Vooral heel duur en meteen afrekenen.
Slechte ervaring.
Factuur ruim 2x hoger dan afgegeven. Uurtarief €95.-
In totaal €3.000 moeten afrekenen voor een lekkage.
En meteen ter plekke betalen.
Gelukkig ook veel betere ervaring met andere loodgieters. Deze nooit meer!
