Slechte service, bestelling nooit ontvangen
Hier eiwitgel en stroop besteld. Duurde een paar dagen toen kreeg ik een tikkie toegestuurd, omdat er blijkbaar te weinig betaald was voor de verzending. Toen duurde het weer een paar dagen voordat het verzonden werd. Vervolgens raakte het pakket zoek bij PostNL. Na een aantal keer contact opgenomen te hebben lijkt het op niks uit te draaien en kan ik fluiten naar mijn bestelling. Email adres info(at)mierwinkel.nl werkt ook niet meer. Ik raad het dus af om hier iets te bestellen.

