Mr Tee Removals service Ltd Reviews 33

TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I just had the best experience with Mr Tee Removal service LTD. I moved from 2nd floor Apartment without a lift including an upright piano. I am amazed how 2 people moved an upright piano through tigh... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent professional reliable friendly team Mr Tee and his team are great An extremely hard working group of workers who always had a smile on their faces and were always friendly and professi... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely brilliant company. I used this company few times. From online quote through customer services to the guys who did packing service and the moving. Friendly and helpful. I would highly recomm... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

EDIT: please go and see my google review where I have put screenshots of my ‘rude’ messages to him after our telephone conversation (messages which were completely ignored) Horrible experience,... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Verhuizing en opslag

Geschreven door het bedrijf

Mr Tee Removals is a Removal company in Portsmouth, Hampshire but works across the UK. We thrive on offering the best possible service to all our customers at reasonable prices. Our services are available to both businesses and individuals. We are specialist in House Removals, Man and van service, Rubbish clearance, Dismantling and reassembling service. We carry out a diverse range of removal services, from store collections and deliveries to full house and office moves. We are removal company in portsmouth.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

33 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Where to start?

Where to start? Professional, courteous, exceptional value for money. I have a very heavy garden ornament and tons of heavy tools and equipment. Which were coming with us. No problem for Mr T and his boys (lovely polite helpful guys). The day of the move they had my whole house and garage loaded by 10am! They then travelled for 4 hours and unloaded all my tools and ornament, before I had even got there. They took great care with all our furniture and belongings.
Mr T and his family are old school professionals and gentlemen. Mr T the Lion tamer😉.

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service

I had an excellent experience with Mr Tee Removal. The team was very professional, efficient, and extremely helpful throughout the entire process. They handled everything with care and made the move smooth and stress-free. I would definitely recommend Mr Tee Removal to anyone in need of reliable and friendly removal services. Thank you once again for your outstanding service!

17 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently had the pleasure of using Mr…

I recently had the pleasure of using Mr Tee Removals to move house, and I couldn’t be happier with the experience. From start to finish, the team was professional, efficient, and incredibly friendly. They handled everything with care and made what could have been a stressful day so much easier.

Mr Tee and his team went above and beyond to ensure that all my belongings were packed, transported, and delivered safely. Their attention to detail and dedication to customer satisfaction is truly commendable. Nothing was too much trouble, and they worked tirelessly to make sure everything was exactly where I wanted it in my new home.

If you're looking for a reliable, trustworthy, and hardworking removal company, I highly recommend Mr Tee Removals. They made my moving day smooth and hassle-free, and I wouldn’t hesitate to use their services again.

Thank you so much, Mr Tee and team – you’re the best!

26 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend this company

Very happy with the service we received from Mr. Tee and his team.
Really friendly, calming manner on first meeting, assessing our belongings and the job in hand.
Arrived on time, and were straight to work, Mr Tee dissembled a large double wardrobe, and cabin bed and reassembled at new home.
The team worked tirelessly, moving our belongings with care and consideration. The move was from a second floor flat with no lift, to our new home. Mr.Tee, Anthony and Abi were a huge help for our move and we highly recommend them.
They have been a big part of our new journey. Thankyou Mr Tee and team 👍🏽

8 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professionally piano Removal and best experience

I just had the best experience with Mr Tee Removal service LTD. I moved from 2nd floor Apartment without a lift including an upright piano. I am amazed how 2 people moved an upright piano through tight stairs case. Extremely professional explaining every detail.Moving homes is one of the most stressful things people do in their lives, the two team made it seems so easy. I would highly recommend Mr Tee to everyone I know that is moving home especially Piano Removal.

12 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely Unprofessional Services

On their website, the company claims to specialize in piano removal, but my experience suggests otherwise.

Firstly, when the two removal workers arrived, they seemed surprised to find an upright piano. The company sent only two men for this task, without any proper tools or equipment to assist with moving a heavy piano. This was clearly insufficient. As a customer, I even had to step in and help lift the piano because it was evident the two workers could not handle it alone.

Additionally, I had requested in the quote that an IKEA children’s single bed be dismantled and reassembled. However, the workers appeared unaware of this requirement and proceeded without even bringing an electric screwdriver, making the process unnecessarily difficult. This lack of preparation was highly unprofessional.

Most disappointingly, during the move, the workers not only damaged the piano’s exterior but also caused part of my newly built door frame to fall off while bringing the piano inside the property.

Overall, my experience with this company was extremely poor. I would strongly advise against using their services.

10 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I read all the overview on here

I read all the overview on here, I only share my experience. Mr Tee and his team were polite, courteous and respectful on top of which they were incredibly helpful. Doing a short notice move for us at a competitive price working from early in the morning until late in the night to get the job done They literally did not stop all day even when we gave them cups of tea they were drinking them on the work wagon.

Moving house is a very stressful time, but Mr Tee and his team took all of the stress out making our lives easier, I would have no hesitation in recommending him for a move

12 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely brilliant company

Absolutely brilliant company. I used this company few times. From online quote through customer services to the guys who did packing service and the moving. Friendly and helpful. I would highly recommend Mr Tee removals. The team turned up the day before and packed everything and moved everything next day. All items placed in correct rooms. Will definitely use again.

10 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The delivery driver employed by the…

The delivery driver employed by the company was kind, gregarious and helpful. Mr Temiety(the owner of the company) on the other hand was rude, abrupt, curt and unsympathetic. He threatened to abandon the contents of my house outside a storage unit as they were taking too long at reception to help open the storage unit. He was slow to respond and did not provide reassurance or clarity via email or phone to notify me on whether my stuff had been delivered to the location or not. He did absolutely nothing to make the process less difficult. The impression I got is that he wishes to charge a premium and do the bare minimum, even if his customers are left disadvantaged. Mr Temiety did his utmost to make the whole process more exacting, stressful and anxiety inducing then need be and charged an exorbitant price for it. I would not use this company, moving house is stressful enough. You need a company you can trust and with Mr Temiety at the helm, you will not get that.

29 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Mr Tee Removals service Ltd

Antwoord van Mr Tee Removals service Ltd

Thank you for your feedback. I am glad to hear we are able to carry out an excelent service. I apologise you were unable to reach Temiety on the phone because he was at the hospistal during the day of your house move.
Like I explained to you on the phone I was unable to reach the driver. Unfortunately our driver waited around for hours and we did not charge you extra for waiting time which clearly stated on our terms and conditions. Our price was very reasonable we charged you for a man and a van service from Portsmouth to Birmingham for £400 for 12cubic metre of houseold items. Its you sole responsibility to make adequate plans at the collection address and delivery address. Unfortunately, we can't be blame for lack of organisation from your end.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top notch removal service

Mr Tee and his team delivered a top notch service during my house move. They were prompt and are selfless in their service. They dismantled and assembled my furnitures with care. Will surely recommend your services!

7 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Mr Tee Removals service Ltd

Antwoord van Mr Tee Removals service Ltd

Thank you for your feedback. Your positive feedback made our day! We are delighted to hear that you found our service to be excellent and timely. It is always our goal to provide quality assistance, whether it be furniture removal or assembly. Your recommendation means a lot to us. Thank you for choosing Mr. Tee Removals!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible experience

EDIT: please go and see my google review where I have put screenshots of my ‘rude’ messages to him after our telephone conversation (messages which were completely ignored)

Horrible experience, they damaged my £1000 rotating dining table. He asked for his money and said he would come and fix the table the next day - I rang him the next day and he said ‘I will not be fixing or replacing your table, how do I know it wasn’t broken before’ - he knows full well it wasn’t broken before as he is the one who dismantled it, I have a picture of it from the day before where I took a picture of my daughter and she happened to be sitting at the dining table. He was horrible and abusive to me over the phone - do not use this company as they are not trustworthy at all. I’ll be taking legal action.

27 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Mr Tee Removals service Ltd

Antwoord van Mr Tee Removals service Ltd

We acknowledge your feedback regarding your experience with our services. We take pride in delivering exceptional service and handling all reports of damage with utmost seriousness. However, in this instance, we were unable to assist you further for the following reasons:

1. There was no evidence of any damage reported.
2. Our team members were subjected to rude behaviour from your end.
3. Unsubstantiated threatening remarks were directed towards our team.

Filing a false claim goes against our values of integrity and honesty. We stand by the quality of service we provided and regret any inconvenience caused by our inability to offer further assistance. Your concerns have been duly noted. Thank you for bringing this matter to our attention.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Did not even turn up to survey the job

Did not even turn up to survey the job. This, after agreeing a day on two occasions. Very poor!

22 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Mr Tee Removals service Ltd

Antwoord van Mr Tee Removals service Ltd

Hello, unfortunately as we explained to you over the phone we are fully booked which was explained to your partner on the phone.. We are sorry we can't assists you on this occasion further because we are fully booked.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

professional, supportive, nothing too much trouble

I have just helped a friend with her move. She engaged Mr Tee for the move, house clearance and end of tenancy clean. They were fantastic! The whole team were very professional and caring. Nothing was too much trouble and they made what could have been a very stressful day go without a hitch. Highly recommended

3 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service, I have used Mr Tee removals a few times now and would have no qualms using them again, friendly and polite and very very helpful.

8 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

Great communications. Arrived on time - worked hard and were quick and efficient and even got my daughter out of the bathroom when the door became locked. Very happy with price charged too. Would recommend.

13 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst Experience Ever!!!!

Hello its me again! Still the same thing. Last night i was at the window and saw the mr tee truck and his car and swapped it around so he has he spot and whenever he changes it he brings the other mr tee truck and puts it there.

20 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Mr Tee Removals service Ltd

Antwoord van Mr Tee Removals service Ltd

Hello Mr Henok, Thank you for your feedback. By the way you did not use Mr Tee service. no reason for you to make up lies. The truck is parked on the road side like every other vans and cars on the same road. Please stop hating us Mr Hanok.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic

Fantastic, quick, easy, stress free, value for money. I highly recommend Mr Tee. I was a lone female moving and they could not have made it any easier for me. Thank you, Laura at Cosham

26 augustus 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer