We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Superb service!! Within 10 minutes of arriving I had been booked in and readied for an open MRI to my right knee. I received a warm welcome and professional care throughout. As I opted for the Silver... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As I have used this service prior and knew it was excellent i booked an mri for a brain scanI was concerned about my memory, went on Saturday 2nd ,I got there early ,the staff were amazing, they trie... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Very unimpressed when I arrived promptly at 07.50 on Friday 3rd October at Leigh on Sea. Staff were unprepared and not even present on time for my appointment The person's English was poor which wa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please avoid - I paid £350 which clearly said that you will receive 2 scan reports in 2working days. I received 1st report after 2days and report was like 10year old wrote it - no sizes of lesion... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. MRI-centrum
  2. Lokale medische diensten
  3. Centrum voor diagnostische beeldvorming
  4. Particulier ziekenhuis
  5. Röntgenlaboratorium

Geschreven door het bedrijf

We offer private MRI scans in the UK from just £199 that you can book online with no referral needed. Our MRI services are safe, versatile and help detect a wide range of health issues by producing detailed images of tissues, organs and bones using magnetic fields and radio waves. We also offer fast, safe and competitively priced MRI services in London and Essex.


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

72 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 71% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is an unprofessional firm and a…

This is an unprofessional firm and a massive avoid at all costs - this is a charlatan company - read more reviews and save your money from this company as there will be no recourse for you once you pay these scammers. Also, do some research into this company and you'll see their own professional body deems this company's services as not currently meeting the appropriate standards.

They sent me an email confirming my refund would be sent to my account within a few days. - 2 weeks later nothing and no return calls or reply to emails.

16 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo MRI Plus

Antwoord van MRI Plus

Dear Raymond,

We are very sorry to read your comments and the strength of feeling expressed in your review.

We categorically refute any suggestion that we are operating outside of appropriate professional standards. We are regulated and required to meet strict clinical and operational guidelines. However, we recognise that your experience — particularly regarding your refund — has clearly fallen short of expectations.

If you were advised that your refund would be processed within a few days, it should not still be outstanding two weeks later. We sincerely apologise for the delay and for the lack of communication you describe. That is not acceptable and does not reflect the service we aim to provide.

We would like to urgently investigate the status of your refund and resolve this matter without any further delay. Please contact us directly at prerana.ramteke@chartwellprivatehospital.co.uk
with your booking details so we can look into this as a priority.

Kind regards,
MRI Plus

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly Recommended - money well spent

Booked an MRI scan online at the Collindale clinic, next day appointments were available.

Staff at the clinic were friendly and informative, the scan itself was on the lumbar spinal region. The technician patiently explained everything to me beforehand, and the test itself lasted around 15-20 minutes, no where near as loud as I was expecting based on research I'd done. Before I left the clinic I received a DVD with all images.

Two days later I was emailed the radiographer's report. I highly recommend MRI Plus, for me it was money well spent, it allowed me understand the reasons for my lower back discomfort and think about the exercises I should/shouldn't be doing.

Thank you to everyone at MRI Plus.

28 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Poor quality of the scan

Booking and everything around it went smooth without any issues. They even send me a report from two radiologists within 24 hours. The problem was, that quality of images was poor hence the both radiologists mentioned in theirs reports that they can not be sure with proper diagnosis of my knee. £350 and over the hour drive to London was good for nothing. At the end I had to pay another £350 to another company.

17 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo MRI Plus

Antwoord van MRI Plus

Dear Dušan,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you were disappointed with the outcome of your scan.

While we are pleased that your booking process and the speed of reporting met expectations, we understand how frustrating it must have been to be advised that the image quality limited diagnostic certainty — particularly after travelling a significant distance and incurring additional expense elsewhere.

Image quality can occasionally be affected by a number of technical or patient-related factors, and when there is any limitation, our radiologists are obliged to state this clearly in the report. However, we fully appreciate the inconvenience this has caused you.

We would welcome the opportunity to review your case, including the images and reporting, to understand what occurred and whether any further clarification can be provided.

Please contact us directly at prerana.ramteke@chartwellprivatehospital.co.uk
with your details so we can investigate this matter further.

Kind regards,
MRI Plus

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleading information on there website.

Had a five part scan at the leigh on sea branch, in January 2023, Paid also for the platinum package which included a cd images and a specialist radiology report, Never received them phoned them emailed them several times, still not received them, this is why i booked the scans through them because of the specialist report & CD, would not recommended them, The specialist report cost me a additional £200.00p, then the bronze package,you go there at your own risk.

12 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo MRI Plus

Antwoord van MRI Plus

Dear Jack,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to read that you feel you did not receive the services included in the package you paid for.

If your platinum package included a specialist radiology report and CD of images, these should have been provided, and it is concerning to hear that despite contacting us several times, you feel this has not been resolved. That is not the level of service we aim to deliver.

We would very much like to review your booking from January 2023, including what was included in your package and what was issued, so we can establish exactly what has happened and address this properly.

Please contact us directly at prerana.ramteke@chartwellprivatehospital.co.uk
with your full details so we can investigate this matter thoroughly and work towards a resolution.

Kind regards,
MRI Plus

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed with MRI plus

Very disappointed with MRI plus! I cancelled my appointment with 48hours notice. I have not received my refund and MRI plus customer service do not return my calls. If you don not want to waste your money and time spent chasing it, do not book with MRI plus.

24 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo MRI Plus

Antwoord van MRI Plus

Dear Agni,

Thank you for your feedback. We are very sorry to hear that you have not yet received your refund and that you feel your calls have not been returned.

If you cancelled with 48 hours’ notice, your case should be reviewed in line with our cancellation policy, and any agreed refund should be processed within a reasonable timeframe. We understand how frustrating it must be to have to chase this.

We would like to urgently investigate the status of your refund and ensure this matter is resolved without further delay.

Please contact us directly at prerana.ramteke@chartwellprivatehospital.co.uk
with your booking details so we can look into this as a priority.

Kind regards,
MRI Plus

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Image quality very poor

Image quality very poor, unfortunately the one I have received are not very useful.

30 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo MRI Plus

Antwoord van MRI Plus

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you feel the image quality was poor and that the scans were not useful to you.

We take concerns about image quality very seriously, as diagnostic clarity is extremely important. Image quality can sometimes be affected by technical or patient-related factors, but if you feel the scans were not adequate, we would very much like the opportunity to review them.

Please contact us directly at prerana.ramteke@chartwellprivatehospital.co.uk
with your appointment details so we can investigate this properly and respond to you accordingly.

Kind regards,
MRI Plus

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Not the best MRI images

Not the best images compared to previous MRIs.
Very pixelated.
See my google review for images comparison.
This was only a year check up for me, so not crucial to have hd images, however, if your consultant needs a clear view, my personal advice is to pay a bit more and get better images.
Cheaper than other places, hence the 2 stars.

27 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo MRI Plus

Antwoord van MRI Plus

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you felt the image quality did not compare favourably with your previous MRIs.

Image appearance can vary between providers due to differences in scanner type, imaging protocols, and the clinical purpose of the scan. However, all of our scans are performed in line with regulatory standards and are reviewed by qualified radiologists to ensure they are diagnostically appropriate.

We understand that for some patients, particularly where highly detailed imaging is required, image clarity is extremely important. If you would like us to review your images or discuss your concerns in more detail, we would welcome the opportunity to do so.

Please feel free to contact us directly at prerana.ramteke@chartwellprivatehospital.co.uk
with your appointment details.

Kind regards,
MRI Plus

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer