Wat een oplichters!
Kwamen niet op de afgesproken tijd. Moest zelf bellen om te vragen of ze nog kwamen. 1,5 uur te laat kwam een loodgieter. Voorstel was belachelijke prijs! Na gezegd te hebben dat het oplichterij was ging de prijs omlaag. Ik zou nooit meer bellen en nooit meer deze mensen inhuren!


