Lookupvacations Reviews 

153
•
TrustScore 2 uit 5

2,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Flight advertised at $140. Booked it. Said I’ll get confirmation within 4 hours. Contacted customer service who then informed me “The airlines canceled all economy seating and now only offer main cabi... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This third party its fraud, they make hotel reservations using another persons identity and points, charge the person for a high price and use the points that give you free nights!! they hacked Marrio... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time using Lookupvacations for a group of people to transit from Jamaica to South Florida. Budget was a big concern and upon looking at all of the published fares from the airlines websites I c... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WE NEVER ACCEPTED THE FINAL CONFIRMATION AND AUTHORIZATION SENT BY EMAIL but they have charged the quantities in my credit card without my consent. When I see the charges in my bank I send the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,1

Slecht

TrustScore 2 uit 5

153 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,1

Alle reviews

(153)

3 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Agent

James is very helpful and a patient agent. I am always happy with him. Thank you.

13 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is my second time booking with…

This is my second time booking with this company, first experience excellent, there was always someone to answer any questions or concerns, second experience traveling abroad they were able to find me the lowest and best prices for my budget would recommend any one looking for inexpensive tickets and great customer service thank you James.

10 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

It was good

I'm giving a 4 because I was so confused with the payment process. Customer service called me right away the next morning after I send them an email disputing the charges 🤦🏽‍♀️ I'm happy overall ...

3 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Correcto

Correcto. Problemas idiomáticos en la comunicación. No entiendo los cargos que me han llegado: uno de la compañía aérea y otro de una empresa que no conozco (por cierto, la suma supera en 9 euros el importe autorizado). No obstante, el precio global es bueno y volveré a utilizar el servicio

29 april 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

James is the best customer service…

James is the best customer service representative for all my flying experience: very professional, caring, helpful , has great communication skills with the customers!
After talking to him you want to fly again somewhere, but tickets to order only with his help.Best wishes to him, good luck to company and I will return to you after my flight to Seattle and back!
Stay healthy and enjoy your work and clients.

31 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mi experiencia personal es que fui…

Mi experiencia personal es que fui tratada como familia y no como cliente , una atención increíblemente grata y enriquecedora, pedí precios y recibí mucho más que eso , calor humano , constancia , preocupación , estoy muy satisfecha , si hubieran más estrellas , todas se las doy ,
Muchas gracias

25 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible Juan Ramirez es pésimo

Horrible Juan Ramirez es pésimo, mentiroso por favor no compren jamás con ellos me tiene más de una semana con que ya va a emitir mis tickets y es mentira ya me sacaron el dinero de mi cuenta me siento estafada mentirosos, dejen de robar

1 maart 2022
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid lookupvacations.com and airfarewatchdog.com!

I can't believe that I found lookupvacations.com through airfarewatchdog.com! I used to have trust in that service, but no more! Such an unprofessional joke booking a flight with "lookupvacations.com". I made 2 reservations for 4 tickets from RDU to MCO at a price of $122/each. I waited and waited for a confirmation...but nothing. They never issued the tickets and when I tried to call them their "call center" lines were terrible. I couldn't hear them...the audio kept going out. Finally they said they could talk to me through Skype...which I did not do. The next day I emailed them for a status on both of my bookings...they then promptly canceled both my bookings.

I trusted airfarewatchdog.com to do business with reputable companies who are professionals in the travel business. This interaction with lookupvacations.com has made me question the validity of airfarewatchdog.com and I will ensure that I am sharing this terrible experience on the many travel sites that I contribute to.

Highly disappointing, I won't use either site ever again. DO NOT TRUST EITHER OF THESE SITES.

2 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No cumplen con lo ofrecido

El vendedor "Juan" me ha mentido
Quise comprar un pasaje
(billete de avion solo ida, Bcn-Bue con fecha 07/01)
por €706 el cual NO incluía comida, me dijo que ya no había, que me ofrecía otra opción por €878,86 y que esta SI incluía ese servicio + selección de asiento, etc
Le he preguntado en varias ocasiones si realmente me incluía comida a lo que el respondía que SI, incluso le pedí detalle de ese servicio y dijo que ya lo recibiria! Algo que Jamás sucedio.
Para mi sorpesa no he recibido NADA en todo el vuelo! No me incluía ni un café!

ME SIENTO ESTAFADA

Observación...deberian tener vendedores de habla ispana ya que quien me atendía se enfadaba cada vez que no nos comprendiamos.
Muy mala experiencia, Primera y última vez que utilizo esta empresa
Por supuesto
"NO LA RECOMIENDO"

24 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently returned from my vacation…

I recently returned from my vacation and would like to thank James for arranging my flight. There were no hiccups, everything was smooth. Thank you very much and I will continue to patronize you.

16 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

13 weeks until I got my money back - Agent fee charge despite ticket was never issued

After 13 weeks dealing with customer service, finally I got my money back - Thanks Trustpilot for giving customers power to raise these issues and put pressure on the company. Unacceptable customer service. Below full details of this thriller / parody

21 Dec: One Friday in early November I tried to buy a ticket for a flight for the next Monday (urgen personal issue). There was an error with the credit card payment and the ticket purchase was never completed with the airline. On Sunday, one day before the theoretical flight, I informed Lookupvacations and they told me about the payment problem and that I had no ticket. Despite having no ticket, I got charged the "agent" fee of circa 400 USD. I have been trying to get my money back since then (45 days already). The customer service keeps saying me not to worry, that they are processing the payment... They are lying to me since then, very frustrating experience. It looks like a fraud.

Dec 22nd: after my review I talked to James/Juan/Henry (it seems to me it is the same person with different names - shady), he complained about me giving one star and told me (again) not to worry that I should get my money back around Jan 10th 2022 - un believable. I will keep updating on their practices until they give me a solution.

Jan 3rd 2022: another call, same answer (this time from Miguel). Theoretically they will process my refund tomorrow (Jan 4th). I guess I will have to write here again next week after another (one more) lie from this company

Jan 10th: another week goes by without receiving my money. Today I talked to James, he asked me to send an screenshot of the amount due (yes, 2 months later). "Dont worry sir....bla bla bla")

Jan 18th: finally I got the refund. They told me that it took so long because at the beginning they thought I was trying to cheat them. Unbelievable. After the refund, now their customer service is chasing me to change/delete this review.

20 december 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I NEVER ACCEPTED THE FINAL CONFIRMATION BUT THEY HAVE CHARGED IN MY CREDIT CARD

WE NEVER ACCEPTED THE FINAL CONFIRMATION AND AUTHORIZATION SENT BY EMAIL but they have charged the quantities in my credit card without my consent.

When I see the charges in my bank I send them a email for returning hem to me the charges but they send me the booking Iberia 354XWQ with the wrong surnames and now they say that they can't do anything.

I think they are scammers because raise the prices and do charges in your credit card without your authoritation. I'm trying to fix it but they say that They can do anything, even when it has been his own wrong.

I'll keep this bad opinion until the give me a solution.

9 oktober 2021
Logo Lookupvacations

Antwoord van Lookupvacations

Dear Carlos V. Fernandez,

We regret the inconvenience caused to you. Please see answers to the concerns you have raised.

1.) Final confirmation email : We do not require a response confirming the details of an online booking. You made this reservation online and every detail entered was by yourself.

2.) Excess Amount charged : We never increased the amount of the booking you paid what you booked online however the extra charges are for an international credit card that has additional transaction fee.

3.) Incorrect names : You booked a flight while incorrectly putting middle names as your last name. 2 days later you came to get the names corrected, As per the airlines policy name change is not allowed at all. Please understand we are an agency and not the airline and do not have such authority.

We can understand that you are upset because these names could not be corrected, however we tried calling you several times to resolve and offer alternate solution but could not connect with you. The main issue was the fact that you could not get the names changed. We assure you , if you call us now or at any point in time , we would be happy to offer a solution or find a way to make up for any thing that is lost but for that we would need to communicate with you as we cannot find and offer a solution on our own.

If you have any concerns, Please write to us on the same email that you received when you first made the reservation online.

Kind regards,
Customer Service.
Lookupvacations.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

James Is the Real Deal!

James came through with my last minute booking and I saved more than 50% other carriers were charging. I recommend LookUpVacations, contact James. He's the truth.

8 september 2021
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer