Melting Pleasures Reviews 

45
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order was cancelled due to "warehouse issues" - wasn't offered the opportunity to have my order automatically reinstated once issue was fixed; or just to wait until the issue was resolved. Thought clo... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I stumbled across Melting Pleasures on Instagram, and after having a look through their impressive website, I decided to place an order. I am so glad that I did! The product was of very good quality (... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super quick delivery and dispatched same day I ordered. Had to return something as it was too big - simple returns process and very friendly/ responsive with handling it. No problems with refund. Won'... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bullet didn’t work, I never said I wanted to return it, if you wanted to make it right you could have offered a partial refund, tbh I wouldn't have bought it if I'd have known it was battery powered,... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sex toy-winkel

Geschreven door het bedrijf

Online sex store with the goal to make your sex life so hot you'll be melting Browse our sex toys from Bondage, Anal, Clit and so much more With free delivery on order over £40 and discreet packaging with all orders, you have no excuse not to buy!


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

45 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(45)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order cancelled due to "warehouse issues"

Order was cancelled due to "warehouse issues" - wasn't offered the opportunity to have my order automatically reinstated once issue was fixed; or just to wait until the issue was resolved. Thought closing the website was an odd response to the warehouse problem, instead of just marking things out of stock or coming soon. Refund took forever to arrive. I don't have the patience to manually redo my entire order whenever the website does reopen, so I ordered elsewhere, with much faff. Was looking forward to supporting this company, but a bit put off now.

17 september 2026
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bullet didn’t work

Bullet didn’t work, I never said I wanted to return it, if you wanted to make it right you could have offered a partial refund, tbh I wouldn't have bought it if I'd have known it was battery powered, isn't everything rechargeable these days?

27 juni 2024
Logo Melting Pleasures

Antwoord van Melting Pleasures

UPDATE 11TH AUGUST 2024

Hello,

We have contacted you to resolve this and replace the item.

We sent over instructions with free postage to get the item replaced with instructions to follow on 21st July.

We have still not received the item back but will wait for you to action so we can resolve this for you :)

If you need further support please do not hesitate to reach out to us at hello@meltingpleasures.co.uk

Kind regards,
MP
________

REPLY ON 4TH JULY 2024

Hello,

I am so sorry to hear the bullet you received is not working. Can I please ask if you have reached out to us before to get this rectified for you?

If not don't worry, one of the team will be reaching out to get you a replacement bullet or a full refund.

Again sorry about this experience and we hope to rectify this as soon as possible to make your experience shopping with Melting Pleasure a positive one :)

Kind regards,
MP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not recieved order.

24 februari 2024
Logo Melting Pleasures

Antwoord van Melting Pleasures

Response 06/03/2024

Hello,

I am sorry to hear you have not received your parcel. Unfortunately, this is the first time it has been brought to our attention. If you have contacted us I do apology we have not received your communication.

From the tracking number it looks like it has been delivered, however, we will contact you directly to try and get this resolved for you asap.

Again sorry for this inconvenience and hopefully we can return your lost parcel to you.

MP Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Arrived on time .

Arrived on time .
Good service.

24 februari 2024
Logo Melting Pleasures

Antwoord van Melting Pleasures

So glad you hear you have had a great experience shopping with us. Hope to see you order again from us soon :)

If you need any support in the future please don't hesitate to contact us at hello@meltingpleasures.co.uk

MP Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy customer

Item is of great quality and packaging. After a mix up with the delivery company, received great customer service and help getting a new item sent out which arrived super quick. All in all very happy and would shop with them again.

3 februari 2024
Logo Melting Pleasures

Antwoord van Melting Pleasures

20/02/2024 Update:

SJ has reached out to us and we resolved that this was a fault of Evri and not Melting Pleasures and a replacement product order has been received by SJ.

Thank you, SJ for reaching out to let us know and for giving us the chance to rectify the issue for you. Hope this has restored your faith in shopping with us and we have created a loyal customer in the future.

Thank you
Melting Pleasures Team

_____________________________________________
Response on 15/02/2024

Hi SJ,

Thank you for taking the time to reach out to us. We did send out an email this afternoon in reply to your email. Can you please check your spam or junk folder?

In the email, you stated you contacted Evri, and they claimed the parcel was returned to us. However, when we raised the claim with Evri they stated the parcel had been delivered and there was photo evidence.

As a business, we have fulfilled your order on our side. The issue is with Evri.

Please check your email as we sent a link for you to contact Evri again. Unfortunately, until Evri has acknowledged responsibility for the parcel and is happy to cover the cost on their claim insurance, we cannot send out a replacement one.

We are more than happy to help get make your claim with Evri, as once approved we are more than happy to refund or replace your order.

Thank you,
MP Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad ..

Hahausisjhss

23 januari 2024
Logo Melting Pleasures

Antwoord van Melting Pleasures

Update 25/02/2024

The customer has not reached out so we still do not know why this review was left or what was wrong with the order. As a result, we are unable to rectify the issue.

Please still do reach out to us and we are more than happy to help rectify the issue for you.

Thank you,
Melting Pleasures Team
__________________________________________________________________
Response 05/02/2024

Hello,

Thank you for your review, and so sorry to hear that your experience reflects a review of 1 star.

This is the first time we are aware of your bad experience. Please do reach out to us at hello@meltingpleasures.co.uk letting us know what was wrong with your order or experience and we will definitely investigate and try and rectify any issues.

As a new small business, we really do appreciate all the feedback we receive as we strive to offer the best service on the market.

Again thank you for taking the time to leave a review and sorry it wasn't the experience you was expected.

Melting Pleasures Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product

4 januari 2024
Logo Melting Pleasures

Antwoord van Melting Pleasures

Thank you for taking the time to leave us a review. So glad you found your products to be Excellent and hope you're enjoying them.

If you need any support in the future please do not hesitate to reach out to us.

Thank you,
MP

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

Quick delivery, no issues and the recipient loved the present! Thanks

26 november 2023
Logo Melting Pleasures

Antwoord van Melting Pleasures

Thank you so much for sharing your shopping experience with us. So glad your recipient loved the present :)

If you need any support in the future please do not hesitate to reach out to us.

Thank you,
Melting Pleasures Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great ordering time

Great ordering tine came here very quickly, looks very good the packaging in person

1 december 2023
Logo Melting Pleasures

Antwoord van Melting Pleasures

Thank you so much for your review. Glad you had a positive experience shopping with Melting Pleasures. If you need anything from us please do not hesitate to reach out and contact us.

Thank you again.
MP Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer