall

So we were part of the November 2023 order group who's item was water damaged in January. Henry communicated with us via email, we accepted the 10% refund, and decided to wait 10 weeks. We ordered a 3seater Chaise Long in Coffee Brown. The sofa did indeed arrive in their warehouse after 10 weeks as they said, however took another week for the shipping company to get in touch with us and to schedule the date. The 2 guys arrived as scheduled on the day, brought the 3 individual cartons up to the flat on the first floor, then unpackaged and connected up the sofa.

Overall given the sequence of events and the customer service througout, I would say LiveLusso kept us in the loop and tried their best to resolve issues. The couch is very nice and we look forward to getting it used. The main critique is that the coffee brown advertised isn't as dark/rich as they advertised on the website, however it's still a lovely colour.

7 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Had a really bad experience

Update: Customer Service has been in contact with me and really appreciated their effort in trying to help and giving me a gift card for a future purchase although if I'm honest, because of the bad experience I've had, I would not recommend this company.

AVOID AVOID AVOID
I have ordered a sofa in November, before ordering I double checked dimensions as what was written in the description didn’t match the image showing dimensions. By email I was told the 3 seater sectional I wanted to order (Varese) was 85cm wide for each piece. I proceeded with the order. 9 weeks later I was told my sofa had been damaged in transport, given the option to get a refund or get the sofa remade I decided for the second one. Only a part of my sofa has been delivered today, after a total of 20 weeks wait. One piece is missing, had to spend half an hour on the phone between Livelusso and the delivery service (which is nothing like described on the website, definitely not a ‘premium delivery’ and more like 2 pretty impatient guys who just wanted to dump the incomplete order to me and didn’t even unpack the pieces). Now none of the 2 pieces I just got are the dimensions I was told. Instead of three 85cm pieces apparently I’m getting two 95cm and one 60cm wide. Customer service from Livelusso, on the phone explained to me that’s the only way they make this sofa. I told her to literally go on the image that’s on their website about the Varese 3 seaters and tell me if they look like 3 pieces of equal dimensions as I was told, she confirmed that’s what the image looks like but that the image is WRONG!! She proceeded to confirm that I was given, by email, in writing, some completely incorrect measurements. For the moment I have decided to wait for the last piece to be delivered to see if I can still make the new dimensions work in my living room because honestly I have been without a sofa for 2 months and I really need a sofa!! I am also reading about a lot of people not getting refunded as promised so honestly I’m scared of sending the sofa back and not getting my money back! Honestly I like the look of the sofa, but the measurements are not what I ordered and as I have just unpacked and inspected the sofa parts I got, I am noticing some damage on the fabric… stay away from this company if you can.

22 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo livelusso.com

Antwoord van livelusso.com

Dear Customer,
We sincerely apologise for the inconvenience and frustration you have experienced with your sofa order.

Firstly, we want to clarify that there was an update to the design of the sofa by our production team, which unfortunately led to a discrepancy between the dimensions provided to you and the actual dimensions of the individual seats. However the overall length and depth of the sofa has remained the same, the middle seat has been made smaller and outward facing seats made larger. Varese is our most popular selling designs and it was based on customer feedback that we decided to change the seat dimensions so that the middle seat can be utilised as a foot stool too if needed. But we regret that this was not clearly communicated. We acknowledge that this oversight caused confusion and we are taking steps to ensure our website accurately reflects the updated product information.

Regarding the delivery experience, we deeply regret that it did not meet your expectations. We understand the importance of a smooth and professional delivery service, and we apologise for any inconvenience caused by the delivery team's behavior. We will address this issue with our delivery partners to ensure better service in the future.

We have confirmed that all three parts of your sofa have been delivered, and a member of our management team has also spoken with you today and we are ready to assist you in resolving the matter to your satisfaction. We appreciate your patience as we work to address your concerns.


Regarding refunds, we want to assure you that we are committed to honoring our refund policy. If you choose to return the sofa due to the discrepancies, we will process your refund in accordance with our policy without applying any cancellation fees. All reviewers who have posted regarding a refund, have been refunded and we do our best to resolve all issues promptly.

We apologise once again for the inconvenience and frustration caused by this situation. We value your feedback and will use it to improve our processes and services moving forward. Please feel free to contact us directly to discuss how you would like to proceed, and we will do our utmost to assist you.

Thank you for your understanding and patience.

Live Lusso

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing sofa and just as good delivery service

The sofa we purchased is perfect, but I have to say, the best thing, full stop, was the delivery service. The two man home delivery was terrific! Respectful, prompt, and very knowledgeable.. They delivered the sofa up 3 flights of stairs, took excess packaging away with them, and installed the legs for me too! fantastic service.. thank you!

22 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kept my money after requesting a…

Kept my money after requesting a refund.
I originally ordered a sofa in November and towards the end of January I received notification, as others have done, that the sofa was water-damaged in transit. At this point I was offered the option of 1) a full refund or 2) reordering the sofa with a 10% discount. I opted to reorder.

6 weeks later, by the beginning of March, I changed my mind, given how long the process had taken so far and doubts I had began to have about the quality of the sofa I would finally receive. So at this point, on March 11th, I cancelled the order and requested a full refund. I was willing to stomach the cancellation fee.

But 3 weeks later, I have still not received the refund, and given this lengthy delay I am beginning to suspect they will not return the money.

If you want a sofa anytime soon, I'd avoid ordering a sofa with this company!

11 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo livelusso.com

Antwoord van livelusso.com

Dear Joe,

We have attempted to contact you using the phone number provided, unfortunately, we were unable to reach you. As per our records, your refund was processed on February 25th, and an email confirmation has been resent to notify you of the refund status. Please note that although the refund has been initiated from our end, it may take up to 10 days for the funds to reflect in your bank account due to standard processing times.

We sincerely apologise for any inconvenience caused by the delay in processing your refund. Rest assured, our team has diligently processed the refund and is committed to ensuring a swift resolution for you. If you still require assistance or wish to discuss further, a member of our management team is available to schedule a call at your convenience to address any concerns you may have.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Live Lusso

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't just don't order from this…

Don't just don't order from this company. They have no integrity.
Ordered in early September, received the sofa mid February (they did have issues)
Communication has been spasmodic and stressful.
They collected week after delivery. Quality was awful and colour wasn't as expected.
4 weeks still no refund, although promised twice.

25 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo livelusso.com

Antwoord van livelusso.com

Dear Customer, We sincerely apologise for the frustration and inconvenience you have experienced.

Regarding the color discrepancy, we regret any confusion or dissatisfaction caused. As mentioned on our website, we highly recommend ordering a swatch before purchasing to ensure the accurate representation of the color. We apologise if this was not clearly communicated to you.

Please be assured that your refund is being processed according to our standard procedure. Once the item is inspected upon its return to our warehouse, we will promptly issue the refund. However, we apologise for any delay in this process and assure you that we are working diligently to resolve this matter as quickly as possible.

We appreciate your feedback and will use it to improve our communication and service moving forward. If you have any further concerns or questions, please don't hesitate to contact us directly.

Thank you for your understanding and patience.

Best regards,
Live Lusso

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Painful and Disappointing

Sadly, I'm having the same negative experience as the other recent reviewers. Despite placing an order late 2023, I have yet to receive any concrete information about when I can expect my order to be delivered. Dealing with the customer service team has been nothing short of painful, at times also being subjected to demeaning statements. I have to follow up multiple times in order to make an ounce of progress... and yet, still no couch (or resolution) in sight.

19 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo livelusso.com

Antwoord van livelusso.com

Dear Customer, Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we are committed to resolving this matter to your satisfaction. Please contact us at hello@livelusso.com and provide us with an order number so that this issue can be looked into and resolved for you.
Many thanks
Live Lusso

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Won't deliver and won't refund you

This company is a scam and I wouldn't trust the other reviewers.

I ordered a sofa back in November, and up until today, I haven't received it. I had to reach out to them as they never update you on your order, and when I do it, multiple excuses have been given (too many orders received, issues with delivery, etc).

I asked for a refund as they haven't delivered my order, they said they cannot do a full refund and will charge me 25% fee.

I have now open a dispute with Paypal, will update the outcome. But please, save your self and don't fall for this scam.

15 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo livelusso.com

Antwoord van livelusso.com

Dear Customer,
We are sorry to hear about your experience and sincerely apologise for any inconvenience caused due to delays. We send out updates throughout the order process and we aim to respond to customers within 48 hours. Our system indicates you have received multiple updates from our customer services team. We apologise for the delay you have experienced, unfortunately your sofa is in one of the upcoming shipments that has been affected by shipping delays. As your sofa is made to order, and has been produced and shipped there is a cancellation fee that applies should you wish to cancel your order at this stage. However, we are committed to resolving this matter to your satisfaction and will work closely with PayPal to ensure a fair outcome. Please feel free to reach out to our customer service team if you have any further questions or concerns. Your feedback is important to us, and we appreciate the opportunity to address your issues. Many thanks Live Lusso Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great colour (Teal)

Due to water damage, my sofa was delayed (ordered in Oct delivered March) as another had to be made. Luckily I wasn't in a hurry.
Livelusso were very good at keeping me informed of progress & the updates were very much appreciated.
The wait was worth it. I am very pleased with my sofa. This one is higher & firmer than my old sofa which I much prefer.
I chose the teal leather sofa as with 3 large hounds who despite my efforts to keep them off the furniture, will sneak a crafty lie down on our sofas, I have to have leather so I can wipe clean & the colour choices are somewhat limited so it was great to find that Livelusso offered more than brown.
It was unfortunate that there was a delay, but I'm glad I waited as I really like my new sofa.

8 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Safe site

After a long wait but was informed of different issues that had me thinking it was a scam site, but my sofa has arrived and I am happy with the sofa and contact from livelusso.

7 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo livelusso.com

Antwoord van livelusso.com


Dear customer,

Firstly, thank you for your patience, and we sincerely apologise for any concerns that may have arisen during the wait. We understand that the journey to receiving your sofa had its share of twists and turns.

We're thrilled to hear that your sofa has finally found its way to your home, and that you're happy with both the product and the communication from us. Your satisfaction is truly our top priority.

We appreciate your understanding and would like to assure you that we continually work to improve our processes to provide a smoother experience for our valued customers.

If there's anything more we can do for you or if you have any further feedback to share, please feel free to reach out.

Wishing you many comfortable moments with your new sofa!

Warm regards,

Live Lusso Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If you are happy to wait almost five month and then receive the wrong colour sofa, please go ahead and order from this company.

I ordered the sofa on 19th October 2023 and received it on 4th March 2024. Numerous issues in between- first sofa didn’t pass the quality control, so another sofa had to be made. Then the floods interrupted the journey. Then there was quality check that took almost two weeks, then it took forever to pass it onto the delivery company and the request for the refund was also ignored.

If only that would have been it. Sofa arrived and it is the wrong colour. Of course, the “digital screen giving a different impression of the colour” was to blame. I understand that that does happen, but I ordered “dark blue” and received teal. Blue is blue- lighter or darker, but blue is blue and dark blue looks like dark blue on all the screens. And in all fairness, it was written “dark blue”, so it should not really matter what was on the screen. Teal or even teal blue is a completely different colour, so it has nothing to do with the digital screen. So, here we go, yet another excuse. So, we are now left with the sofa that does not match the interior and looks completely out of place.

Not sure if the positive reviews are fake or simply few lucky customers, but please be prepared if you do order from this company. And good luck.

4 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo livelusso.com

Antwoord van livelusso.com

Dear Customer,
Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologise for the challenges you faced throughout the process.

We understand the frustration with the color discrepancy. While we strive to represent colors accurately, we highly recommend ordering a swatch beforehand to ensure the perfect match. In this case, it appears there might have been a misunderstanding or oversight regarding the color expectations.

As per our terms and conditions, we offer free swatches to help customers make informed decisions about the colors and materials. Unfortunately, without a swatch order, the responsibility for the color choice rests with the customer.

Nonetheless, we genuinely appreciate your feedback, and we are committed to addressing these issues and improving our processes. If there's anything we can do to assist you further or address your concerns, please don't hesitate to reach out.



Kind regards,
Live Lusso

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer