We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great product, id definetley order more. Timeline was reasonable and great prices. The only complaint is one of my shirts has a dicrepancy in the print. Theres a white patch in the art thats clear... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I loved the shirt but many online companies the sizing varies,ie. large can be medium & x large can be large & vice versa so it can be quite confusing.in this case the x large was xx large it didn't f... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Delivery was fast however the medium was very large compared to what a medium should be. We currently have a small in this shirt and was wanting a little extra room. We were disappointed in how much l... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Today is 1 October and I am still waiting for it to arrive. According to USPS tracking it left Queens, NY Sep 15th to West Fargo, ND arriving 25 Sep. From West Fargo it went back east to Indianapolis,... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Strandkledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

MerchGears Store is an online clothing shopping brand. We are located in Room 301, Seabank Building, Lot 7B, Le Hong Phong Street, Ngo Quyen District, Hai Phong City, Viet Nam Our Store At MerchGears Store, you can always find your favorite outfits, whether for women, men, kids, teens, etc. Our products range from Hawaiian Shirts, 3D T-shirt, Sweater, Hoodies,... and many other print-on-demand products. This is not just a place for picking up clothes. MerchGears Store is a great place for everyone who loves unique items which means the customers are free to request for custom shirts. Next time drop by MerchGears Clothing, don’t forget to have a few minutes here to enjoy the fashionable atmosphere. What We Offer We offer great design and high quality control all over printed clothing. We value freedom of expression, whether it’s with your own designs or those made available by our community. Hawaiian Shirts, T-shirts, sweaters, hoodie and a lot more can easily be personalized with images and custom text. Hawaiian Shirts are ideal for any occasion. You can wear them at fancy dress parties or for a vacation. You can also use them as a daily wear fashion and add a refreshing touch to your everyday look. If you want something happening yet inexpensive to upgrade your style, a unique Hawaiian shirt perfectly serves the purpose. From attractive styles of daily look to colorful vacation wear, we have an exciting range of special patterns to help you rejuvenate your appearance. Our Goal We carefully select and sell products that have been highly requested by our customers in order to ensure that we always carry popular items as well as what the customer wants both locally and internationally. About product quality, we always work hard to make sure every customer gets the look that they mostly want with a reasonable price. We understand what MerchGears Store takes to make your shopping experience a joy; that's why we do everything we can to make sure you get not only reasonable prices, but the good service too. Get ready to explore the MerchGears Clothing Store and pick up your most wanted items! We are pleased and looking forward to working with you! MerchGears.com belongs to BCGROUP. Email us: support@merchgears.com Call us: 0084382377473 Room 301, Seabank Building, Lot 7B, Le Hong Phong Street, Ngo Quyen District, Hai Phong City, Viet Nam


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

221 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Xmas gift for friend

Xmas gift for friend. sizes run small. did not fit. he is regifting it to me. He normally wears X Large. I wear between med and large. He says will fit me for sure.
Fast shipping . Quality product ..... He liked shirt so much he bought 3 in XXL. Just be advised, order larger size

2 januari 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ITS HORRIBLE! DOESNT RESEMBLE THE PICTURE AT ALL

I have already sent you a letter requesting a full refund because the item was so cheap looking. I spent 22 years in the US Navy and this ornament was to commemorate those years. ITS HORRIBLE.
The best thing you could do for me is to sent me a pre-paid return label and let me send the item back to you because I dont want it! It's just terrible! It doesn't even look like the one that you have on display.
Craig Danielson

25 december 2023
Logo MerchGears

Antwoord van MerchGears

Dear Mr. Craig Danielson,

First of all, I would like to apologize for the inconvenience and disappointment you have experienced with our product. We understand that this item was meant to be a special commemoration of your 22 years of service in the U.S. Navy.

However, as stated in the product description, this ornament is made of plastic, not steel. We regret that we have disappointed you, but based on the information that was clearly provided, we are unable to process a refund in this case.

We strive to provide quality and reliable products to our customers, and your feedback is very important to us. To improve our customer experience in the future, we will review our product presentation and descriptions.

Once again, we apologize for this inconvenience. If you have any further questions or feedback, please do not hesitate to contact us.
Linda

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very Nice flag. Delivered as expected.

The flag I ordered is very nice. Good quality and the clarity and colors are just as expected. I would like to see 4 grommets instead of two so that the flag can be hung horizontally. I think I will add the two grommets myself. Love the flag.

1 december 2023
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have not received my order yet

I have not received my order yet. No updates, shipping progress or any time frame as to when I receive my order.

4 december 2023
Logo MerchGears

Antwoord van MerchGears

Dear Debbie Wheeler,

Thank you for reaching out to us regarding your recent order.

We have conducted a thorough review of your order's delivery status and would like to confirm that it has indeed been delivered. According to our records, your package was successfully delivered and placed in or at the mailbox at your provided address in NEW PALESTINE, IN 46163.

To ensure the safety and receipt of your order, we recommend checking your mailbox or any secure areas where mail deliveries are typically placed at your residence. Sometimes, packages can be left in less visible spots by the delivery personnel for safety.

If you have already checked these locations and still cannot locate your package, please let us know. We are committed to resolving this issue promptly and will take the necessary steps to assist you further.

Your satisfaction is extremely important to us, and we apologize for any inconvenience this situation may have caused. We appreciate your patience and understanding as we work to ensure a satisfactory resolution.

Thank you for choosing our services. We look forward to your response and are here to assist with any further concerns or questions you might have.

Best regards,

Linda

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Nice Print, Caution: Sizing

The print is nice, however I followed the sizing and was under the measurements for Large but it’s very tight which was a little disappointing.

25 november 2023
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ordered but not received yet

Well, I placed the order a while ago and still waiting for it so not sure what review I can provide at this point... ordering was easy.

25 november 2023
Logo MerchGears

Antwoord van MerchGears

Dear Raymond Good,

I understand that you placed your order but have not yet received it. We have checked the shipping status and can confirm that your order was delivered and placed in or at the mailbox at 11:33 am on December 6, 2023, in DOBBS FERRY, NY 10522. If you haven't found the package yet, we recommend checking your mailbox and around your residence. If it still cannot be located, please contact us so we can assist you further.

Many thanks,

Rachel

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It says that item has been delivered…

Cool shirt. My husband will love it.

9 november 2023
Logo MerchGears

Antwoord van MerchGears

Dear Tammy,

Thank you for reaching out to us regarding the status of your order.

I understand that the tracking information indicates that your item has been delivered, but you have not received it. I apologize for any confusion this may have caused. After reviewing our records, I can confirm that your package is still in transit.

Please note that it typically takes 2-4 business days for us to process orders and an additional 10-12 business days for shipping. Rest assured, we are committed to ensuring that your order reaches you as soon as possible.

In the meantime, if the tracking status changes or if you receive the package, please let us know. If the package does not arrive by the expected delivery date, please contact us again so we can assist further.

Thank you for your patience and understanding. We appreciate your business and are here to help with any other questions or concerns you may have.

Best regards,
Linda

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The sweat shirt was very poor quality…

The sweat shirt was very poor quality and thin materials. The advertisement looked much much better. If it was Amazon I would have returned it.

7 november 2023
Logo MerchGears

Antwoord van MerchGears

Thank you for taking the time to provide your feedback. We're truly sorry to hear that the sweatshirt did not meet your expectations in terms of quality and material. We strive to accurately represent our products in our advertisements, and we regret any discrepancy you've experienced. While we may not have the same return policy as Amazon, we value customer satisfaction highly. Please reach out to our customer service team with your order details, and we'll work with you to find a satisfactory resolution. Your feedback is crucial for us to improve our products and services, and we appreciate your honesty.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice!

Very nice Hawaiian shirt.

2 november 2023
Logo MerchGears

Antwoord van MerchGears

Dear Russell Sanford,

Thank you for reaching out to us regarding the status of your order.

We understand how important it is for you to receive your items on time, and we sincerely apologize for any inconvenience caused by the wait. I would like to assure you that your order has been processed and is currently in transit.

Please note that our production time typically requires 2-4 business days, with a shipping duration of 10-12 business days, excluding Saturdays and Sundays. Rest assured, we are working diligently to ensure that your order arrives as soon as possible.

We appreciate your patience and understanding in this matter. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us. We are here to assist you every step of the way.

Thank you for choosing us, and we look forward to serving you again in the future.

Warm regards,

Linda

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My item has not even been shipped and…

My item has not even been shipped and no one replies to the emails.

27 oktober 2023
Logo MerchGears

Antwoord van MerchGears

Dear Kelly Mason,

I hope this email finds you well. I am writing to provide an update regarding the delivery of your recent order.

We are pleased to inform you that your order was successfully delivered. According to our shipping records, the package was delivered and placed in or at the mailbox at your specified address in Albany, NY 12203. This delivery occurred at 2:07 pm on November 4, 2023.

To ensure the safety and proper receipt of your package, we recommend checking your mailbox or any secure delivery locations at your residence. Sometimes, delivery personnel may place packages in less visible or alternative spots for safekeeping.

If you have already checked these areas and are unable to locate your package, please do not hesitate to contact us. We are here to assist you and will take the necessary steps to address your concerns.

Your satisfaction is our top priority, and we apologize for any inconvenience this situation may have caused. We appreciate your understanding and patience as we work to ensure that you receive your order promptly and securely.

Thank you for choosing our services. If you have any further questions or need assistance with anything else, please feel free to reach out.

Best regards,

Kelly Mason

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The quality of the shirts is poor

The quality of the shirts is poor. I had not heard any shipping information about the shirts I ordered, so I contacted the company. It took a week for someone to respond to my email.

17 oktober 2023
Logo MerchGears

Antwoord van MerchGears

Dear Laura Alden,

We're deeply sorry to hear about your recent experience with our shirts and the delay in our response to your email. This is not the level of service we aim to provide, and we sincerely apologize for any inconvenience you've faced.

We appreciate your feedback, as it helps us identify areas for improvement. Our team is committed to addressing these issues promptly and working on enhancing the quality of our products and customer service.

If you have any specific concerns about the shirts you received, please feel free to reach out to our customer support team, and we will do our best to make it right for you.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future. Your satisfaction is our priority.
Best regards,

Linda
MERCHGEARS
Customer Service Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer