We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

  1. Online marktplaats

Geschreven door het bedrijf

Open IRL mystery boxes for real prizes like tech, luxury items, and more. Play solo or compete in box battles. Fair, secure, and exciting!


Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

6 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 20% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Go look at the history of battles

Go look at the history of battles, you will have to scroll through over 150+ battles before you see any player have a return of 2x their initial stake, very shameless, they block your withdrawals even with level 4 verification and empty their wallets so that you cant withdraw and have to lose it when you get tired of waiting. Shameless!

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was scammed

I was scammed. I did the same SBC twice, three days apart. He took an old photo that said it had worked and said it had already been done, but when I looked, it wasn't there. Then he said I only did it once. I took a screenshot with both the dates so he could see it, and more lies started coming from him. The 700,000 did arrive safely, but it's a shame he's lying about this. I would also advise against buying two SBCs in a short time, especially because lies and confusion will arise. I wanted to show pictures but it is not possible

3 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The site is a scam

The site is a scam! I tried to withdraw and the withdraw took hours even though it said within 20 minutes.

Also I was in the lootbox chat and people were spamming a streamers name "btcs" and it looked like he was playing with a fake balance. He kept saying he was going to withdraw and never did. It looked like the site didn't even have enough money in their hot wallet to process his withdraw even if it was possible.

DO NOT PLAY HERE.

13 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disgusting how they operate and conduct…

Disgusting how they operate and conduct business. If you're looking for a place to deposit and hopefully win this is not the place for you because any winners that are first-time players usually get flagged for some unprovable reason returning the money if you're lucky to the player.

However if you feel like depositing on to the site that you have no problem with losing all of it along with your time and if you're one of the unlucky players it was both and some brain cells on top such as myself for having to do with the support if you can even consider whatever they consider support to be.

This is just another quick money grab orchestrated by Hobbes himself. Which is is another site part of this cycle he has. Makes new website that's so much better than the rest even though it's just a different clone version of every other site with a different theme / color scheme and nothing else changed except the website domain name and the support sometimes, other times they're just lazy and use the same recycled names. Don't worry yes I won't last long and we'll be part of his failures but another one will pop up shortly I'm sure after reading this you'll see one of them and chuckle to yourself.

13 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lootbox.com

The site, when I go to deposit, has an option that says: pay extra fees to have the deposit completed within 10–20 minutes. It’s been almost 2 hours and nothing. I sent proof to support, and they told me it would be processed as soon as possible, within up to 3 days. I don’t care if it’s done “as soon as possible within 3 days” — I want the money at the time stated on the site. Because rules are rules. If there are rules, they must be followed. If it were the other way around, they would say it’s against their site’s rules. Very bad. I don’t recommend it to anyone — you’ll just get frustrated. If I wanted to wait 3 days even after paying extra for 10–20 minutes, I would have chosen that option. Paying more for nothing

22 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Lootbox

Antwoord van Lootbox

Hey Diogo,

Thank you for sharing your review. I am sorry to hear that our provided experience has not lived up to your expectations.

I have sent you a request for more information so we can take a deeper look into your case specifically. We're more than happy to help you out.

You may contact us via support@lootbox.com or by reaching out to us through our on-site live-chat.

- cipher

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

Passed 4 levels of verification by providing all documents. Decided to play - made a deposit with a card, won a little, the guys immediately block the possibility of withdrawal, do not let you withdraw, a day later the account is completely blocked and they write that ‘We have refunded your deposits. You should receive the funds within 15 business days.'.

Draw your own conclusions. I don't even know if the deposit will be returned. This company is a SCAM, beware.

EDIT: After my negative feedback and saying in Discord that I was not provided with any proof of refund, the moderator instantly blocked me in the channel. Make your own conclusions.

20 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Lootbox

Antwoord van Lootbox

Hey Carrasco,

We have reviewed your case carefully and would like to clarify the situation.

Your account was restricted due to violations of our terms of service, specifically for multi-accounting, initiating chargebacks, and suspected carding activities. Additionally, despite multiple requests, you did not provide the necessary documentation, including the bank statement clearly showing the purchase details.

As a result, your deposits have been refunded, and you should receive these funds within the mentioned timeframe. Our commitment remains to uphold a fair and secure environment for all our users.

- cipher

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer