Pure oplichterij. Koffie besteld eind Juli 2025 en nog steeds niets ontvangen ondanks 2 mails, waarop geantwoord werd dat ze de zending zo vlug mogelijk zouden sturen met een paar extra's als compe... Toon meer
Memefi
Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Is een gezamenlijke claim mogelijk? Wie heeft er meer gegevens van dit bedrijf? Ze gebruiken een adres in Amsterdam Betaalgegevens uit België
Doe dit niet!!! Pure oplichting… ze blijven je hetzelfde mailtje sturen met excuses voor lange levertijd en beloven je daarboven nog vanalles gratis!!! Niets gratis, vel geld kwijt…dus superdure koffi... Toon meer
Oplichters, Fraudeurs ‼️‼️‼️ Koffie besteld en niks wordt geleverd. Website is offline en ook het mailadres bestaat niet meer inmiddels. Dat zulke mensen zich zelf nog in de spiegel durven aan te... Toon meer
Ook ik wacht tevergeefs op bestelde…
Ook ik wacht tevergeefs op bestelde koffie. Steeds een nieuwe leverdag toegezegd naar tevergeefs. Webshop staat op zwart
Oplichters
Koffie besteld en nooit geleverd gekregen
reageren ook niet op email
bestel er niks zonde van de centen
Koffie besteld nooit wat gekregen ze…
Koffie besteld nooit wat gekregen ze beloven van alles en steeds weer een nieuwe leverings datum zelfs zo dom dat ze zeggen tussen 2 en 3 sept word bezorgd heb nog nooit wat s nachts geleverd gehad.
Oplichters zijn het. Bestel er niets.
Ook ik ben er in getuind
Ook ik ben er in getuind. 1 juli koffie besteld zou tussen 25 en 28 juli worden bezorgt. niet dus
mail gestuurd toen werd het tussen 18 en 19 augustus
niet dus
oplichters geld kwijt en geen koffiebonen
Domme mensen die zo iets doen
Ga ze opzoeken en zal ze vinden het gaan niet om het geld maar heb mijn pleziertje ook al ik tot bij hun geraak
Doe dit niet!!
Doe dit niet!!! Pure oplichting… ze blijven je hetzelfde mailtje sturen met excuses voor lange levertijd en beloven je daarboven nog vanalles gratis!!! Niets gratis, vel geld kwijt…dus superdure koffiebonen!!! Shame on you! Ik hoop dat je stikt in de bonen 🖕
dit meen je toch niet e
dit meen je toch niet e, ik die zo goed uitkijk ben erin getrapt, vind het heel erg dat ze mijn weinige centjes die ik heb zo misbruiken, hoop dat ze er hun mee ziek maken.
Honden zijn het ,mijn zuur verdiende…
Honden zijn het ,mijn zuur verdiende centen,ik dacht koffiebonen lekker goedkoop 120 euro lichter,ben echt zo boos
Oplichting
Oplichting, het was gelukkig maar 80 euro aan koffiebonen maar je krijgt nooit geleverd.
Vandaag online aangifte gedaan op politie.nl
Oplichters
Oplichters
Koffie besteld, nooit gekregen. Ja je krijgt exact hezelfde mailtje op 2 verschillende mailadressen dat ze dit erg vinden en dat je vanalles thuis gestuurd krijgt
Grote oplichters zijn het
Het zijn oplichters.
Het zijn oplichters.
Je krijgt netjes een bevestiging en een inschatting van de levering maar dat gebeurt dus niet.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







