Oplichter of late levering?!
Ik heb ook meerdere mondkapjes besteld, die op voorraad waren, bij deze Mondkapjesshop en meer dan een week geleden en tot op heden nog niks ontvangen. ook berichtje gestuurd en niks terug gehoord. Vanmorgen 9-3-2020 was deze site ineens uit de lucht. Kreeg eerder netjes een factuur dat ik 50,00 had betaalde en alles leek legitiem. Het lijkt erop dat we hier met oplichters te maken hebben die een slaatje willen slaan uit zieke en ongeruste mensen. Mocht dit niet zo zijn zou ik zeggen, stuur het spul op, en ik zal mijn review herzien. P.s. Harry,(vorige review) zet dit adres even op internet zodat iedereen weet wat voor mensen dit zijn.







