Lynk Answers Reviews 

218
•
TrustScore 2 uit 5

1,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Got approached by them a month and a half before for a consulting call on LinkedIn. Tried to align on payment timelines and rules before the call, aligned on a 30-45 day timeline and a minimum 60... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pathetic company...they approach experts via linkedin...promise one week payments post call and then vanish...its been 3 months i did not receive...posting so that no one else suffers like me...looks... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Did a consultation for Lynk to a corporate health client of theirs 1st December 2022. They seem to have an issue about curtailing their ongoing engagement of consultants when they can’t pay the backlo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam, they call you multiple times before consultancy, post that they will ignore you like your ever exist. For more than 40 days, No payment received. No communication was received. That person Ayush... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Marktonderzoeker

Geschreven door het bedrijf

Lynk is a platform dedicated to connecting people to the right experts for advice, insights, and knowledge. We curate opportunities for our network of 840,000+ CEOs, executives, engineers, and consultants.


Contactgegevens

1,8

Slecht

TrustScore 2 uit 5

218 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,8

Alle reviews

(218)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Paid on time

I visited Truspilot for Lynk Global after my first experience as a consultant for them. Given the bad reviews here, I was worried about being paid. I shared my worries with my contact. He put me in contact with the right team. They were very transparent and responsive, they escalated the issue to the right people within the payments team and I was paid on time.

6 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

No one will respond to me about my payment

Update: the company has reached out in a thoughtful way and I am bumping up a star because of that. I will update with developments with my experience with Lynk.

Original review: I am experiencing the same issues with getting paid. I have reached out to the company that is the third-party payer and to Lynk and no one will respond to my requests for assistance with my payment.

4 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please be aware no payment made.

Please be aware, done a survey on 20 Mar 23 .. with promise of payment by early Jun 23..

Had been reaching out to LYNK since mid Jun 23... Via multiple avenues including all the support email..

NO payment made till today.

20 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Totally irresponsible for payment

Totally irresponsible for payment. Did a consultation session 3 months ago and they replied again and again that they are in difficult situation to delay the payment. All they can confirm is to “wait til the end of July to see if the initiation is happening or not”. What kind of responsibility is that?

Please people stay away from them if you do not want to waste your time and knowledge

17 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Lynk Answers

Antwoord van Lynk Answers

You also messaged us on Linkedin. We're looking into your payment right now and you will receive an email from our payment team. Please rest assured that we do pay all our experts. Apologies for your experience so far. Thanks for bringing this issue up to the marketing team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kedar Kumthekar

Mr. Pranav Sangam is a reliable member from Lynk, He is agile and specific during telecon. His approach to help the consultant is the only positive point from Lynk.

16 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FRAUD company

The worst experience in this company.
No company is worse than this. Payment is still pending.
They take advantage of any situation and will delay the payment as much as possible.
I have not received the payment from last 6 months.
My humble request to the company if you continue with such tactics your company is not going to last longer and people will know your reality sooner or later.

1 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Provided consulting services 3 months…

Provided consulting services 3 months ago and no payment yet. No emails answered either. Deplorable experience.

6 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Lynk Answers

Antwoord van Lynk Answers

Hi Alex, i just checked my payment team and they are telling me that they are prioritizing your payment! Very sorry for the bad experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are not paying. Stay away

Gave 2 consultancies last year. Now nearly 1 year without payment. Everytime the same comment when you speak with them. Sorry we have difficulties to pay but we will pay you in 2 or 3 month. Just ridiculous. I do not believe them anymore but want to warn you. They are bad for the consultancy business, because after this experience, I am reluctant to share my knowledge and time.

1 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Lynk Answers

Antwoord van Lynk Answers

We're looking into it, Robert - very sorry for the poor experience you've had so far! we're doing our best. Thanks for your message. The team will get back to you ASAP.

EDIT: the payment team confirmed that you should get the money before the end of July!!!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are a fraud company never pay!

They are a fraud company! They asked me to provide a paid consultation but they never paid! They just delayed and lied. If they ever ask you to do a paid consultation, just throw their email into spam and put them on the blacklist!

16 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Lynk Answers

Antwoord van Lynk Answers

Dear Victor, We are sorry to hear that you didn’t have a positive experience with us. As we checked at the back end, your payment has already been completed. We value our experts and are committed to ensuring prompt payment for their time and expertise. If you have any further concerns or questions, please do not hesitate to contact us via payments@lynkpeople.com.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NO PAYMENT, ONLY LAME EXCUSES

In November 2022 I did my first (and only) consultation with LYNK. Today, six months later, still no payment. If contacted, they (Pranav) reply that unfortunately payment has to be postponed a further two or three months - nothing new if I look through all the other comments here.

I am willing to cooperate with any law action to stop this fraudulent company

UPDATE May 31st
Payment supposedly 3rd week of May "latest" ... needles to say nothing happened. Looking forward to see what the next supossedly firm deadline for payment will be. I promise to post an update here if I ever get paid ...

7 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Lynk Answers

Antwoord van Lynk Answers

Dear Carlos, We'd like to sincerely apologize for the payment delay. We assure you that we are taking steps to clear up all payment as quickly as possible. We were able to find your case and we have notified the payment team about your situation and we will do everything we can to resolve the issue as soon as possible. Again, sincere apologies.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Payment ISSUE

it was over a month after the consultation (8 Mar), I received no notice about the payment until I followed up with them today. They told me to wait a period of “60-75 days” for the process. Now I’m counting in my second month of waiting. Crossing fingers. wondering if I would actually receive my payments at all.

17 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Lynk Answers

Antwoord van Lynk Answers

Hi Mzung Nguyen, very sorry for the bad experience. We're looking into your case right now and will try to fix the issue as soon as possible. We do pay hundreds of experts every day.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It’s been several months and I have not…

It’s been several months and I have not yet been paid what is owed to me for an hour interview with an asset manager last year. It is inconceivable and blatantly unprofessional that a firm like Lynk can operate like this. Also a reputational hazard for not only Lynk but other firms that operate in this industry.

12 december 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Did a consultation for Lynk to a…

Did a consultation for Lynk to a corporate health client of theirs 1st December 2022. They seem to have an issue about curtailing their ongoing engagement of consultants when they can’t pay the backlog of costs already surmounted. I’ve not been paid what should be a nominal amount for an organisation for over 5 months. It’s a disgrace they are still allowed to operate. I’m sick of dealing with the lies of being paid. I hope no one else has to suffer.

1 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Lynk Answers

Antwoord van Lynk Answers

Dear Matt, We'd like to sincerely apologize for the payment delay. It is certainly not the experience we wish for our valued experts. We understand the importance of timely payments and assure you that we are taking steps to resolve the issue as quickly as possible. Please send an email to payments@lynkpeople.com and we will follow up with you individually to discuss this further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They don't pay!

It's been more than 6 months since my single consultation. They promised payment in 30 days first, then by February, now by May. Cannot be trusted.

4 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delay & But Payments are completed

This is my edited review.
There has been a delay but significant amount of pending payment has been settled & paid.
This for me proves that the delay was due to genuine reasons.
This will definitely inspire confidence for future engagements!

20 oktober 2022
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer