onbetrouwbare site. Ai gestuurd bedrijf
Op 27 april een bestelling geplaatst, tot op heden niet ontvangen. na 2 weken via de website een annulering aangevraagd. tot opheden geen reactie. vandaag nogmaals gevraagd via de mail wanneer ik mijn refund krijg. krijg ik een geautomatiseerd bericht terug dat ze het vervelende vinden en serieus nemen de vervoerder hebben gecontacteerd. Dat degene die mijn mail beantwoord net pas hier werkt. maakt niet uit wat ik ze mail. krijg exact de zelfde mailrespons terug. Kan wel fluiten naar me centen

