Je krijgt helemaal niks!!
Je krijgt helemaal niks!!! Ze belazeren je!!
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Je krijgt helemaal niks!!! Ze belazeren je!!
Ziet er professioneel uit. Echter alleen bij de FAQ blijkt dat ze een tussenpersoon zijn die makkelijk €40,35 ophalen en niets leveren.
Mail gestuurd met verzoek om herroeping. Dat kan niet want ze hebben de actie al doorgezet naar Justis. Echter geen enkele reactie ontvangen van Justis.
Dit malafide bedrijf belazerd iedereen! Je denkt een v.o.g aan te vragen, wat ook zo op de site wordt aangegeven. In werkelijkheid betaal je € 40.35 voor helemaal niks. Een V.O.G aanvraag kost € 33.85. Het " voorwerk" waar hun het over hebben is gewoon gratis! Laat je niet belazeren door deze onzin! Helaas ben ik er ingetrapt en gemaild of ze telefonisch contact op willen nemen hierover gebeurd uiteraard niet..ze corresponderen alleen via mail. Dit zijn oplichters! NIET GEBRUIKEN!
Zeer mooi opgestelde website maar toch bleek een grote oplichting bedrijf. In Nederland geld een beleid, mocht ik uw dienst niet willen hebben, geld terug. Deze is niet van toepassing voor Mijnvogaanvragen. Wegens algemene voorwaarden rommel deze bedrijf met rand op illegale activiteiten. Ik ga toch proberen aangifte bij de Politie doen wegens misbruik van Justis diensten. Ik hoop dat niemand gaat dienst van deze malafiede bedrijf gebruiken. Je bent gewaarschuuwd, niets via Mijnvogaanvragen doen!!!!
Zag er betrouwbaar uit en dom dat ik het niet eerst gecheckt heb! Politie gebeld, pas als er geen VOG is binnengekomen of een link naar Justis kun je aangifte doen helaas.
Trap er niet in!
Wat gemeen een meisje van 15 geld aftrogelen voor een VOG voor stage. Hoe diep kun je zinken. Geld weg en geen VOG. Kan nog niet beginnen met stage omdat ze wachte op haar VOG die nooit is gekomen want er zijn ineens technische storingen
Trap er niet in
Te duur
Krijg geen geld terug
Valse voorlichting
De website verscheen bovenaan in de Google-rankings en zag er betrouwbaar uit. Trap er niet in, ze zijn veel te duur!
Kassa heeft al eerder een programma gewijd aan deze zakkenvullers. Toen heette hun website Mijnverklaring.nl De uitzending is op youtube na te zien.
Lijkt pure oplichting. Na drie weken nog niets ontvangen. Lees net dat ze alleen voor hun “dienstverlening” 40 euro vragen en dat je daarna alsnog Justis moet betalen. Trap er niet in en ga rechtstreeks naar Justis
Ik heb hier met mijn domme kop een vog aangevraagd zonder echt te kijken waar ik zat. Pas na betaling goed gekeken. Dom dom dom. Gelijk een email er achter aan gestuurd met de vraag om de aanvraag stop te zetten en een dag later nogmaals maar helaas natuurlijk totaal geen antwoord. Geld foetsjie en geen VOG verklaring. Mensen kijk aub goed wat U invult.
Ik ben zo dom dat ik niet eerst hier heb gekeken. Ik klikte erop omdat het de eerste die bovenaan kwam waardoor ik niet dacht dat het nep zou zijn. Nou daar gaat me 40 euro terwijl ik al niet veel in me zakken heb. Stuur ik ze een mail zeggen ze dat de aanvraag al verwerkt is en dat ze mijn geld niet kunnen terugstorten. Wat een rotzooi zeg. Mensen pas op want tegenwoordig lijkt alles zo proffesioneel en nep dat je er makkelijk intrapt. Heel boos op mezelf
Zwaar genaaid. Bovenaan bij Google, een fancy website en vervolgens voor je het weet 40 euro betalen voor een dienst die je helemaal niet nodig blijkt te hebben. Wat een ontzettende farce. Telefonisch niet bereikbaar en het is maar de vraag of ze mijn herroepingsrecht honoreren, terwijl ik 4 minuten na mijn betaling door had dat ik niet bij Dienst Justis zat, maar bij een stelletje charlatans. Dit zou echt verboden moeten worden! Stom stom stom dat ik er in getrapt ben.
Via de telefoon zijn ze niet bereikbaar, en reageren onprofessioneel op emails zoals antwoorden als: 'doen we toch' 'we reageren toch' dit zonder aanhef of afsluiting met naam.
Als je na hun eigen toezegging recht hebt op geld teruggave, dan reageren zij nergens meer op, en vergeten even dat zij zich zelf niet aan hun eigen algemene voorwaarden houden.
Ik geef het liefst geen enkele ster, maar een bliksemschicht, of dikke donderwolk. Deze gasten hebben het leuk voor mekaar, geld opdoeken zonder iets te doen. Ik probeerde de aanvraag na het eerste bedrag ongedaan te maken, maar kreeg geen contact met ze. Telefonisch zijn ze zowieso niet te bereiken,( daar is over nagedacht), en per mail reageren ze pas later, als het herroepingsrecht niet meer geldt. Super slim!
Ik hoop dat het geweten nog niet helemaal verstompt is, en dat ze toch hun leven gaan beteren. Met iets goeds en waardigs.
Zonder mensen op te lichten. Zó jammer dit, ook boos op mezelf. Maar dacht dat het goed zat, vanwege de naam, alles zag er prof uit. Goed om google eerst te raadplegen, en GOED te lezen. Teveel woorden aan vuil gemaakt,en wél een lesje geleerd. Dat wel. Trap er niet in mensen!
VOG proberen te annuleren en geld terug gevraagd krijg je vervolgens nooit meer een reactie. Terwijl ik 2 mails binnen 24 uur heb verzonden. Vindt dit gewoon onbeschoft
Echt oplichterij!!! Precies zoals hieronder staat beschreven. Maar kan je het nog terugdraaien????
Wat een misleiding! Zo’n €40 betaald voor helemaal niets! Het staat zo misleidend op de website beschreven, dat je denkt dat je al betaald hebt voor je VOG. Helaas blijkt dat dus niet het geval. Je krijgt een link naar justis met je aanvraag en dan kun je nogmaals €33 betalen. Je kunt ze ook niet telefonisch. bereiken. Wat een misleiding en oplichting. Ik wil m’n geld terug en ga serieuze stappen ondernemen.
Totaal betaal je hier 73 euro voor een VOG aanvraag. Belachelijk bedrag, dat dit kan en mag in Nederland. 40 euro vragen voor het klaarzetten van een digitale VOG aanvraag, terwijl dit voor de werkgever 10 minuten tijd kost (en voor hun dus ook).
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.