Onvriendelijke tandartspraktijk
Ik koos deze tandartspraktijk omdat nog geen slechte review was geplaatst. Echter na ons eerste bezoek, bleek dat zij totaal niet vriendelijk zijn en werd ik door de assistenten van de tandarts slecht behandeld. Zij laten jou totaal niet uitpraten als je iets aan het uitleggen bent of je beklag doet, noch luisteren zij wat er gezegd wordt. Ik werd letterlijk als een klein kind behandeld. Tevens als men een verzoek en een klacht indiend bij de tandarts, wordt er niet eens op gereageerd noch wordt er excuses aangeboden voor hun handelingen. Ook wou de tandarts de gemaakte foto's niet toesturen, totdat zijn factuur betaald was. Terwijl wij de foto's nodig hadden om bij een andere tandarts het probleem te laten verhelpen. Deze tandarts koos ervoor om ons bewust op dubbele kosten te jagen, omdat wij ons onvrede toonden. Ik kan dit alles bewijzen met opnames en verstuurde klacht mail en als u niet hetzelfde wilt meemaken, zou ik u aanraden om geen gebruik van deze tandartspraktijk te maken.








