Rigtig god kundeservice. Talte i tlf med dem onsdag, fik af vide jeg skulle bestille inden torsdag for at få dem med til butikken på Gasværksvej med afhentning mandag. En af bibs sutterne jeg havde be... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Jeg er dybt imponeret over at prisen for et smykkeskrin INKLUSIV gravering kun er 278kr ink fragt, jeg bestilte søndag aften, det blev afsendt mandag omkring middag, og jeg havde det tirsdag👏 Jeg g... Toon meer
Kontaktede firmaet pr. email i søndags da jeg ville have noget afklaret mht gravering inden bestilling. Fik svar i løbet af en time, sendte min bestilling søndag eftermiddag, modtog mandag besked om a... Toon meer
Bestilte 6 sutter og 5 julekugler med navn. De var færdige allerede dagen efter. Der var en enkelt farve af sutterne, de ikke havde, og så blev jeg ringet op og tilbudt alternativer mv. Super g... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Rigtig god kundeservice
Rigtig god kundeservice. Talte i tlf med dem onsdag, fik af vide jeg skulle bestille inden torsdag for at få dem med til butikken på Gasværksvej med afhentning mandag. En af bibs sutterne jeg havde bestilt var ikke på lager før om en månedstid. Fik en sms besked om jeg ville vælge en anden eller droppe den fra ordren, inden gravering af navn begyndte. Dernæst snestorm over Danmark hvorfor GLS ikke afhentede pakker, men mandag får jeg så sms på sutterne er afleveret i min postkasse på min hjemmeadresse uden yderligere omkostninger. Fornemt og sutterne er flot graveret.
Bestilte nogle trommer med navn på
Bestilte nogle trommer med navn på - super fine og god service
Hurtige og god kvalitet!
Bestilte 6 sutter og 5 julekugler med navn.
De var færdige allerede dagen efter.
Der var en enkelt farve af sutterne, de ikke havde, og så blev jeg ringet op og tilbudt alternativer mv.
Super god kundeservice og hurtig produktion!
Bestiller helt sikkert igen!
Hurtig ekspedition
Hurtig ekspedition, og yderst hjælpsomme i en lidt presset tidsplan op til bryllup! Tusind tak for den sindssygt gode service - det er bestemt ikke sidste gang jeg bruger Navneparadis.dk
Intet svar!
Bestilte 7 sutter med navn på, hvoraf 6 af dem kom. Jeg har skrevet en mail til dem 2 gange, intet svar har jeg fået.
Kan ikke anbefale dem, rigtig dårlig kundeservice!!
Ingen varer og ingen svar fra kundeservice
Jeg bestilte et smykkeskrin med gravering d. 28 maj 2025. Da jeg ikke havde hørt noget d. 1/6, skrev jeg til firmaet, som skrev at det ville de lige tjekke op på dagen efter. Jeg hørte aldrig noget tilbage. Nu er det d. 7/6, og jeg har skrevet til dem igen. Opdaterer herinde når/hvis jeg får svar.
Opdatering:
Efter min mail d. 7/6 fik jeg straks svar. De skrev at de havde forsøgt at ringe til mig flere gange, dog uden held. Jeg forsikrede dem om at jeg ikke havde modtaget nogle opkald. Jeg gik tilbage for at tjekke min ordrebekræftelse og deri står mit telefonnummer korrekt. Det viser sig at det smykkeskrin jeg havde bestilt med gravering ikke længere findes og er udgået. Efter lidt skriveri frem og tilbage, finder jeg så et andet smykkeskrin og skriver at jeg ønsker det i stedet. Jeg har nu fået lovning på at det skulle være klar tirsdag og så bliver det sendt. Jeg opdaterer igen når der sker mere i sagen
Elsker produkterne 
Cathrine er stifteren af navneParadis
Hun er super sød og imødekomme hvis der er spørgsmål så svarer hun på dem jeg har købt flere af hendes produkter igennem fem år nu hvis ikke flere år og jeg elsker hver et produkt jeg har købt og jeg har også fået min familie til at købe hos hende og de er også vilde med produkterne jeg ville anbefale hende/ navneparadis til alle der overvejer at købe en dåbsgave/ konfirmationsgave eller hvad man nu skal bruge en gave til hvis man kunne give hende 20 stjerner så havde jeg gjort det men jeg må nøjes med fem stjerner hilsen Melle (Melanie)
Mangler svar på mail omkring fejl
Jeg har bestilt to madpakker og to drinkedukke.
Med to forskellige navne.
På den ene madkasse har de skrevet forkert, men det står rigtigt nok på drikkedunken.
Jeg har skrevet til kundeservice og har har endnu ikke hørt noget.
Fejl kan ske men jeg håber på svar og en madkasse med korrekt stavet navn.
FANTASTISK oplevelse og service Ringede…
FANTASTISK oplevelse og service Ringede torsdag og fik min gave fredag Fik super hjælp i telefonen Kan klart anbefale det her sted
Købte sutter og bamse med navn og…
Købte sutter og bamse med navn og smykke og dåbsrør med gravering De er super hurtig til at svarer på spørgsmål og hurtig levering og varerne er rigtig flot lavet , så jeg giver dem 10 stjerner ⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Service i absolut verdensklasse og super hurtig levering!!
Jeg bestilte i starten af februar 2025 et guldhjerte til min 13 årige datter, hvor jeg desuden bestilte en tekst på hver side, (som betyder rigtig meget for min datter og hele min familie…).
Den 4. februar 2025 blev jeg ringet op af Katrine, som er indehaver af Navneparadis, son informerede mig om, at det hjerte jeg havde bestilt var for småt til den tekst, som vi havde bestilt…
Hun hjalp mig derefter på en helt fantastisk og indlevende måde med at finde det helt perfekte hjerte og den helt rigtige skrift…
Som kunde er det en af de bedste oplevelser, som jeg nogensinde har været ude for…, og det er helt sikkert ikke sidste gang, at vi handler hos Navneparadis…!!
Jeg kan desuden nævne, at min datter blev utrolig glad for hjertet, og indgraveringen blev lavet til perfektion…!!
Jeg havde givet 10 stjerner, hvis det havde været muligt!!
De skuffer ALDRIG ❤️
At det ikke er muligt at give flere stjerner end de 5 er synd lige i dette tilfælde.
Nu har jeg igennem mange år hvert år op til jul købt graveret julepynt til ungerne, hver gang bliver ordren ekspederet utrolig hurtigt, leveret nærmest dagen efter, resultatet skuffer aldrig. Er der nogle problemer med ordren bliver man kontaktet stort set med det samme ordren er lagt og hurtigt er en løsning fundet. Tusind tak for jer. ❤️
Jeg bestilte blandt andet 3 flakser med navne på…
Jeg bestilte 3 flakser med navne på fordi jeg tænkte det ville være super smart.
Jeg bestilte 2 Camelbak flasker til mine børn. Den ene er der ikke hul i sugerøret, og de er UMULIGE at drikke af. Man skal bide i sugerøret for at få noget ud - det står der ikke i beskrivelsen! Det næste er at navnet er så utydeligt både med og uden væske i at det er spild af penge, der skal alligevel navnelapper på 🙄
Den sidst flaske er fin ud over navnet stå så det ikke kan læses og er virkelig utydeligt og ikke kan ses.
Jeg kontaktede kundeservice og skrev det ville være en ide med billede af hvordan flaskerne med navn ville se ud, så andre ikke blev skuffet samt at de to drikkedunke til min børn er umulige at drikke af med mindre man bider i dem.
Hjælp fik jeg ikke. Navnet er fint og drikkedunken er ligesom en sutteflaske så der er heller ikke noget problem - jeg har godt nok ikke skulle bide i en sutteflaske for at få noget ud.
Skuffelsen er stor og kan smide 2 og af 3 flasker ud!
Service i verdensklasse og flotte produkter
I juli 2024 ligger jeg en ordre beståede af både navnesutter og juleophæng hos Navneparadis, hvor jeg angiver hvordan jeg gerne vil have graveringen på et hjertehjerte, da det er i forbindelse med min søns barnedåbsgave, og jeg gerne vil have, at det laves ligesom det hans storebror har. Jeg prøver så godt jeg kan at formulere mig i forhold til graveringen, men de søde folk inde ved navneparadis kontakter mig for en sikkerheds skyld, så graveringen bliver præcis den samme. Virkelig god service!
Samtidig fortæller de, at julehjertet lige nu er i restordre, men at det vil komme igen i august (senere slut september - god service med opdatering hele vejen). Da jeg jo ikke skal bruge julehjertet før til jul, så aftaler vi, at det eftersendes når det igen er på lager. Hurtigt efter modtager jeg første pakke med alle navnesutterne, så vi kunne gå i gang med at bruge dem med det samme. Sådan en flot gravering, og så bliver sutterne ikke blandet sammen.
Nu her i dag har jeg så lige modtaget pakken med hjertehjertet og juleophænget, og det er bare så smukt lavet - og fuldstændig ligesom storebrors.
Jeg er yderst tilfreds med navneparadis. Jeg synes de laver nogle virkelig flotte produkter, og så har de bare nogle virkelig søde medarbejdere, som leverer rigtig god service.
Jeg vil til hver en tid handle her igen, og de får min bedste og varmeste anbefaling med på vejen.
Fantastisk og hurtig service
Min ordre var klar på kun 23 minutter. Jeg bor i samme by, så kunne hente den med det samme. Har bestilt derfra flere gange, og det går altid hurtigt - og så er servicen i top.
Fik forsølvet en baby sutsko.💪👍
Fik forsølvet en baby sutsko.💪👍
Super god kemi og vildt nemme at komme i kontakt med.
Meget meget god service og hurtig ekspedition og super flot arbejde.
Ville til en hver tid anbefale Navneparadis.
VH Mark Seider
Super god service!
Jeg fik hjælp super hurtigt, og derefter fik jeg tilbudt en rigtig fin løsning. Virkelig imødekommende og rar at handle hos!😊
Bredt udvalg til en lav pris
Super god kundeservice, nemme at komme i kontakt med og smadder hurtig levering.
De har et bredt udvalg til en rigtig fin pris - kan helt klart anbefales!
Ultra flot smykkeskrin
Jeg modtog et ultra flot smykkeskrin med den smukkeste indgravering. Utrolig hurtig levering. Alt i alt 5 stjerner herfra og det bliver ikke sidste gang jeg handler her ❤️
God service og hurtig levering
Vi bestilte et fotoalbum og et dåbsrør. Pakken kom ca. 1- 2 dage efter!!! Både fotoalbummet og dåbsrøret er så flotte og indgraveringen på dem begge er rigtig flot!
Sælgeren kontaktede mig for at høre hvordan jeg ville have teksten og dato (jeg var upræcis i min bestilling). Jeg valgte at gå med det, som sælgeren foreslog, hvilket var rigtig godt.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








