Tevreden klant
Ik heb bijna 2 jaar geleden mijn wenkbrauwen,en eyeliner boven en beneden,en mijn lippen gedaan bij Patisha,en ze heeft het harstikke mooi gedaan. Na twee jaar ziet alles nog steeds mooi uit, maar voor de zekerheid weer touch up na twee jaar van wenkbrauwen,en eyeliner.harstikke mooi en professioneel weer.( Ze is ook heel geduldig) Van mij krijg ze een 10.





