totaal ONBETROUWBAAR bedrijf.
VRESELIJK bedrijf.
Na prachtige toezeggingen en snel overleg over het aanleggen van een nieuwe boiler en NA EEN AANBETALING VAN 800 EURO kwam er een medewerking met de verkeerde spullen. Daarna nooit meer verschenen. Geld ben ik dus kwijt. :-(
Reageren niet op emails, SMS. Aan de telefoon: 'ja het ligt nu bij de administratie' en verder NIETS. Zelfs op een incassobureau reageren ze NIET. OPPASSEN! ONBETROUWBAAR.







